abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 01:19:10 #1
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137334358

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

quote:
Arnhem meet:

Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)

A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137334457
Fer :*
  maandag 3 maart 2014 @ 01:30:14 #3
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_137334495
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Nachtbraker. :W
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaan :P . Ipv heel de nacht werken ga ik zo dus maar slapen ;) .

Hoe is het met je sollicitatie ? Ik heb een 2e gesprek dinsdag. Nog een "concurrent" over van de 6 bij het eerste gesprek en ik heb al iets gehoord dat ik bij het eerste gesprek toch wel de betere was :X .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 3 maart 2014 @ 01:35:11 #4
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137334538
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef DaMook het volgende:

[..]

Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaan :P . Ipv heel de nacht werken ga ik zo dus maar slapen ;) .

Hoe is het met je sollicitatie ? Ik heb een 2e gesprek dinsdag. Nog een "concurrent" over van de 6 bij het eerste gesprek en ik heb al iets gehoord dat ik bij het eerste gesprek toch wel de betere was :X .
Klinkt goed! Ik duim voor je. :)

Zelf een laffe mail gekregen met een afwijzing. :r
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 3 maart 2014 @ 01:39:23 #5
50442 DaMook
pi_137334589
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ik duim voor je. :)

Zelf een laffe mail gekregen met een afwijzing. :r
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leid :P . Denk wel dat hij en zijn ploeg mij accepteert (na een tijdje). Ik mag ze en hun mij volgens mij ook wel. Ik zal me dan wel echt moeten bewijzen. Uitdaging :) .

Ow jammer, waarop hebben ze je afgewezen ?

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  maandag 3 maart 2014 @ 01:44:02 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137334647
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leid :P . Denk wel dat hij en zijn ploeg mij accepteert (na een tijdje). Ik mag ze en hun mij volgens mij ook wel. Ik zal me dan wel echt moeten bewijzen. Uitdaging :) .

Ow jammer, waarop hebben ze je afgewezen ?
Uitdagingen houden het leuk. :Y

Geen idee ... Het was echt een standaard mail, "aan de hand van opleiding en ervaring paste je niet binnen het gestelde profiel". Na een gesprek had ik toch een wat uitgebreider antwoord verwacht. Dan is het niet meer die eerste mail je die voor tientallen mensen tegelijk typt. Dan heb je al een selectie gemaakt en iemand persoonlijk gesproken. Een tip over wat ik eventueel beter had kunnen doen had ik wel fijn gevonden.
  maandag 3 maart 2014 @ 01:49:42 #7
50442 DaMook
pi_137334714
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Uitdagingen houden het leuk. :Y

Geen idee ... Het was echt een standaard mail, "aan de hand van opleiding en ervaring paste je niet binnen het gestelde profiel". Na een gesprek had ik toch een wat uitgebreider antwoord verwacht. Dan is het niet meer die eerste mail je die voor tientallen mensen tegelijk typt. Dan heb je al een selectie gemaakt en iemand persoonlijk gesproken. Een tip over wat ik eventueel beter had kunnen doen had ik wel fijn gevonden.
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de weg :) .

Dat is wel minder, ik zou ook graag weten wat ze niet goed of minder vonden, zeker na een gesprek wel een wat meer persoonlijkere brief.

maandag 3 maart 2014 @ 01:54:36 #8
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137334757
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de weg :) .

Dat is wel minder, ik zou ook graag weten wat ze niet goed of minder vonden, zeker na een gesprek wel een wat meer persoonlijkere brief.
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling. :X Dan had ik tenminste nog kunnen vragen hoe of wat. Nu denk ik: "Bekijk het maar, zak lekker in de stront". :r :')
  maandag 3 maart 2014 @ 01:56:30 #9
50442 DaMook
pi_137334778
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling. :X Dan had ik tenminste nog kunnen vragen hoe of wat. Nu denk ik: "Bekijk het maar, zak lekker in de stront". :r :')
Groot gelijk, als ze al niet doen wat ze zeggen zou ik er ook niets meer mee te maken willen hebben :N .

pi_137334802
Kutbedrijven :r
  maandag 3 maart 2014 @ 02:01:20 #11
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137334819
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:59 schreef Faxie het volgende:
Kutbedrijven :r
Was het maar kut, dan ... Laat maar. ;(
pi_137334825
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2014 02:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Was het maar kut, dan ... Laat maar. ;(
Kut bedrijven :9
  maandag 3 maart 2014 @ 02:04:28 #13
50442 DaMook
pi_137334858
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2014 02:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kut bedrijven :9
hommo :P .

pi_137334865
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef DaMook het volgende:

[..]

hommo :P .
Juist niet :9
pi_137334936
Ik ga maar eens slapen denk ik :*
  maandag 3 maart 2014 @ 02:14:09 #16
50442 DaMook
pi_137334942
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 02:13 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik :*
Truste :W .

Ik ga zo ook maar eens :W .

maandag 3 maart 2014 @ 07:48:19 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_137336501
:O
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_137336536
pi_137336556
Professioneel gifmenger.
pi_137336850
Daar moet een piemel in.
pi_137336854
Sommige mensen :|W
:')
  maandag 3 maart 2014 @ 08:37:54 #22
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_137336923
Mensen die 's ochtends vroeg al op visite komen :X
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_137336932
moguh :W

sowieso mensen :X
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 3 maart 2014 @ 08:43:14 #24
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_137336976
Mensen die hun geplande bezoekje afzeggen _O_
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_137336984
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die hun geplande bezoekje afzeggen _O_
was zeker toch al te laat? ;(

dat wordt een schone broek aandoen ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')