Rusland is de Oekraïne niet binnengevallen. Ze hebben er al jaren voet aan de grond met de zwarte vloot.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:33 schreef DikkeGerrie het volgende:
Rusland moet weer haantjesgedrag vertonen door Okraine binnen te vallen.
Hier gaan weer meer doden vallen inderdaad.
Proberen om barakken over te nemen en strategische locaties bezetten kan ik toch moeilijk iets anders noemen dan binnenvallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Rusland is de Oekraïne niet binnengevallen. Ze hebben er al jaren voet aan de grond met de zwarte vloot.
Vooralsnog zie het het hele verhaal vooral als spierballentaal. Niemand die er zin en belang bij heeft om er een full blown oorlog van te gaan maken.
Daar zijn ook totaal geen conflicten tussen wit / zwart en volksstammen natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 11:48 schreef eend112 het volgende:
Er is ook nog nooit zo'n lange periode van rust geweest in Europa. Er zou weer een nieuwe oorlog moeten zijn als je kijkt naar de tendens
Ik ga wel naar Afrika als er weer een oorlog komt
Je zit er een stuk behaaglijker bij wanneer je als relatief rijke blanke man in Afrika zit als er oorlog is tussen oost en westquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daar zijn ook totaal geen conflicten tussen wit / zwart en volksstammen natuurlijkEn in de 2e wereldoorlog werd daar ook geen oorlog gevoerd...
Ik weet niet hoor, maar als de NAVO voor de 4e keer in heel zijn bestaan bijeen komt en er al wordt gesproken over evt. een UN macht om de grenzen van de EU te beschermen. Putin wordt vergeleken met Hitler. Putin goedkeuring heeft van zijn parlement om het Oosten van Oekraïne binnen te vallen zitten we niet meer ver van de crisis van '62 dunkt me...quote:Op maandag 3 maart 2014 11:42 schreef HexHunter het volgende:
In '62 was het veel dichterbij dan nu.
TT is derhalve onterecht verklaard.
Heb je wel geschiedenis gehad op schoolquote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als de NAVO voor de 4e keer in heel zijn bestaan bijeen komt en er al wordt gesproken over evt. een UN macht om de grenzen van de EU te beschermen. Putin wordt vergeleken met Hitler. Putin goedkeuring heeft van zijn parlement om het Oosten van Oekraïne binnen te vallen zitten we niet meer ver van de crisis van '62 dunkt me...
Dat "geld" wat je dan hebt ga je gebruiken om de kachel aan te steken op de koude nachten in de woestijn...quote:Op maandag 3 maart 2014 11:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je zit er een stuk behaaglijker bij wanneer je als relatief rijke blanke man in Afrika zit als er oorlog is tussen oost en west
Leg het eens aan me uit...quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je wel geschiedenis gehad op school
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef Copthorne het volgende:
Volgens mij kun je bij een mogelijke derde wereldoorlog het best naar Latijns-Amerika gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |