abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137325436
nadenken voor je post

[ Bericht 16% gewijzigd door yvonne op 09-03-2014 13:00:04 ]
  zondag 2 maart 2014 @ 21:40:26 #2
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_137325836
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:32 schreef Djohn112 het volgende:
Wat vinden jullie? Wat moet ik doen tegen pesten??!!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 2 maart 2014 @ 21:45:26 #3
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137326072
De FOK! knokploeg natuurlijk, vraag Danny!
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_137326079
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee :{w
pi_137326140
slaan idd. zorgen dat ze tandjes tuffen.
nee echt niet !
pi_137326188
Als ik niet in de cel zou komen en justitie mij gelijk zou geven en ik geen strafblad zou krijgen zou ik wel de neiging hebben... Maar geweld zou toch niets oplossen woorden kan je iemand beter mee raken dan daden. Zie mij levende bewijs mentale kracht heeft altijd meer invloed op de lange termijn.

Eigenlijks heb ik door de vroegere pestkoppen en dus ook me klote jeugd en opvoeding. veel te danken. Mijn onontwikkeld en onzekerheid zwakheid sociale isolatie heeft wel geholpen aan mijn wajong en om te gaan begeleid wonen. En dat ze zo idioot zijn om me te gaan pesten niet wetend dat ik alleen sterker zou gaan worden.

[ Bericht 35% gewijzigd door Djohn112 op 02-03-2014 21:54:14 ]
pi_137326382
Deze op :')
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_137326433
Ik heb alles gelezen (helaas)

En
quote:
Voorbeeld: Jullie vinden mij erg leuk he? en jalours! negatieve aandacht is aandacht! Dus.... Moeten jullie niet iets bekennen? Wat naar dat jullie jongens en meiden niet uit de kast durven te komen. En dat jullie daarom homofoob zijn. Ik kan jullie helpen met jullie coming out ik wil serieus jullie helpen! Wees jezelf!
dit is echt een hele slechte come back

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 21:53:27 ]
pi_137326677
Dat is wel zo ja... het is puur uit woede en razernij... maar dat zou alleen maar erger zijn om andere die hetero uit te maken voor homo.. eigenlijks verlaag ik me naar het niveau van hun....

Zou alleen maar moeilijker voor mezelf maken...

Wat zou dan helpen? Alleen negeren? of in eens spontaan over een ander onderwerp hebben?

Er wordt gezegd tegen strijdige emoties is verwarrend. Killing by kindness.... Blijven vriendelijk blijven. hoe lastig dan ook... Vinden mensen je gestoord (Tja prettig gestoord ben ik al. geef ik toe). en kunnen ze bang voor je worden omdat de manier dat je reageert niet normaal is wat ze gewent zijn.

[ Bericht 45% gewijzigd door Djohn112 op 02-03-2014 22:04:03 ]
pi_137327422
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef trigt013 het volgende:
De FOK! knokploeg natuurlijk, vraag Danny!
Even serieus. Wat zou helpen?
  zondag 2 maart 2014 @ 22:14:00 #11
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137327653
De oplossing, het gaat niet over jou maar de pesters zoeken een slachtoffer. Lullig gezegd pak de leider en sla of die in elkaar of chanteer het via zijn ouders. Thuis opzoeken en dan in bijzijn van zijn ouders het confronteren, meestal word zo'n persoon op zijn plaats gezet en mag hij geen vinger meer naar je uitsteken.

Dus of sla de leider in elkaar als je dat durft
Of zoek de leider thuis op in bijzijn van zijn ouders hem te kakken zetten, maar nooit de deal verraden die daaruit komt. Hij zal in beide gevallen een ander slachtoffer zoeken.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_137327823
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef trigt013 het volgende:
De oplossing, het gaat niet over jou maar de pesters zoeken een slachtoffer. Lullig gezegd pak de leider en sla of die in elkaar of chanteer het via zijn ouders. Thuis opzoeken en dan in bijzijn van zijn ouders het confronteren, meestal word zo'n persoon op zijn plaats gezet en mag hij geen vinger meer naar je uitsteken.

Dus of sla de leider in elkaar als je dat durft
Of zoek de leider thuis op in bijzijn van zijn ouders hem te kakken zetten, maar nooit de deal verraden die daaruit komt. Hij zal in beide gevallen een ander slachtoffer zoeken.
Dat hoorde ik ook van een bewaakster op mijn vorige school die deed dat ook. Niemand kwam meer aan der! Maar de In de cel er voor zitten zit ik niet op te wachten... Of hij moet beginnen heb ik zelf verdediging gebruik en sta ik in mijn recht. Ik heb nog een schone lei geen zin in een strafblad wat hun vast en zeker al hebben...

Lastig om mensen te chanteren als die niet dan bij zijn of haar ouders meer wonen... Helaas zijn mensen meer respect loos geworden in deze tijd....

[ Bericht 5% gewijzigd door Djohn112 op 02-03-2014 22:22:54 ]
pi_137328307
En dat zijn dan mensen van in de 20, mijn god.
Maar het kwaad is al geschied TS knappe jongen als je dat nog recht kunt breien.
pi_137329971
Het ligt aan het karakter opvoeding en menselijkheid in welk land je ook bent geboren wat voor geloof je ook hebt maakt niet uit. het ligt aan de basis waarden. dat is een feit. Ik kan ook naar een andere school gaan andere klas andere mensen. Maar zou ook het probleem weer kunnen zijn. En ik ga echt niet voor een stel idiooten mijn opleiding verpesten! Nee... daar sta ik boven. Ik laat me niet wegpesten. Juist dan hebben ze gewonnen dat is hun doel!

Ik blijf sterk zou eens kijken wat killing by kindness zou gaan doen. en spontaan over een leuk onderwerp hebben wat er dan gebeurt. Wie weet komt er een draai... en zijn ze stil.

dacht net dat iedereen ook van mijn klas dit kan lezen... Tja... Prima ze weten het toch al wat willen ze verder met die informatie. Erger kan het toch niet worden allen nog met fysiek geweld als dat gebeurd dan weet ik niet hoe dat zou aflopen....

[ Bericht 12% gewijzigd door Djohn112 op 02-03-2014 23:04:53 ]
  zondag 2 maart 2014 @ 23:08:52 #15
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_137331140
tl;dr

Ben vast niet de enige
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  zondag 2 maart 2014 @ 23:11:06 #16
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_137331246
Een paar jongens van school hebben ook een tijdje vervelend gedaan, op het schoolfeest naar ze toegegaan en iets gezegd van dat ze moesten stoppen en dat ik anders ook irritant ging worden, heeft voor (een paar maanden) uitstekend gewerkt.

Gewoon op de goede momenten laten zien dat je niet over je heen laat lopen, hoeft niet op een gewelddadige manier.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_137332214
'Ja denkt dat er veel meer zijn. Ben best wel open als ik bekijk hoeveel informatie ik geef maarja als het helpt qua raad tips en advies tja dan maakt het niet uit. :)

Hmmm... Ik zou eens proberen op die manier van jou te doen.
  zondag 2 maart 2014 @ 23:42:48 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137332528
Hoi. Buitensluiten kun je niks aan doen.

Maar heb je zo onderhand niet door dat ze je niet mogen omdat je een verrader bent? Je wijst direct je klasgenoten aan als het je niet aanstaat, dus ze zien jou als een snitch en daarom word je gepest.

Snap je zelf dat je zo overkomt?

Verder zou ik wat details weghalen, ik ben in de buurt van Velp opgegroeid en als ik wil heb ik morgen je adres.
Resistance is futile.
pi_137350236
Hey,

Bedankt voor het advies Seven... Inderdaad... Wel heel wat details... moet nog leren omgaan met wat ik wel en niet vertel op internet.

Ik ben Djohn en ben mezelf en prettig gestoord en apart. Maar wel met een goed hart. :)

De leraar moet de klas in orde houden ik niet. morgen ga ik ook naar de directie.

Een verrader... Hmm... Als ze zitten te eten of drinken vind ik helemaal prima als ze praten overleggen of afkijken ook prima ik hoor heel veel maar doe er niets mee. Niet mijn taak. Ik zeg alleen kan het wat zachter wil me concentreren. overleggen is prima maar als de leraar de klas niet in de hand kan houden.... Word ik erg boos... ik flip uit tegen de andere leerlingen. Wordt boos vroeger vroeg ik het netjes nu vraag ik het razend.en ze dan: zeg sukkel wees eens stil! Ik wil leren en als jij je diploma niet wil hebben prima maar val mij niet mee lastig!

Ik bemoei me eigenlijks met de leraar zijn of haar techniek de leraar reageert niet juist ik zeg daar wat van. Zeg waarom stuurt u ze er niet uit? Ze storen alleen de rest van de klas!!!!

Morgen wordt het leuk. Ik ga humor gebruiken.

Bijvoorbeeld iemand zegt hey lul!
Ik zeg Aangenaam kennis te maken meneer lul. :P

Of loop eens naar de hel!

ik: Oh... ga je mee naar de Hel? pak jij de ladder die lang genoeg is?

Ik zit hun dan wel uit te dissen....

Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Djohn112 op 03-03-2014 17:05:40 ]
pi_137350401
Haha, als ik de OP zo lees, terecht dat je gepest wordt :)
pi_137350534
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Leonos het volgende:
Haha, als ik de OP zo lees, terecht dat je gepest wordt :)
Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.
pi_137350607
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.
Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaal :')
pi_137350636
Zelfspot, leer het.
Dat maakt je minder interessant voor pesters.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137350647
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Buitensluiten kun je niks aan doen.

Maar heb je zo onderhand niet door dat ze je niet mogen omdat je een verrader bent? Je wijst direct je klasgenoten aan als het je niet aanstaat, dus ze zien jou als een snitch en daarom word je gepest.

Snap je zelf dat je zo overkomt?

Verder zou ik wat details weghalen, ik ben in de buurt van Velp opgegroeid en als ik wil heb ik morgen je adres.
Ze hebben mij nog nooit een verrader genoemd nooit. dus dat zal dan niet denk ik dan. Zeg gewoon dat ik vraag of er rekening met mij kan worden gehouden omdat ik graag leer met mijn achterstand hoe moeilijk kan het zijn.... Gewoon meedoen met de les oke overleggen praten prima als de les er geen last heeft helemaal prima! Als ik de les maar kan volgen....
pi_137350785
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaal :')
Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?
pi_137350804
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfspot, leer het.
Dat maakt je minder interessant voor pesters.
Zou dat gaan leren dankjewel voor de tip!
pi_137350914
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?
Moet je natuurlijk op je werk niet zeggen.
Maar soms iemand een kankeraap noemen voor de gein, moet je niet moeilijk over doen.
pi_137350981
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO. Ook al gedraagt iemand zich niet tot de norm, laat diegene lekker.

Falend va je leraren dat ze er niets tegen doen ook, had het zelf wel geweten namelijk. Gebeurt dit in andere klassen ook?

Verder zijn je comebacks niet echt geweldig, maargoed, dat maakt verder ook niets uit. Ik denk dat op de ouders afstappen geen verkeerd idee is, die kunnen dit soort dingen namelijk niet waarderen van hun kroos en blijkbaar is het een serieus probleem.

Ahja, en met kanker schelden is echt niet zo'n groot probleem. Vooral in dit geval, zou ik juist de mensen die iemand verloren hebben, goed inpeperen met dat woord. Zij fucken jouw gevoelens, dus hoef je je niet druk te maken over hun gevoelens. Lelijke meisjes mag je ook gerust om hun flaws wijzen, ondanks dat je zelf misschien niet knap bent. Best laag van mij dit, maargoed, in dit soort gevallen is het geoorloofd. Laat ze ook maar voelen. Grote neuzen, hoge voorhoofden, kleine tieten, grote voeten, platte kont, dikke buik, allemaal van die leuke onzekerheden die meisjes hebben waar je ze heerlijk op kunt pakken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 17:19:25 ]
pi_137351104
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Myrr het volgende:
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO.
Komt toch in de hele maatschappij nog voor? :P
pi_137351180
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:
ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit
Dus je gebruikt 't zelf ook. Maar als jij het doet is het minder erg omdat jij het doet en een andere kijk op schelden hebt dan de ander? Beetje hypocriet, niet.

Ik scheld nooit met kanker. Eigenlijk. Ook niet 'als het me echt hoog zit'. Ben meer een tering- en tyfus-persoon (hihi), maar je persoonlijk aantrekken waar anderen mee schelden? Besluit dan voor jezelf dat je daar niet mee om wilt gaan, met die personen, maar om daar nou een levensissue van te maken. Mwah. Heb ook geliefden aan kanker verloren. Tsja, doe je weinig aan, kankerzooi, dat is 't, die ziekte, om dan toch maar eens te 'schelden' met kanker.

Klinkt gewoon hetzelfde als teringzooi, voor mij. Meh.
Ja doei.
pi_137351217
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Komt toch in de hele maatschappij nog voor? :P
Dacht dat we daar tegenwoordig hier in Nederland wel aardig aan aan het werken zijn. Pesten is iets voor kinderen die nog geen rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen, vind het belachelijk dat 'volwassenen' zoiets nog doen. Help iemand liever op weg om beter tot de norm te komen als iemand apart is, accepteer het gedrag, of negeer het gewoon. Pesten is gewoon triest.
pi_137351230
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dacht dat we daar tegenwoordig hier in Nederland wel aardig aan aan het werken zijn. Pesten is iets voor kinderen die nog geen rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen, vind het belachelijk dat 'volwassenen' zoiets nog doen. Help iemand liever op weg om beter tot de norm te komen als iemand apart is, accepteer het gedrag, of negeer het gewoon. Pesten is gewoon triest.
Verdiep je eens in pesten in bejaardentehuizen. Je zult schrikken.
Ja doei.
pi_137351258
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Myrr het volgende:
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO. Ook al gedraagt iemand zich niet tot de norm, laat diegene lekker.

Falend va je leraren dat ze er niets tegen doen ook, had het zelf wel geweten namelijk. Gebeurt dit in andere klassen ook?

Verder zijn je comebacks niet echt geweldig, maargoed, dat maakt verder ook niets uit. Ik denk dat op de ouders afstappen geen verkeerd idee is, die kunnen dit soort dingen namelijk niet waarderen van hun kroos en blijkbaar is het een serieus probleem.

Ahja, en met kanker schelden is echt niet zo'n groot probleem. Vooral in dit geval, zou ik juist de mensen die iemand verloren hebben, goed inpeperen met dat woord. Zij fucken jouw gevoelens, dus hoef je je niet druk te maken over hun gevoelens. Lelijke meisjes mag je ook gerust om hun flaws wijzen, ondanks dat je zelf misschien niet knap bent. Best laag van mij dit, maargoed, in dit soort gevallen is het geoorloofd. Laat ze ook maar voelen. Grote neuzen, hoge voorhoofden, kleine tieten, grote voeten, platte kont, dikke buik, allemaal van die leuke onzekerheden die meisjes hebben waar je ze heerlijk op kunt pakken.
Iemand naar beneden halen met scheldwoorden is geen stijl. als je beter weet zou het je niets moeten doen. Ze raken me gewoon omdat ze de weg versperren tot me diploma en dat moet je echt niet doen bij mij...

Ben boeddhist mensen naar beneden halen is geen stijl is gewoon even laag. Blijf liever volwassen en blijf er liever boven staan.

Verlagen naar het niveau is triester laat liever iedereen in de waarde en met killing by kindness zou het veel beter uitkomen komt eng over als iemand je heeft geschopt in eens heel vriendelijk doet en iemand die je hebt bestolen... Ja toch of niet soms?
pi_137351315
quote:

[..]

Ben het in principe wel met je eens, maar zolang er nog geen concrete stappen worden genomen, zal dit nooit ophouden.

Heb het er wel eens over gehad in een ander topic dat over pesten ging.
pi_137351646
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Leonos het volgende:

[..]

Moet je natuurlijk op je werk niet zeggen.
Maar soms iemand een kankeraap noemen voor de gein, moet je niet moeilijk over doen.
Ben benieuwd hoe je zal reageren als je iemand daar aan bent kwijt geraakt of dat iemand het nu heeft of dat je het zelf hebt. Zou je het nog steeds voor de "Lol kunnen zeggen?"

Sorry hoor zet gewoon lelijke aap dan inplaats van die ziekte. ziektes zijn erg drijf de spot er niet mee.

ja ik weet hypocriet van mij dat ik er mee vloek als ik bijna flip ik probeer het al af te leren in fuck te zeggen. Komt ook goed eruit. veel beter!!!!!! in andere landen hoor je ook alleen fuck. niet "naam zieke"
pi_137351726
En wat maakt 'fuck' of welk willekeurig ander scheldwoord dan zoveel minder erg dan kanker? Leer dan schelden in z'n geheel af. Door 'Nou zeg, wat vervelend dat dit mis is gegaan' te zeggen op dat soort momenten, bijvoorbeeld. Fuck is net zo asociaal, als je het dan graag zo wilt bekijken.
Ja doei.
pi_137351874
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
En wat maakt 'fuck' of welk willekeurig ander scheldwoord dan zoveel minder erg dan kanker? Leer dan schelden in z'n geheel af. Door 'Nou zeg, wat vervelend dat dit mis is gegaan' te zeggen op dat soort momenten, bijvoorbeeld. Fuck is net zo asociaal, als je het dan graag zo wilt bekijken.
geef je voor de helft gelijk schelden is niet goed. maar fuck is letterlijk vertaal Neuk. = geen ziekte = niet persé bedoeld direct naar een persoon= niet iets waar ja dood aan gaat = nog steeds een scheldwoord. Maar vergelijking met ziektes kun je beter fuck zeggen dan K*nk*r.
Omdat je anderen daarmee boos mee krijgt en pijn doet....
pi_137351959
Je stelt je ontzettend aan. En in plaats van daar over blijven kankeren (zijnde een oud-Hollandsch werkwoord) zou je ook gewoon negatieve invloeden kunnen negeren en je eigen boedhistische geluk kunnen gaan vinden, natuurlijk.
Ja doei.
pi_137351976
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

geef je voor de helft gelijk schelden is niet goed. maar fuck is letterlijk vertaal Neuk. = geen ziekte = niet persé bedoeld direct naar een persoon= niet iets waar ja dood aan gaat = nog steeds een scheldwoord. Maar vergelijking met ziektes kun je beter fuck zeggen dan K*nk*r.
Omdat je anderen daarmee boos mee krijgt en pijn doet....
Sorry dat ik dat zeg, maar beter wen je er maar aan. Met een dikke huid ben je op de lange termijn veel beter af :)
pi_137351994
quote:

[..]

En dat te bedenken dat ik alles doe om zo normaal over te komen bij de anderen... maar het is nog niet goed... prima dan niet ik ga zeggen dat ik me best deed om normaal te zijn maar ik ben prettig gestoord. ik blijf zo. ik ben wie ik ben. Ik hou rekening meer kan ik niet doen. ik probeer van dingen te leren die worden gezegd. Ik wil graag erbij horen. Maarja ik moet maar accepteren dat het niet mogelijk is.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:45:06 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137352010
wat verkoop je dan? :?
pi_137352100
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Life2.0 het volgende:
wat verkoop je dan? :?
Werk in een supermarkt. dus denk maar eens wat ik verkoop. Met klanten heb ik een goede band kan erg goed praten met die mensen in de winkel erg gezellig :) Ik verkoop ook dingen extra erbij ik weet hoe ik moet verkopen. d
  maandag 3 maart 2014 @ 17:48:33 #43
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137352129
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

Werk in een supermarkt. dus denk maar eens wat ik verkoop. Met klanten heb ik een goede band kan erg goed praten met die mensen in de winkel erg gezellig :) Ik verkoop ook dingen extra erbij ik weet hoe ik moet verkopen. d
kassiemiep-opleiding, heel serieus hoor; wat?
pi_137352156
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry dat ik dat zeg, maar beter wen je er maar aan. Met een dikke huid ben je op de lange termijn veel beter af :)
Ja dat is zo.. het doet me ook niet pijn maar vind dat het gewoon niet hoort. Prima als anderen er mee schelden zolang ik het zelf maar niet in mee ga in de jongerentaal.
pi_137352179
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

Ja dat is zo.. het doet me ook niet pijn maar vind dat het gewoon niet hoort. Prima als anderen er mee schelden zolang ik het zelf maar niet in mee ga in de jongerentaal.
Afhankelijk van wie je terugbescheldt, kan het agressief worden...
pi_137352197
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

kassiemiep-opleiding, heel serieus hoor; wat?
Het is wel MBO 3 he? het is iets dat je moet kunnen of je kunt het niet.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:51:53 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137352225
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef Djohn112 het volgende:

[..]

Het is wel MBO 3 he? het is iets dat je moet kunnen of je kunt het niet.
okay, WAT kun je dan, of niet, natuurlijk?
pi_137352255
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Afhankelijk van wie je terugbescheldt, kan het agressief worden...
Klopt ze moeten niet mijn vrienden gaan uitschelden.... met dat woord...

Maar serieus het woord Leuk er achter zetten. vind ik persoonlijk ziek... het is toch een ziekte.... er is niets leuks aan maak het dan ook niet zo verdraaid.... dat het een " leuke ziekte is"
pi_137352268
Overmatig "gemotiveerd" is ook gruwelijk irritant. Evenals de mensen die expres constant vragen stellen, vaak ook van die hele slechte vragen die helemaal niet boeien.

Mijn tip: doe maar gewoon normaal
pi_137352269
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

okay, WAT kun je dan, of niet, natuurlijk?
Welk niveau deed je zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')