Meh.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zoute popcorn, schuimblokken, bastognekoeken en een biertje.
oh was dat darlene love? Was niet aan t oplettenquote:Op maandag 3 maart 2014 03:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep. Vroeg me niet af of ze haar in Lethal Weapon niet gewoon hadden kunnen afschieten
V.
Nee, dat hoop ik ook niet, dat Gravity het wordt.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:43 schreef Intellectueel het volgende:
Ik hoop dat Gravity hem niet wordt overigens. Enorm gehypt en overrated. 12 Years a Save was daarentegen enorm indrukwekkend.
Ietsje teruglezenquote:Op maandag 3 maart 2014 03:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wie is de eerste, want na PSH is dit toch wel de beste.
Passion of the Christ met negers, Sorry maar zo goed was dat niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:43 schreef Intellectueel het volgende:
Ik hoop dat Gravity hem niet wordt overigens. Enorm gehypt en overrated. 12 Years a Save was daarentegen enorm indrukwekkend.
Wait. What?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Passion of the Christ met negers, Sorry maar zo goed was dat niet.
De dialogen en plot in Gravity waren redelijk bedroevend inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet, dat Gravity het wordt.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 03:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve Angie, eet een burger, in godsnaam!
Ik vond 'm visueel prachtig, maar verder? En ik had er heel wat van verwacht.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De dialogen en plot in Gravity waren redelijk bedroevend inderdaad.
Of, zoals ze bij ScreenJunkies treffend zeiden: Sandra doet Shiaquote:Op maandag 3 maart 2014 03:43 schreef Intellectueel het volgende:
Ik hoop dat Gravity hem niet wordt overigens. Enorm gehypt en overrated.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of, zoals ze bij ScreenJunkies treffend zeiden: Sandra doet Shia
"nononononononononononono"
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |