quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Polen zal dit keer wel gelijk pareren.
Dat zal allemaal best, maar zodra ze Polen binnenvallen gaan alle NAVO-landen zich ermee bemoeien en dan loopt het dus echt uit de hand.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
polen zijn taaie gasten, geven nooit op.
Bazen, een familie-lid van mij zat bij het Nederlands verzet. Gestorven door een handgranaat toen hij als sergeant mee ging met de Amerikanen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
polen zijn taaie gasten, geven nooit op.
Heb je ook nog een goede theorie waarom ze Polen binnen vallen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar zodra ze Polen binnenvallen gaan alle NAVO-landen zich ermee bemoeien en dan loopt het dus echt uit de hand.
So be it. Wij kunnen er toch niets aan veranderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar zodra ze Polen binnenvallen gaan alle NAVO-landen zich ermee bemoeien en dan loopt het dus echt uit de hand.
Ze hebben zin in Tyskie.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een goede theorie waarom ze Polen binnen vallen?
Nee, ik post alleen maar wat ik net in NWS tegenkwam. Zei er ook al bij dat daar genoeg shit gepost wordt die achteraf niet bleek te kloppen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook nog een goede theorie waarom ze Polen binnen vallen?
Wij hebben er ook alleen zijn ze niet van ons. Maar ze liggen er naar waarschijnlijkheid wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wie heeft er nou nog allemaal kernbommen?
VS, Rusland, China, die dikke van Noord-Korea, Groot-Brittannië, Frankrijk?
En Israël geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wie heeft er nou nog allemaal kernbommen?
VS, Rusland, China, die dikke van Noord-Korea, Groot-Brittannië, Frankrijk?
we hebben 800.000 werklozen die staan te popelen om de mouwen weer eens op te stropen. WOIII staat al langer te gebeuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geloof van wel ja, of er zijn vermoedens en we weten het niet 100%. Maar goed hier in Nederland liggen ze ook naar waarschijnlijkheid ze zijn gewoon niet van ons.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
India en Pakistan zijn ook van de partij toch?
Ja dahag, ik ga dus echt niet vechten voor dit land omdat ik toevallig geen baan heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
we hebben 800.000 werklozen die staan te popelen om de mouwen weer eens op te stropen. WOIII staat al langer te gebeuren.
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We hebben US bommen liggen op Volkelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Israël? Dan belt Geert wel ff met z'n matties.
Iran/Irak zou me ook niet verbazen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Irak heeft niks meer, al helemaal geen kernbommenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Iran/Irak zou me ook niet verbazen.
Ja, maar daar mogen we zelf niets mee doen denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
We hebben US bommen liggen op Volkel
Onzin we strappen je aan de JSF vast.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dahag, ik ga dus echt niet vechten voor dit land omdat ik toevallig geen baan heb.
Irak sowieso niet... Zo gek zijn zelfs de Amerikanen niet. Iran is niet ver genoeg. Verder hebben Belgie, Nederland, Duitsland, Italie en Turkije ook bommen liggen van andere landenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Iran/Irak zou me ook niet verbazen.
Nood breekt wetten Guusje.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar daar mogen we zelf niets mee doen denk ik.
Iran niet ver genoeg? Technisch gezien? Of wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Irak sowieso niet... Zo gek zijn zelfs de Amerikanen niet. Iran is niet ver genoeg. Verder hebben Belgie, Nederland, Duitsland, Italie en Turkije ook bommen liggen van andere landen
Ze zijn pas bij first base.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Iran niet ver genoeg? Technisch gezien? Of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |