Ik ben altijd aanwezig geweest, maar dan indirect. Dus ik weet niet waar je over hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het ging hier prima zonder jouw aanwezigheid, dus grgr dag.
Hij is de koning van het uitstellen bedoel je.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh)))))))
Dat is een nerd eersteklas, verbaast me niks
Ga nou maar weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben altijd aanwezig geweest, maar dan indirect. Dus ik weet niet waar je over hebt.
Hm ja..quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is de koning van het uitstellen bedoel je.
Eens. Alles moet zo snel mogelijk bij hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm ja..
Ik vond hem altijd weinig collegiaal
Nee, Till Bal.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iedereen weet dat hij shawn heet.
Hij heeft ook een bijzonder accentquote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef Rezania het volgende:
En als hij presenteert is hij niet te verstaan, zo snel.
Idd, waardoor hij in het Engels al helemaal niet te verstaan is.quote:
Nee, de schaamnaam van 2013 was Till Bal.quote:
Bijzonderquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idd, waardoor hij in het Engels al helemaal niet te verstaan is.Hij was trouwens de eerste LST'er die ik leerde kennen, gezellig in de trein naar het introkamp.
wie noemt zijn kind nou Till?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de schaamnaam van 2013 was Till Bal.
Meh, soms. We worden vaak in dezelfde groepen ingedeeld op de één of andere manier. Maar er zijn niet echt vaste clubjes bij ons, iedereen doet maar wat.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
BijzonderHet leven kan vreemd lopen
Ga je ook echt met hem om nu?
Moet je niet bij het corps ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, soms. We worden vaak in dezelfde groepen ingedeeld op de één of andere manier. Maar er zijn niet echt vaste clubjes bij ons, iedereen doet maar wat.
Ik vind dat wel sneu als dat als grappig beschouwd wordt.quote:
Het DSC bedoel je? Alsjeblieft niet.quote:
fantasyquote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Ravenclaw dragen (de middelste versie dan).
Ik wacht met spanning afquote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het DSC bedoel je? Alsjeblieft niet.Straks word ik nog een eenheidsworst (zie DM).
Boeie, blauw is mooi, en Ravenclaw is voor de slimme mensen.quote:
Mensen die harry potter leuk vinden zijn per definitie niet slimquote:Op maandag 3 maart 2014 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, blauw is mooi, en Ravenclaw is voor de slimme mensen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die harry potter leuk vinden zijn per definitie niet slim
hoe is harry potter een hobbyquote:Op maandag 3 maart 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]Haten op HP.
Sowieso haten op een hobby.
HP en hobby in 1 zinquote:Op maandag 3 maart 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]Haten op HP.
Sowieso haten op een hobby.
Niet gelezenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
Ga jij maar weer lekker 50 shades of grey lezen.
Ik fap erop, nou goed?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe is harry potter een hobby
als je het als een hobby beschouwd is het meer een obsessie
Niet de boeken lezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HP en hobby in 1 zin
Het is een film
een hele slechte film
Ik zet nog liever justin bieber opquote:Op maandag 3 maart 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fap erop, nou goed?
[..]
Niet de boeken lezen.
quote:
Ik zie geen kusjequote:Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een kusje + een pleister!
Hipsterquote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voordat hij ontspoorde was hij best goed
Hier was hij nog underground en niet-commercieel
Belieber gespot.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voordat hij ontspoorde was hij best goed
Hier was hij nog underground en niet-commercieel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |