Dat kost wel weer veel moneyz manquote:Op maandag 3 maart 2014 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel meeterug rijden doe ik dan niet, dus moet wel een hotel boeken jeweet
Allemaal tegelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die topics lopen altijd zo snel weer mis omdat er dan weer mensen tegelijk painten en staat het allemaal door elkaar enz
Ik heb niet zoveel met treinenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kost wel weer veel moneyz man![]()
Ik wil best heen en terug rijden en dan in NL zet ik je op een trein station af ofzo.
Die laatste twee plaatjes kloppen al niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk.Net alsof het storm loopt.
Als je alle kosten mooi deelt dan valt het allemaal wel mee ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met treinen
Maar even checken, als er een budgethotelletje in de buurt zit is het tof
De primark, oh wacht...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb morgen niks te doen. Wie komt er met mij meeten
Wat klopt er niet aan? Bieber wordt opgepakt en in een vermaler gegooid.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die laatste twee plaatjes kloppen al niet meer
ALLE kosten dan wel jaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je alle kosten mooi deelt dan valt het allemaal wel mee ja.
Kom naar mijn werk, dan gaan we meetenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Je mag mijn tussentijdse toets maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Welk vak?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag mijn tussentijdse toets maken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Microbiële Fysiologie & Thermodynamica.
Dat klinkt écht als iets waar ik een 10 voor ga halen!!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Microbiële Fysiologie & Thermodynamica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |