Anders nooit last van. Nou ja, ik moest een nieuwe waslijn omdat deze was geknaptquote:Op maandag 3 maart 2014 14:25 schreef Innisdemon het volgende:
Gezien de krachten die er op een waslijn komen, is plastic alleen ook niet voldoende. Die zal uit gaan rekken, en dan liggen je schone slipjes op de grond
Je koopt wasdraad voor 85 cent en dan moet je een tang erbij halen voor een paar euro. Het moet maarquote:Op maandag 3 maart 2014 14:26 schreef Yngwie het volgende:
Bij de Action bijv. hebben ze voor een paar Euro een kniptang waar dat prima mee kan, zoiets dus:
[ afbeelding ]
Is dat niet ontzettend vervelend als je helemaal geen gereedschap hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders nooit last van. Nou ja, ik moest een nieuwe waslijn omdat deze was geknaptmaar ik heb dus liever zonder staaldraad omdat dat makkelijker te verwijderen/korter te maken is. Spul is alleen nergens meer te koop.
Ik heb wel wat schroevendraaiers en zo! En een hamer, een boormachine, van die sleutels met een gat er in. Maar dat leek me allemaal niet nuttig om staaldraad doormidden te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:27 schreef Nat-Water het volgende:
Is dat niet ontzettend vervelend als je helemaal geen gereedschap hebt?Je grijpt altijd mis.
Je gaat 7 winkels af om misschien 2 euro uit te sparen (en uiteindelijk niet eens dus)..?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je koopt wasdraad voor 85 cent en dan moet je een tang erbij halen voor een paar euro. Het moet maar
In de vriezer leggen en dan als het bevroren is met een hamer doormidden slaanquote:Op maandag 3 maart 2014 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers en zo! En een hamer, een boormachine, van die sleutels met een gat er in. Maar dat leek me allemaal niet nuttig om staaldraad doormidden te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat soort tangen is gewoon basisgereedschap, zoals Panda zegt.Oh.
Of je koopt een wasdroger van 800 euro, keuzes keuzes.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je koopt wasdraad voor 85 cent en dan moet je een tang erbij halen voor een paar euro. Het moet maar
Ik ging 7 winkels af om een waslijn zónder staaldraad te kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef DonJames het volgende:
Je gaat 7 winkels af om misschien 2 euro uit te sparen (en uiteindelijk niet eens dus)..?
Ja, weet ik veel hoe dat heetquote:
1- Haal de mantel van de kabelquote:Op maandag 3 maart 2014 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers en zo! En een hamer, een boormachine, van die sleutels met een gat er in. Maar dat leek me allemaal niet nuttig om staaldraad doormidden te krijgen
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef Nat-Water het volgende:
In de vriezer leggen en dan als het bevroren is met een hamer doormidden slaan
Voor ik op de spoiler klikte dacht ik serieus: oh, zou dat werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat soort tangen is gewoon basisgereedschap, zoals Panda zegt.
Nu voel ik me een beetje dom."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef Nat-Water het volgende:
Vrouwen en klussen. Er is niks lachwekkender dan dat, en ook niks wat mijn hart meer doet smelten
Toevallig heb ik al een afspraak staan voor morgen, dus het is het overwegen waardquote:Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef Pandaplint het volgende:
Kost je wel een schroevendraaier en wellicht een doktersbezoekje
Of datquote:Op maandag 3 maart 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen met een schaar, duurde wel eventjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |