Ja, en mogelijk constant aanvliegende vrachtvliegtuigenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nou gelukkig zeg, nu is je regio no#1 doelwit voor de Russen. Anders was het relatief insignificant.
Topic wending. Nu is het dus wel echt penibelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Ik lees net in het topic in NWS trouwens dat ze ook al bij de Poolse grens aan het kloten zijn.
Ja, dat is wel minder inderdaad. Liever een commercieel vliegveld in je nabijheid. Met vluchten op Eindhovenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en mogelijk constant aanvliegende vrachtvliegtuigen
Was een slechte bronquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Ik lees net in het topic in NWS trouwens dat ze ook al bij de Poolse grens aan het kloten zijn.
Mwah, er wordt daar al dagenlang shit gepost die achteraf niet blijkt te kloppen, maar het is wel verontrustend.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Topic wending. Nu is het dus wel echt penibel.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Nee zijn gewoon de Polen die daar al gaan staan omdat ze de Russen hekelen. Was gisteren al gemeld overigens.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Topic wending. Nu is het dus wel echt penibel.
Heb het niet over de Polen hè, is net pas gepost. De Russen zijn daar aan het oefenen ofzo.quote:
Ik heb al jarenlang een alcoholprobleem. Nu zit ik alweer mijn zoveelste blik op te drinken (jaja...)quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb jij ook een gevoeligheid voor alcohol? Man man als ik soldaat was en ik zou wat alcohol in mijn handen krijgen.![]()
Succes met de recovery man ik snap je pijn gedeeltelijk.
[..]
Die hebben hier niets te zoeken.
Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Nee zijn gewoon de Polen die daar al gaan staan omdat ze de Russen hekelen. Was gisteren al gemeld overigens.
Ik ga alvast een Russische vlag kopen en het vlokslied dwangmatig hard draaien...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Is misschien wel verstandig, inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik ga alvast een Russische vlag kopen en het vlokslied dwangmatig hard draaien...
Mwah.. 2u met de trein is ook nog best te doen. En ik zit volgend jaar waarschijnlijk toch of in Budapest of in NLquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel minder inderdaad. Liever een commercieel vliegveld in je nabijheid. Met vluchten op Eindhoven
Ja jongen vertel mij wat, ik ga zo ook eentje pakken. Fuck het, maar je moet wel. Puur omdat niemand het toch begrijpt. En daar zit nog een beetje plezier in in die drank.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang een alcoholprobleem. Nu zit ik alweer mijn zoveelste blik op te drinken (jaja...)
Ik wilde vroeger altijd soldaat zijn. Jarelang als kind zijnde oorlogje gespeeld.
Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
De links is kapot, maar waarom gaan we niet samen in een kelder zitten. Met pc's etc. Beetje gamen en zo. Battlefield spelen samen voor als de hel echt losbreekt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Choo choo motherfucker.
Ik trek mij terug in mijn schuilkelder.
Polen zal dit keer wel gelijk pareren.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
Mja, als ze Polen aanvallen is het dus echt WO3. Dan moet de NAVO ingrijpen.
Zolang dat leipe loetje vrouwenmens niet mee komt vind ik alles best. Zal m'n aggregaat alvast voor laten gloeien.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De links is kapot, maar waarom gaan we niet samen in een kelder zitten. Met pc's etc. Beetje gamen en zo. Battlefield spelen samen voor als de hel echt losbreekt.
LAN-Party till we diequote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang dat leipe loetje vrouwenmens niet mee komt vind ik alles best. Zal m'n aggregaat alvast voor laten gloeien.
Nee die komt niet mee man, alleen ik en misschien nog een toffe chick die we kunnen vinden.... Of zoiets... Geen idee eigenlijk ik wil gewoon geen kopzorgen snap je? Gewoon bier, computers en veilig in een kelder met genoeg eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang dat leipe loetje vrouwenmens niet mee komt vind ik alles best. Zal m'n aggregaat alvast voor laten gloeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |