quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, laten we wel wezen: Koeman was natuurlijk ook een ernstig gemankeerde trainer.
Wat dat betreft hebben we ook twee keer alle mazzel van de wereld gehad met elkaar opvolgende spitsen.
Zal je zien dat Rutten de nieuwe FdB is dit dat.Hij is in ieder geval net zo lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Even voor eens en altijd. Hij is dus linksbuiten.quote:"Ik heb Van Gaal nog nooit ontmoet”, zei Boëtius. „Ik ga hem een hand geven en ik hoop dat het dan klikt. Als ik me maar niet zoals voor de eerste keer bij Feyenoord aan de groep moet voorstellen. Toen vertelde ik hoe ik heette en dat ik een linksbuiten was. En toen zag ik me vervolgens steeds over mijn buik wrijven. Misschien van de zenuwen ofzo. Maar het zag er wel lullig uit.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Even voor eens en altijd. Hij is dus linksbuiten.Hij is van origine rechtsbuiten schat. Bij Feyenoord staat hij echter praktisch sinds Ajax thuis op de linksbuitenpositie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij ook dat BMI zegt "ik ben een CV"? Nee, natuurlijk niet.
Overigens moet je hem nooit van je levensdagen meer van de LB afhalen natuurlijk.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 17:21:06 ]
Dit is hoe hij zich op zijn 1e dag voorstelde. Schat. Lijkt mij geen leugenachtig type.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is van origine rechtsbuiten schat. Bij Feyenoord staat hij echter praktisch sinds Ajax thuis op de linksbuitenpositie.
Denk jij ook dat BMI zegt "ik ben een CV"? Nee, natuurlijk niet.
Ik heb genoeg tegen hem gevoetbald (en genoeg verstand van voetbalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit is hoe hij zich op zijn 1e dag voorstelde. Schat. Lijkt mij geen leugenachtig type.
En ik denk dat BMI zich op zijn 1e dag inderdaad als CV voorstelde ja.
http://www.feyenoordacade(...)ste-nieuws&Itemid=18quote:Boëtius draagt al sinds de F-pupillen het shirt van Feyenoord, waar hij sinds de D-pupillen voornamelijk als rechtsbuiten in actie komt.
Ik weet ook wel dat hij rechtsbenig is hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tegen hem gevoetbald (en genoeg verstand van voetbal) om te kunnen zeggen dat hij rechtsbenig is. Speelde op de acadamy voornamelijk rechtsbuiten:
[..]
http://www.feyenoordacade(...)ste-nieuws&Itemid=18
Overigens weet ik dit ook nog uit het kijken naar wedstrijdjes daar. En als je zelf nadenkt, weet je ook dat dit logisch is. Voornamelijk in de jeugd wordt getraind op het geven van voorzetten. Dat doen jeugdspelers met hun sterke been (voor Boetius dus rechts).
Naar binnen trekken zoals Boeetje nu veel doet, wordt in de jeugd totaal niet veel op getraind. Derhalve: het is wel degelijk een rechtsbuiten geweest, die het gewoon bizar goed kan op links. Daar gewoon laten staan dus.Geniet nl. veel meer van de individuele actie.
Je bent wat laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Waarom zou je Janmaat aanvoerder maken? Clasie was namelijk al tweede aanvoerder.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zou janmaat het misschien zelf niet willen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bent wat laat.ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wist ik niet. Maar ik vind Janmaat wel een strijder en een speler die doorgaans de minste fouten maakt. (die mooie kopbal van gisteren vergeet ik voor het gemak even.)quote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie was namelijk al tweede aanvoerder.
Anders zou je op 4 aanvoerders komen in 1 jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar ik vind Janmaat wel een strijder en een speler die doorgaans de minste fouten maakt. (die mooie kopbal van gisteren vergeet ik voor het gemak even.)
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
We kunnen toch ook gewoon gaan rouleren. Dat supporters via de twitterwall de aanvoerder van de week kiezen #gajemee #schuldvanimmers
Godverdomme Calandquote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
We kunnen toch ook gewoon gaan rouleren. Dat supporters via de twitterwall de aanvoerder van de week kiezen #gajemee #schuldvanimmers
Ben overigens benieuwd hoe vaak ze #jhk binnen hebben gekregen op het filter. Ik gok dat het filter 40-45% van de tweets linea recta de prullenbak in kon gooien.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
Gewoon de speler die de shirtjes mee heeft en moet wassen aanvoerder.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik zeg Mulder. Heeft wel coachende capaciteiten. Zie Janmaat gisteren, die gewoon weigert te luisteren. Als aanvoerder krijgt hij nog meer autoriteit. Luisteren ze zeker naar hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon de speler die de shirtjes mee heeft en moet wassen aanvoerder.
Godverdomme, zijn er nog steeds supporters die daar behoefte aan hebben?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:57 schreef Muto het volgende:
http://www.opel.nl/feyenoord/
FR12 mag trots zijn op hun Twitteraartjes
Er kwam toch nog wat door de keuringquote:Vol aan de bak feyenoord hop hop gas erop! #gajemee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |