abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137339581
Ik weet dat er veel vertwijfeling is rondom Rutten en dat er genoeg mensen zullen lachen om zijn naam maar in mijn ogen is hij een meer dan prima keuze. Hij heeft nog nooit prijzen gepakt bij Twente of PSV maar heeft wel de basis gelegd voor de successen waar McLaren van proifteerde, heeft de basis gelegd bij Vitesse en heeft ook bij PSV gewoon prima werk geleverd.

Rutten is een echte veldtrainer, kan goed positiespel op de mat leggen en vereist discipline van zijn spelers. Onder Rutten zijn spelers als Elia, El Ahmadi, Aissati, Engelaar, N'kufo, Kashia, Lazovic en nog vele anderen gegroeid als voetballer. Rutten is een coach die vanuit een solide verdediging goed voetbal wil spelen en met spelers als Clasie, Vilhena, Boeitius, De Vrij, Martins Indy, Kongolo en anderen heeft hij voldoende talent om zijn spel te gaan spelen.

Ik verwacht een groei bij bovenstaande namen, meer talenten die doorbreken en subtoppers die beter presteren dan normaal. Als persoon is hij een rustige, vriendelijke man. Waarom zou hij in vredesnaam niet bij Feyenoord passen?
  maandag 3 maart 2014 @ 10:55:33 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137339605
Hopelijk het einde voor Lex Immers bij Feyenoord. Of zoals Rutten hem altijd noemt: Lexfsj Immersfj
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137339608
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet dat er veel vertwijfeling is rondom Rutten en dat er genoeg mensen zullen lachen om zijn naam maar in mijn ogen is hij een meer dan prima keuze. Hij heeft nog nooit prijzen gepakt bij Twente of PSV maar heeft wel de basis gelegd voor de successen waar McLaren van proifteerde, heeft de basis gelegd bij Vitesse en heeft ook bij PSV gewoon prima werk geleverd.

Rutten is een echte veldtrainer, kan goed positiespel op de mat leggen en vereist discipline van zijn spelers. Onder Rutten zijn spelers als Elia, El Ahmadi, Aissati, Engelaar, N'kufo, Kashia, Lazovic en nog vele anderen gegroeid als voetballer. Rutten is een coach die vanuit een solide verdediging goed voetbal wil spelen en met spelers als Clasie, Vilhena, Boeitius, De Vrij, Martins Indy, Kongolo en anderen heeft hij voldoende talent om zijn spel te gaan spelen.

Ik verwacht een groei bij bovenstaande namen, meer talenten die doorbreken en subtoppers die beter presteren dan normaal. Als persoon is hij een rustige, vriendelijke man. Waarom zou hij in vredesnaam niet bij Feyenoord passen?
Duidelijk verhaal, ik ben overtuigd. Ik wacht het komende jaar wel af.
pi_137339624
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
Hopelijk het einde voor Lex Immers bij Feyenoord. Of zoals Rutten hem altijd noemt: Lexfsj Immersfj
:') _O-
pi_137339631
quote:
Ik moest lachen.

Eerst maar eens kijken voor een goede vervanger voor we die weg doen.
Denk niet dat daar geld voor is.

Eerst maar eens een fatsoenlijke buitenspeler erbij, die hebben we veel meer nodig.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 3 maart 2014 @ 10:57:42 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137339670
quote:

Rutten laat zijn teams heel degelijk spelen en kan wellicht ook een ronde verder komen in Europa. Enige nadeel aan Rutten is dat zijn teams nooit "boven hun gewicht slaan". Dat wil zeggen: feyenoord gaat strijden voor plek 3-5 volgend seizoen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 3 maart 2014 @ 10:57:55 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137339676
quote:

En de spelers zijn altijd lovend over hem. Ik snap de aversie inderdaad ook niet zo. Waarschijnlijk omdat hij slist ofzo. Lekker boeiend.
2000 light years from home
pi_137339704
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rutten laat zijn teams heel degelijk spelen en kan wellicht ook een ronde verder komen in Europa. Enige nadeel aan Rutten is dat zijn teams nooit "boven hun gewicht slaan". Dat wil zeggen: feyenoord gaat strijden voor plek 3-5 volgend seizoen.
Ook wel eens leuk :D
Plaats 3-5 vind ik voorbarig. Alles hangt af van verkopen en aankopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137339707
Fred Rutten. F-R. _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137339721
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:59 schreef Muto het volgende:
Fred Rutten. F-R. _O_
Hoezo niet passend.

_O_
  maandag 3 maart 2014 @ 11:00:26 #12
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137339741
quote:
In dat geval ben ik 100% voor Rutten.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 3 maart 2014 @ 11:00:37 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137339750
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

En de spelers zijn altijd lovend over hem. Ik snap de aversie inderdaad ook niet zo. Waarschijnlijk omdat hij slist ofzo. Lekker boeiend.
Bij Vitesse had hij het volgens mij wel aardig aan de stok met wat spelers na dat weekje ziektewet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 maart 2014 @ 11:00:55 #14
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137339759
Verrassend. Getuigt wel van lef dat hij hierin wil stappen, kan lastig zijn om Koeman te evenaren.
pi_137339762
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

In dat geval ben ik 100% voor Rutten.
Wie moet er dan staan? :D
pi_137339788
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij Vitesse had hij het volgens mij wel aardig aan de stok met wat spelers na dat weekje ziektewet.
Vitesse :')
Zijn ook allemaal individuen daar.
pi_137339795
Weten we ook dat Bakkal volgend jaar sowieso weg is. Al was dat natuurlijk al duidelijk
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 3 maart 2014 @ 11:02:19 #18
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137339804
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wie moet er dan staan? :D
Een speler die Feyenoord wél een hoger niveau laat voetballen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 3 maart 2014 @ 11:05:14 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137339880
En dan moet hij het misschien ook nog zonder Pellè doen. Arme man.
pi_137339882
Ik heb bij Fredje altijd het idee dat hij niet het maximalr uit de selectie haalt en dat het verder een beetje een non-figuur is helpt natuurlijk niet echt, maar hij is ook nergens door de mand gevallen en presteert wel altijd redelijk solide.

Geen fantastische keuze, maar zoals bij het speculeren al bleek, die bestond ook net echt. Beetje mwoa-gevoel bij deze trainer. Wordt gewoon weer afwachten en voorlopig voordeel van de twijfel geven :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137339884
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Een speler die Feyenoord wél een hoger niveau laat voetballen.
Denk niet dat Feyenoord dat kan betalen, naast een rechtsbuiten.
  maandag 3 maart 2014 @ 11:05:30 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137339891
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Heeinz het volgende:
Verrassend. Getuigt wel van lef dat hij hierin wil stappen, kan lastig zijn om Koeman te evenaren.
Trainers van naam gaan hier hun vingers niet aan branden, daarom vind ik het ook vooralsnog een vrij logische keuze. Belangrijk is imo wel dat Van Gastel er bij blijft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137339898
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
Weten we ook dat Bakkal volgend jaar sowieso weg is. Al was dat natuurlijk al duidelijk
Tja, de Redder heeft dan ook weinig kunnen betekenen.
pi_137339934
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, de Redder heeft dan ook weinig kunnen betekenen.
Bakkal had dan ook ruzie met Rutten. Volgens mij deed hij hem na in de kleedkamer etc. :')
pi_137339983
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Bakkal had dan ook ruzie met Rutten. Volgens mij deed hij hem na in de kleedkamer etc. :')
:D bazenactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')