quote:Op zondag 2 maart 2014 21:32 schreef Djohn112 het volgende:
Wat vinden jullie? Wat moet ik doen tegen pesten??!!
dit is echt een hele slechte come backquote:Voorbeeld: Jullie vinden mij erg leuk he? en jalours! negatieve aandacht is aandacht! Dus.... Moeten jullie niet iets bekennen? Wat naar dat jullie jongens en meiden niet uit de kast durven te komen. En dat jullie daarom homofoob zijn. Ik kan jullie helpen met jullie coming out ik wil serieus jullie helpen! Wees jezelf!
Even serieus. Wat zou helpen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef trigt013 het volgende:
De FOK! knokploeg natuurlijk, vraag Danny!
Dat hoorde ik ook van een bewaakster op mijn vorige school die deed dat ook. Niemand kwam meer aan der! Maar de In de cel er voor zitten zit ik niet op te wachten... Of hij moet beginnen heb ik zelf verdediging gebruik en sta ik in mijn recht. Ik heb nog een schone lei geen zin in een strafblad wat hun vast en zeker al hebben...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef trigt013 het volgende:
De oplossing, het gaat niet over jou maar de pesters zoeken een slachtoffer. Lullig gezegd pak de leider en sla of die in elkaar of chanteer het via zijn ouders. Thuis opzoeken en dan in bijzijn van zijn ouders het confronteren, meestal word zo'n persoon op zijn plaats gezet en mag hij geen vinger meer naar je uitsteken.
Dus of sla de leider in elkaar als je dat durft
Of zoek de leider thuis op in bijzijn van zijn ouders hem te kakken zetten, maar nooit de deal verraden die daaruit komt. Hij zal in beide gevallen een ander slachtoffer zoeken.
Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Leonos het volgende:
Haha, als ik de OP zo lees, terecht dat je gepest wordt
Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.
Ze hebben mij nog nooit een verrader genoemd nooit. dus dat zal dan niet denk ik dan. Zeg gewoon dat ik vraag of er rekening met mij kan worden gehouden omdat ik graag leer met mijn achterstand hoe moeilijk kan het zijn.... Gewoon meedoen met de les oke overleggen praten prima als de les er geen last heeft helemaal prima! Als ik de les maar kan volgen....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Buitensluiten kun je niks aan doen.
Maar heb je zo onderhand niet door dat ze je niet mogen omdat je een verrader bent? Je wijst direct je klasgenoten aan als het je niet aanstaat, dus ze zien jou als een snitch en daarom word je gepest.
Snap je zelf dat je zo overkomt?
Verder zou ik wat details weghalen, ik ben in de buurt van Velp opgegroeid en als ik wil heb ik morgen je adres.
Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaal
Zou dat gaan leren dankjewel voor de tip!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfspot, leer het.
Dat maakt je minder interessant voor pesters.
Moet je natuurlijk op je werk niet zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?
Komt toch in de hele maatschappij nog voor?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Myrr het volgende:
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO.
Dus je gebruikt 't zelf ook. Maar als jij het doet is het minder erg omdat jij het doet en een andere kijk op schelden hebt dan de ander? Beetje hypocriet, niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:
ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit
Dacht dat we daar tegenwoordig hier in Nederland wel aardig aan aan het werken zijn. Pesten is iets voor kinderen die nog geen rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen, vind het belachelijk dat 'volwassenen' zoiets nog doen. Help iemand liever op weg om beter tot de norm te komen als iemand apart is, accepteer het gedrag, of negeer het gewoon. Pesten is gewoon triest.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt toch in de hele maatschappij nog voor?
Verdiep je eens in pesten in bejaardentehuizen. Je zult schrikken.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dacht dat we daar tegenwoordig hier in Nederland wel aardig aan aan het werken zijn. Pesten is iets voor kinderen die nog geen rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen, vind het belachelijk dat 'volwassenen' zoiets nog doen. Help iemand liever op weg om beter tot de norm te komen als iemand apart is, accepteer het gedrag, of negeer het gewoon. Pesten is gewoon triest.
Iemand naar beneden halen met scheldwoorden is geen stijl. als je beter weet zou het je niets moeten doen. Ze raken me gewoon omdat ze de weg versperren tot me diploma en dat moet je echt niet doen bij mij...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Myrr het volgende:
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO. Ook al gedraagt iemand zich niet tot de norm, laat diegene lekker.
Falend va je leraren dat ze er niets tegen doen ook, had het zelf wel geweten namelijk. Gebeurt dit in andere klassen ook?
Verder zijn je comebacks niet echt geweldig, maargoed, dat maakt verder ook niets uit. Ik denk dat op de ouders afstappen geen verkeerd idee is, die kunnen dit soort dingen namelijk niet waarderen van hun kroos en blijkbaar is het een serieus probleem.
Ahja, en met kanker schelden is echt niet zo'n groot probleem. Vooral in dit geval, zou ik juist de mensen die iemand verloren hebben, goed inpeperen met dat woord. Zij fucken jouw gevoelens, dus hoef je je niet druk te maken over hun gevoelens. Lelijke meisjes mag je ook gerust om hun flaws wijzen, ondanks dat je zelf misschien niet knap bent. Best laag van mij dit, maargoed, in dit soort gevallen is het geoorloofd. Laat ze ook maar voelen. Grote neuzen, hoge voorhoofden, kleine tieten, grote voeten, platte kont, dikke buik, allemaal van die leuke onzekerheden die meisjes hebben waar je ze heerlijk op kunt pakken.
Ben het in principe wel met je eens, maar zolang er nog geen concrete stappen worden genomen, zal dit nooit ophouden.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dacht dat we daar tegenwoordig hier in Nederland wel aardig aan aan het werken zijn. Pesten is iets voor kinderen die nog geen rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen, vind het belachelijk dat 'volwassenen' zoiets nog doen. Help iemand liever op weg om beter tot de norm te komen als iemand apart is, accepteer het gedrag, of negeer het gewoon. Pesten is gewoon triest.
Ben benieuwd hoe je zal reageren als je iemand daar aan bent kwijt geraakt of dat iemand het nu heeft of dat je het zelf hebt. Zou je het nog steeds voor de "Lol kunnen zeggen?"quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk op je werk niet zeggen.
Maar soms iemand een kankeraap noemen voor de gein, moet je niet moeilijk over doen.
geef je voor de helft gelijk schelden is niet goed. maar fuck is letterlijk vertaal Neuk. = geen ziekte = niet persé bedoeld direct naar een persoon= niet iets waar ja dood aan gaat = nog steeds een scheldwoord. Maar vergelijking met ziektes kun je beter fuck zeggen dan K*nk*r.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
En wat maakt 'fuck' of welk willekeurig ander scheldwoord dan zoveel minder erg dan kanker? Leer dan schelden in z'n geheel af. Door 'Nou zeg, wat vervelend dat dit mis is gegaan' te zeggen op dat soort momenten, bijvoorbeeld. Fuck is net zo asociaal, als je het dan graag zo wilt bekijken.
Sorry dat ik dat zeg, maar beter wen je er maar aan. Met een dikke huid ben je op de lange termijn veel beter afquote:Op maandag 3 maart 2014 17:41 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
geef je voor de helft gelijk schelden is niet goed. maar fuck is letterlijk vertaal Neuk. = geen ziekte = niet persé bedoeld direct naar een persoon= niet iets waar ja dood aan gaat = nog steeds een scheldwoord. Maar vergelijking met ziektes kun je beter fuck zeggen dan K*nk*r.
Omdat je anderen daarmee boos mee krijgt en pijn doet....
En dat te bedenken dat ik alles doe om zo normaal over te komen bij de anderen... maar het is nog niet goed... prima dan niet ik ga zeggen dat ik me best deed om normaal te zijn maar ik ben prettig gestoord. ik blijf zo. ik ben wie ik ben. Ik hou rekening meer kan ik niet doen. ik probeer van dingen te leren die worden gezegd. Ik wil graag erbij horen. Maarja ik moet maar accepteren dat het niet mogelijk is.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werk in een supermarkt. dus denk maar eens wat ik verkoop. Met klanten heb ik een goede band kan erg goed praten met die mensen in de winkel erg gezelligquote:
kassiemiep-opleiding, heel serieus hoor; wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Werk in een supermarkt. dus denk maar eens wat ik verkoop. Met klanten heb ik een goede band kan erg goed praten met die mensen in de winkel erg gezelligIk verkoop ook dingen extra erbij ik weet hoe ik moet verkopen. d
Ja dat is zo.. het doet me ook niet pijn maar vind dat het gewoon niet hoort. Prima als anderen er mee schelden zolang ik het zelf maar niet in mee ga in de jongerentaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry dat ik dat zeg, maar beter wen je er maar aan. Met een dikke huid ben je op de lange termijn veel beter af
Afhankelijk van wie je terugbescheldt, kan het agressief worden...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Ja dat is zo.. het doet me ook niet pijn maar vind dat het gewoon niet hoort. Prima als anderen er mee schelden zolang ik het zelf maar niet in mee ga in de jongerentaal.
Het is wel MBO 3 he? het is iets dat je moet kunnen of je kunt het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kassiemiep-opleiding, heel serieus hoor; wat?
okay, WAT kun je dan, of niet, natuurlijk?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Het is wel MBO 3 he? het is iets dat je moet kunnen of je kunt het niet.
Klopt ze moeten niet mijn vrienden gaan uitschelden.... met dat woord...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie je terugbescheldt, kan het agressief worden...
Welk niveau deed je zelf?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
okay, WAT kun je dan, of niet, natuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |