quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaanquote:
Klinkt goed! Ik duim voor je.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaan. Ipv heel de nacht werken ga ik zo dus maar slapen
.
Hoe is het met je sollicitatie ? Ik heb een 2e gesprek dinsdag. Nog een "concurrent" over van de 6 bij het eerste gesprek en ik heb al iets gehoord dat ik bij het eerste gesprek toch wel de betere was.
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leidquote:Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik duim voor je.
Zelf een laffe mail gekregen met een afwijzing.
Uitdagingen houden het leuk.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leid. Denk wel dat hij en zijn ploeg mij accepteert (na een tijdje). Ik mag ze en hun mij volgens mij ook wel. Ik zal me dan wel echt moeten bewijzen. Uitdaging
.
Ow jammer, waarop hebben ze je afgewezen ?
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de wegquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitdagingen houden het leuk.
Geen idee ... Het was echt een standaard mail, "aan de hand van opleiding en ervaring paste je niet binnen het gestelde profiel". Na een gesprek had ik toch een wat uitgebreider antwoord verwacht. Dan is het niet meer die eerste mail je die voor tientallen mensen tegelijk typt. Dan heb je al een selectie gemaakt en iemand persoonlijk gesproken. Een tip over wat ik eventueel beter had kunnen doen had ik wel fijn gevonden.
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de weg.
Dat is wel minder, ik zou ook graag weten wat ze niet goed of minder vonden, zeker na een gesprek wel een wat meer persoonlijkere brief.
Groot gelijk, als ze al niet doen wat ze zeggen zou ik er ook niets meer mee te maken willen hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.Dan had ik tenminste nog kunnen vragen hoe of wat. Nu denk ik: "Bekijk het maar, zak lekker in de stront".
![]()
Was het maar kut, dan ... Laat maar.quote:
hommoquote:
Trustequote:
was zeker toch al te laat?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die hun geplande bezoekje afzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |