Wil je ook nog iets moois zeggen of...?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede keer dat hij afscheid neemt.
*gaquote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat je goed Don.
Je was als een vader voor mij. Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Nooit meer Don op VBL is een ramp.
Bedankt rens mooie woorden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat je goed Don.
Je was als een vader voor mij. Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Nooit meer Don op VBL is een ramp.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil je ook nog iets moois zeggen of...?
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Pelle nog maar veel pelleboogjes mag geven ofzo???
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef eight het volgende:
En weer een tegenslag![]()
Eerst de nederlaag, dan komst Rutte en nu vertrek DonRaja...
Als dit zo doorgaat gooi ik mij achter de trein..
Alle Ajaciedjes vrij spelquote:Op maandag 3 maart 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
Weer wat autoriteit weg in VBL, hierdoor ziet die GGMM natuurlijk weer de kans om zich nóg nadrukkelijker te profileren
tijd voor een revolutiequote:Op maandag 3 maart 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
Weer wat autoriteit weg in VBL, hierdoor ziet die GGMM natuurlijk weer de kans om zich nóg nadrukkelijker te profileren
Ik gok op GGMMquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet![]()
Ik weet alleen dat het gelukkig niet aan mij lag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |