Er spelen natuurlijk al wel wat langer verhalen dat Pelle bepaalde privileges opeist die de rest niet krijgt. Keer een extra dagje vrij hier, te laat daar. Is allemaal heel niet zo schokkend als je zoals hem gewoon blijft presteren, maar als je dan ook nog eens week in week uit je ongenoegen (wat mij betreft terecht) in woord en gebaar laat zien over het gebrek aan kwaliteit van je medespelers dan krijg je dit soort situaties. Die uitspattingen buiten en op het veld komen daar ook uit voort lijkt mij. Het is een beetje een duimzuigverhaal vanuit mijn kant hoor, maar denk dat je het een heel eind in die richting moet zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ze dat dan maar op tafel gooien als het zo erg is allemaal.
Sterker nog, het zal mij niet verbazen dat ie nu geforceerd op een vertrek aan gaat sturen. Blijkbaar beleeft Pellè het allemaal anders en vind hij dat ie volkomen in zijn recht staat. Hij heeft natuurlijk een behoorlijk grote lul gekregen omdat ie ze steeds in het mandje legt.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen dus wel concluderen dat er veel meer aan de hand is dan die uitspattingen van hem.
Ja, die mogen ze ook wel intern schorsen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Al snap ik echt wel dat je van bijvoorbeeld Schaken af en toe echt moedeloos kan worden.
Wat een armoedequote:Op maandag 3 maart 2014 12:12 schreef Happel het volgende:
Moeten we het met Te Vrede doen in de spits.![]()
Denk dat je gelijk hebt inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er spelen natuurlijk al wel wat langer verhalen dat Pelle bepaalde privileges opeist die de rest niet krijgt. Keer een extra dagje vrij hier, te laat daar. Is allemaal heel niet zo schokkend als je zoals hem gewoon blijft presteren, maar als je dan ook nog eens week in week uit je ongenoegen (wat mij betreft terecht) in woord en gebaar laat zien over het gebrek aan kwaliteit van je medespelers dan krijg je dit soort situaties. Die uitspattingen buiten en op het veld komen daar ook uit voort lijkt mij. Het is een beetje een duimzuigverhaal vanuit mijn kant hoor, maar denk dat je het een heel eind in die richting moet zoeken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Pelle moet ook gewoon optiefen. Ben die gozert spuugzat.
Dat wordt weer lachen vanavond.twitter:ReneGijp twitterde op maandag 03-03-2014 om 11:43:39Fred Rutten zal een (be)slissende rol gaan spelen bij Feyenoord. #rutten reageer retweet
Dat lijkt me wel wat fors. 3+1 is normaal, dus nu 4 omdat hij nog een voorwaardelijk had staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat de KNVB dan komt met een schorsing van 5/6 wedstrijden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
twitter:ReneGijp twitterde op maandag 03-03-2014 om 11:43:39Fred Rutten zal een (be)slissende rol gaan spelen bij Feyenoord. #rutten reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
twitter:ReneGijp twitterde op maandag 03-03-2014 om 11:43:39Fred Rutten zal een (be)slissende rol gaan spelen bij Feyenoord. #rutten reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een armoede![]()
En de KNVB kan de wedstrijden niet bij het disciplinaire van Feyenoord optellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
Feyenoord doet dit natuurlijk ook als een statement. Ze zijn er vrij zeker van dat Pellè een schorsing krijgt, dus schorsen ze hem maar alvast op voorhand.
Ach, iedereen zou gefrustreerd zijn. Hij ziet transferkansen uit zijn vingers glippen omdat veel van zijn medespelers niet kunnen keepen/verdedigen/voetballenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een armoede![]()
Ik geloof het verhaal van Caland meer, er moet intern meer aan de hand zijn want dit is nogal rigoureusquote:Op maandag 3 maart 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
Feyenoord doet dit natuurlijk ook als een statement. Ze zijn er vrij zeker van dat Pellè een schorsing krijgt, dus schorsen ze hem maar alvast op voorhand.
Tuurlijk. En dan met 2 wedstrijden nog aan de safe kant gaan zitten.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
Vind ik niet. Feyenoord kon haast niet anders zelfs.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal van Caland meer, er moet intern meer aan de hand zijn want dit is nogal rigoureus
Geloof mij nou maar. Die jongen is met alles bezig behalve met het voetbal. Als jij als prof elk weekend alles neukt wat los en vast zit 1 dag voor de wedstrijd en daar ook de nodige alcohol bij komt kijken ben je niet met voetbal bezig maar alleen met jezelf.quote:
Er staat nog maar 1 pool open. De meesten zijn omgezet in eigen vermogen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Lastpost het volgende:
Maar hopen op een paar mooie uitgaande transfers in de zomer, zijn de investeerders in de verschillende pools ook weer blij en kan de schuld weer wat verder naar beneden en dan maar weer gaan voor een zoveelste tussenjaar.
Het waren weer wat gloriejaren als 'vroeger' onder Koeman, steeds leuk meedoen en op het moment dat je als supporter durfde te gaan dromen over mogelijke titels en CL-voetbal gaat het weer compleet de mist in, hup Feyenoord.![]()
Zag ook net pas dat interview van Pelle, treurig dat je je zo laat gaan als prof.
Blijkbaar alsnog voldoende om met afstand beste speler van de selectie te zijn. Week in week uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar. Die jongen is met alles bezig behalve met het voetbal. Als jij als prof elk weekend alles neukt wat los en vast zit 1 dag voor de wedstrijd en daar ook de nodige alcohol bij komt kijken ben je niet met voetbal bezig maar alleen met jezelf.
Maar bewijs dat soort dingen eens zou ik zeggen. Beetje makkelijk zo.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar. Die jongen is met alles bezig behalve met het voetbal. Als jij als prof elk weekend alles neukt wat los en vast zit 1 dag voor de wedstrijd en daar ook de nodige alcohol bij komt kijken ben je niet met voetbal bezig maar alleen met jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |