Duidelijk verhaal, ik ben overtuigd. Ik wacht het komende jaar wel af.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet dat er veel vertwijfeling is rondom Rutten en dat er genoeg mensen zullen lachen om zijn naam maar in mijn ogen is hij een meer dan prima keuze. Hij heeft nog nooit prijzen gepakt bij Twente of PSV maar heeft wel de basis gelegd voor de successen waar McLaren van proifteerde, heeft de basis gelegd bij Vitesse en heeft ook bij PSV gewoon prima werk geleverd.
Rutten is een echte veldtrainer, kan goed positiespel op de mat leggen en vereist discipline van zijn spelers. Onder Rutten zijn spelers als Elia, El Ahmadi, Aissati, Engelaar, N'kufo, Kashia, Lazovic en nog vele anderen gegroeid als voetballer. Rutten is een coach die vanuit een solide verdediging goed voetbal wil spelen en met spelers als Clasie, Vilhena, Boeitius, De Vrij, Martins Indy, Kongolo en anderen heeft hij voldoende talent om zijn spel te gaan spelen.
Ik verwacht een groei bij bovenstaande namen, meer talenten die doorbreken en subtoppers die beter presteren dan normaal. Als persoon is hij een rustige, vriendelijke man. Waarom zou hij in vredesnaam niet bij Feyenoord passen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
Hopelijk het einde voor Lex Immers bij Feyenoord. Of zoals Rutten hem altijd noemt: Lexfsj Immersfj
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
Hopelijk het einde voor Lex Immers bij Feyenoord. Of zoals Rutten hem altijd noemt: Lexfsj Immersfj
Rutten laat zijn teams heel degelijk spelen en kan wellicht ook een ronde verder komen in Europa. Enige nadeel aan Rutten is dat zijn teams nooit "boven hun gewicht slaan". Dat wil zeggen: feyenoord gaat strijden voor plek 3-5 volgend seizoen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet dat er veel vertwijfeling is rondom Rutten en dat er genoeg mensen zullen lachen om zijn naam maar in mijn ogen is hij een meer dan prima keuze. Hij heeft nog nooit prijzen gepakt bij Twente of PSV maar heeft wel de basis gelegd voor de successen waar McLaren van proifteerde, heeft de basis gelegd bij Vitesse en heeft ook bij PSV gewoon prima werk geleverd.
Rutten is een echte veldtrainer, kan goed positiespel op de mat leggen en vereist discipline van zijn spelers. Onder Rutten zijn spelers als Elia, El Ahmadi, Aissati, Engelaar, N'kufo, Kashia, Lazovic en nog vele anderen gegroeid als voetballer. Rutten is een coach die vanuit een solide verdediging goed voetbal wil spelen en met spelers als Clasie, Vilhena, Boeitius, De Vrij, Martins Indy, Kongolo en anderen heeft hij voldoende talent om zijn spel te gaan spelen.
Ik verwacht een groei bij bovenstaande namen, meer talenten die doorbreken en subtoppers die beter presteren dan normaal. Als persoon is hij een rustige, vriendelijke man. Waarom zou hij in vredesnaam niet bij Feyenoord passen?
En de spelers zijn altijd lovend over hem. Ik snap de aversie inderdaad ook niet zo. Waarschijnlijk omdat hij slist ofzo. Lekker boeiend.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ook wel eens leukquote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rutten laat zijn teams heel degelijk spelen en kan wellicht ook een ronde verder komen in Europa. Enige nadeel aan Rutten is dat zijn teams nooit "boven hun gewicht slaan". Dat wil zeggen: feyenoord gaat strijden voor plek 3-5 volgend seizoen.
Hoezo niet passend.quote:
In dat geval ben ik 100% voor Rutten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
Bij Vitesse had hij het volgens mij wel aardig aan de stok met wat spelers na dat weekje ziektewet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
En de spelers zijn altijd lovend over hem. Ik snap de aversie inderdaad ook niet zo. Waarschijnlijk omdat hij slist ofzo. Lekker boeiend.
Wie moet er dan staan?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In dat geval ben ik 100% voor Rutten.
Vitessequote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Vitesse had hij het volgens mij wel aardig aan de stok met wat spelers na dat weekje ziektewet.
Een speler die Feyenoord wél een hoger niveau laat voetballen.quote:
Denk niet dat Feyenoord dat kan betalen, naast een rechtsbuiten.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een speler die Feyenoord wél een hoger niveau laat voetballen.
Trainers van naam gaan hier hun vingers niet aan branden, daarom vind ik het ook vooralsnog een vrij logische keuze. Belangrijk is imo wel dat Van Gastel er bij blijft.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Heeinz het volgende:
Verrassend. Getuigt wel van lef dat hij hierin wil stappen, kan lastig zijn om Koeman te evenaren.
Tja, de Redder heeft dan ook weinig kunnen betekenen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Muto het volgende:
Weten we ook dat Bakkal volgend jaar sowieso weg is. Al was dat natuurlijk al duidelijk
Bakkal had dan ook ruzie met Rutten. Volgens mij deed hij hem na in de kleedkamer etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, de Redder heeft dan ook weinig kunnen betekenen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Bakkal had dan ook ruzie met Rutten. Volgens mij deed hij hem na in de kleedkamer etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |