Je mag van geluk spreken als je na de zomer per saldo gelijk uitkomt, met betrekking tot kwaliteit.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk
Plaats 3-5 vind ik voorbarig. Alles hangt af van verkopen en aankopen.
Kwaliteit inleveren doe je dan sowieso.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken als je na de zomer per saldo gelijk uitkomt, met betrekking tot kwaliteit.
Ik hoop op een Twente scenario. Iedereen riep ook dat die er zwaar op achteruit waren gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken als je na de zomer per saldo gelijk uitkomt, met betrekking tot kwaliteit.
Denk dat zoiets ook bij Feyenoord gaat gebeuren. En dat hij niet is opgewassen tegen die Rotterdamse aapies.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Bakkal had dan ook ruzie met Rutten. Volgens mij deed hij hem na in de kleedkamer etc.
Om Rutten op te volgen neem ik aan? Misschien wil Rutten wel z'n eigen staf samenstellen, dan zijn jullie pas ver van huis.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Trainers van naam gaan hier hun vingers niet aan branden, daarom vind ik het ook vooralsnog een vrij logische keuze. Belangrijk is imo wel dat Van Gastel er bij blijft.
Ik whatsapp hem even. Moment, geef straks antwoord.quote:
Hopelijk blijven hij en Gio er wel bij inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Trainers van naam gaan hier hun vingers niet aan branden, daarom vind ik het ook vooralsnog een vrij logische keuze. Belangrijk is imo wel dat Van Gastel er bij blijft.
Hij staat nu op het trainingsveld. Uitlooptraininkje.quote:
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Heeinz het volgende:
Verrassend. Getuigt wel van lef dat hij hierin wil stappen, kan lastig zijn om Koeman te evenaren.
Hopelijk nietquote:Op maandag 3 maart 2014 11:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om Rutten op te volgen neem ik aan? Misschien wil Rutten wel z'n eigen staf samenstellen, dan zijn jullie pas ver van huis.
Koeman is het niet gelukt de afgelopen twee jaar om die standaard terugkomende fouten eruit te halen. Rutten kan wat dat betreft prima aan slag.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:15 schreef PIETR het volgende:
Sowieso afwachten wat het gaat worden. Grote namen, harde trainers, echte Feyenoorders. Tis ze allemaal niet gelukt om Feyenoord aan het voetballen te krijgen. Wellicht dat het FR wel gaat lukken.
Wordt sowieso door Feyenoord gestraft.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef honkeytonk het volgende:
Overigens niet om te provoceren, of om lekker te zuigen, maar ik ben gewoon benieuwd en dit lijkt mij de plaats om het te vragen: Komt er nog een onderzoek naar die balletmove van Pelle op Veltman? Of gaat hij niet aangeklaagd worden?
Dus dit. Eigenlijk kon geen enkele naam mij bekoren. Ben alleen blij dat Rutten niet direct een trainer is waarvoor ik mijn SCC niet zou verlengen, het horror-scenario Van Gaal of boswachter Co is ons gelukkig bespaard gebleven.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
Meestal zijn er een aantal goede kandidaten, bij het uitzoeken van een nieuwe trainer. Ik heb nu het idee dat er geen geschikte trainer kon worden gekozen, en dat er daarom maar voor de minst slechte moet worden gekozen ( dat is wel een beetje de tendens volgens mij).
Ik snap daarom de overwegend negatieve reacties niet. Eigenlijk was er geen enkele geschikte kandidaat die ook bij het Legioen populair zou zijn ( behalve misschien van Gastel). Wie hadden jullie dan liever gezien?
En wat voor'n straf verwachten jullie dan? Eentje die lichter is dan degene waarvoor ze bang zijn, of juist eentje die zwaarder is dan de KNVB wil, om een statement te maken?quote:
Geen idee, vast wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef honkeytonk het volgende:
Overigens niet om te provoceren, of om lekker te zuigen, maar ik ben gewoon benieuwd en dit lijkt mij de plaats om het te vragen: Komt er nog een onderzoek naar die balletmove van Pelle op Veltman? Of gaat hij niet aangeklaagd worden?
Standaard straf is volgens mij 3+1. Dus wordt nu 4 wedstrijden omdat hij nog 1 voorwaardelijk heeft staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En wat voor'n straf verwachten jullie dan? Eentje die lichter is dan degene waarvoor ze bang zijn, of juist eentje die zwaarder is dan de KNVB wil, om een statement te maken?
Van Gastel begreep het wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:19 schreef Tomasso het volgende:
Ben wel benieuwd of Van Gastel niet nu al op eigen benen wil gaan staan eigenlijk, en dat je hem dus kwijt bent... Van Bronckhorst gaat naar Zeist gok ik zo. Er blijft dan nog weinig over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |