Nah, op FOK! was ik toch al.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:34 schreef DonJames het volgende:
Dat snap ik, je wilde waslijn kopen zonder staaldraad omdat je geen zin had om een kniptang te kopen voor een paar euro, en bent daarvoor 7 winkels afgegaan (en dan is het uiteindelijk nog steeds niet gelukt). En nu open je er een topic over op Fok!. Je bent er maar druk mee!
Koop nou gewoon een kniptang..quote:Op maandag 3 maart 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, op FOK! was ik toch al.
Ik ga zo maar eens wat proberen met buigen en snoeischaar.
Verniel je snoeischaar nou niet.. Vraag een buur of koop fatsoenlijk gereedschap.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, op FOK! was ik toch al.
Ik ga zo maar eens wat proberen met buigen en snoeischaar.
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:40 schreef Nat-Water het volgende:
Dit doet me denken aan dit topic:
K&W / Boren...ahum, waar moet die boor in?
Zelden zo hard moeten lachen om een topic![]()
![]()
Die is voor koperdraad, staat Cu op.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:26 schreef Yngwie het volgende:
Bij de Action bijv. hebben ze voor een paar Euro een kniptang waar dat prima mee kan, zoiets dus:
[ afbeelding ]
Zal die schaar fijn gevonden hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen met een schaar, duurde wel eventjes
Daarom mag niemand, behalve ik, aan mijn spullen komen. Monsters zijn het.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:48 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Als we toch aan het overdrijven zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef boertie het volgende:
[..]
Als we toch aan het overdrijven zijn![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |