Water?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee de resten van een doosEn ik heb ook nog een hoop witte aanslag van de konijntjes, heeft iemand daar een tip voor? Die 2 dames deden het altijd net buiten de bak
Tuinsetje gevonden bij the good old Ikeaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:56 schreef runaway het volgende:
Ik heb een heel lang maar heel smal balkon. Kom hier even ideeën opdoen.
Ik zoek voor het voorjaar plantjes die weinig zon (ochtendzon) nodig hebben.
En een leuk tuinsetje wat past op een breedte van 90-100 cm maar wel lekker zit en leuk staat
Oh en plantjes moeten wel tegen een stootje kunnen, ik ben niet zo van de heeeele goede verzorging![]()
Tips tips tips?
Wat zou de max zijn voor zoiets? Ik heb best wel een giga pot op het balkon staan (deze denk ik), met een boompje.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:49 schreef Teslynd het volgende:
Twijfelachtig als et een uitstekend balkon is, want boompjes moeten in grote potten en dat wordt zwaar.
Die durf ik niet. Ik heb rondom bakken en zo en kreeg te horen dat het te veel = zwaar zou zijn. Bij mij is het dus wel redelijk gelijkmatig verdeeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat zou de max zijn voor zoiets? Ik heb best wel een giga pot op het balkon staan (deze denk ik), met een boompje.
Ik heb een balkon op het noorden. Ok noord noord west maar toch heb ik vele boompjes en struiken in kleine potjes staan. Bomen als magnolia, kronkelwilg, Esdoorn, Japanse Esdoorn, berk en nog vele andere soorten bomen. Qua struiken heb ik Weigelia, Fuccia, Aalbes, Zwartebes, Spirea enz enz...quote:Op woensdag 9 april 2014 18:49 schreef Teslynd het volgende:
Twijfelachtig als t een uitstekend balkon is, want boompjes moeten in grote potten en dat wordt zwaar.
Drukinkt, dus niet voor eetbare planten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een bazen ding!
Weg met de plastic potjes!
http://www.roodmetzwartes(...)pieren-potjes-maker/
Dat kleine beetje inkt....quote:Op woensdag 23 april 2014 01:48 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Drukinkt, dus niet voor eetbare planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |