Hier ook hetzelfde. En ben pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hehe ja ik over 2 uurWas toch van plan om een nachtje door te halen om m'n vakantieritme te herstellen, dus dit kwam perfect uit
Ai dat is wel pittigquote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde. En ben pas om 7 uur thuis vanavond.
Ik heb er zelden zo naast gezeten.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Totaal niet verrassend dit jaar trouwens, heb zo goed als alles goed voorspeld
ik ookquote:
Inderdaad, zeer voorspelbare uitslagen.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Totaal niet verrassend dit jaar trouwens, heb zo goed als alles goed voorspeld
Dat dus. Gelukkig ook! Vooral gelukkig dat hustle er naast zit!quote:Op maandag 3 maart 2014 06:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zeer voorspelbare uitslagen.
Inderdaad gewoon een rol zoeken waarin je een homo met kanker of aids speelt en garneer het met wat discriminatie. Of trek als man gewoon vrouwenkleren aan en doe je wat overacting, daar krijg je ook een Oscar voorquote:Op maandag 3 maart 2014 05:51 schreef Strani het volgende:
Nou Leo, volgende keer dan maar een film over kanker of zo.
Doet dat stuk hypocriet ook alleen maar om er zelf beter van te worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 06:01 schreef SunChaser het volgende:
Als James. Cameron 12 years had regigiseerd was ie begonnen met een minuut stilte voor de slaven
de speech van McConaughey was wat mij betreft prima maar niks speciaals. Gewoon een soepele soepele spreker voor publiek. Kan iets te ingestudeerd overkomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef Mike het volgende:
De best/worst lijstjes komen nu uit van de Oscarshow en het is grappig om te zien hoe iets bij 'best' hoort bij de ene site en 'worst' bij de andere site. De meningen zijn blijkbaar erg verdeeld over het optreden van Ellen en de speech van McConaughey.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Harmankardon het volgende:
Dat The Wolf of Wallstreet bijna niets ging winnen is geen verrassing. Wel jammer, maarja.
12 years was een prima film maar hier heeft de politieke correctheid het toch m.i. gewonnen van objectiviteit. Ik heb daar niets geleerd wat ik nog niet wist en het einde was gewoon vreemd.
Cate Blanchett is een fantastische actrice maar Blue Jasmine is de eerste film in drie jaar die ik halverwege heb uitgezet. Wat een zeurfilm.
McConaughey en Leto volledig terecht.
Gravity is toch de film van het afgelopen jaar die me het meest bij is gebleven. Ik vergelijk het met Jurassic Park, na meer dan twintig jaar staat die nog volledig overeind. Dat is reuze knap en zo zla het denk ik met Gravity ook zijn later.
Oh, ik vond dat ook gewoon een vervelende film die als los zand aan elkaar hing. Een eerbetoon aan La Dolce Vita, nog zo'n saai ding.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef ohnikua het volgende:
Jammer, de verwachte uitkomt maar totaal niet wat ik had gehoopt (op Cate Blanchet na (omdat Adele niet eens is genomineerd), en dat Gravity de oscars voor techniek krijgt, snap ik ook nog wel). Wat iedereen toch zo briljant vindt aan 150 minuten prachtige, maar voor mij compleet onnavolgbare en uiteindelijk zelfs saaie beelden van La Grande Bellezza snap ik ook niet. Met een concurrent als Jagten...
Exarchopoulos bedoel je? Dat vind ik ook nog de grote ontbrekende hier. Zou La vie d'Adele volgend jaar nog mee mogen doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef ohnikua het volgende:
(op Cate Blanchet na (omdat Adele niet eens is genomineerd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |