Die Van Gangelen inderdaad. Kutfiguur.quote:
Vind ik al tijden. Zo'n Van Gangelen is eigenlijk alles wat er mis is met de huidige sportverslaggeving.quote:
en geef hem eens ongelijk, met zn joden neus en krullen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik al tijden. Zo'n Van Gangelen is eigenlijk alles wat er mis is met de huidige sportverslaggeving.
Je mag niet kritisch zijn op de mentaliteit van Feijenoord. Les 1 op de SvJ.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat doet van Gangelen nou verkeerd? Ik vind het alleen maar goed dat hij erop doorgaat.
School voor Joden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag niet kritisch zijn op de mentaliteit van Feijenoord. Les 1 op de SvJ.
Yep. Per jaar plek voor zo'n 40 tot 45 studenten.quote:
Zijn neus heeft ietwat opmerkelijke proporties.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat doet van Gangelen nou verkeerd? Ik vind het alleen maar goed dat hij erop doorgaat.
Kunnen ze eindelijk de CL hymne weer horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:39 schreef arjan1112 het volgende:
Kan Feyenoord Nederland3 niet overnemen? Het gaat slecht met die zender; een eigen tv zender; ben je gelijk van al dat gezeik af.
Goed inhoudelijk argument. Zoals wel vaker bij jullie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn neus heeft ietwat opmerkelijke proporties.
Dat maakt hem wel verdacht hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk argument. Zoals wel vaker bij jullie.
Enige nadeel is dat de leerlingen zo stinken omdat ze er geen douche hebben voor na het sporten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. Per jaar plek voor zo'n 40 tot 45 studenten.
Tjonge jonge, get real man, hij is gewoon een journalist, niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn neus heeft ietwat opmerkelijke proporties.
Soms zijn journalisten net mensen he. Die hebben ook gewoon een voorkeur. Zolang ze maar objectief hun werk doen, wat gebeurde.quote:
Nouja, journalist. Presentator meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tjonge jonge, get real man, hij is gewoon een journalist, niets meer niets minder.
Nou is een grapje over bommen en opbouwen zo gemaakt, maar dat kinderlijke gedoe laat ik lekker aan jullie. Misschien dat iemand voor de 19051940e keer een oorlog grapje kan maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat de leerlingen zo stinken omdat ze er geen douche hebben voor na het sporten.
Fox zit ook bij het KNJB complot, wist je dat niet? Heel Nederland tegen Feijenoord!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
woont er, heeft er gestudeerd...
Ik vind dat pelle het goed gezien heeft
Uiteraard. Ze worden weer genaaid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fox zit ook bij het KNJB complot, wist je dat niet? Heel Nederland tegen Feijenoord!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fox zit ook bij het KNJB complot, wist je dat niet? Heel Nederland tegen Feijenoord!
Allemaal pro-Ajax inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]Er is een reden waarom ik fox opgezegd heb, voornamelijk dat kut commentaar
Commentaar is inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]Er is een reden waarom ik fox opgezegd heb, voornamelijk dat kut commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |