quote:Op zondag 2 maart 2014 21:32 schreef Djohn112 het volgende:
Wat vinden jullie? Wat moet ik doen tegen pesten??!!
dit is echt een hele slechte come backquote:Voorbeeld: Jullie vinden mij erg leuk he? en jalours! negatieve aandacht is aandacht! Dus.... Moeten jullie niet iets bekennen? Wat naar dat jullie jongens en meiden niet uit de kast durven te komen. En dat jullie daarom homofoob zijn. Ik kan jullie helpen met jullie coming out ik wil serieus jullie helpen! Wees jezelf!
Even serieus. Wat zou helpen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef trigt013 het volgende:
De FOK! knokploeg natuurlijk, vraag Danny!
Dat hoorde ik ook van een bewaakster op mijn vorige school die deed dat ook. Niemand kwam meer aan der! Maar de In de cel er voor zitten zit ik niet op te wachten... Of hij moet beginnen heb ik zelf verdediging gebruik en sta ik in mijn recht. Ik heb nog een schone lei geen zin in een strafblad wat hun vast en zeker al hebben...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef trigt013 het volgende:
De oplossing, het gaat niet over jou maar de pesters zoeken een slachtoffer. Lullig gezegd pak de leider en sla of die in elkaar of chanteer het via zijn ouders. Thuis opzoeken en dan in bijzijn van zijn ouders het confronteren, meestal word zo'n persoon op zijn plaats gezet en mag hij geen vinger meer naar je uitsteken.
Dus of sla de leider in elkaar als je dat durft
Of zoek de leider thuis op in bijzijn van zijn ouders hem te kakken zetten, maar nooit de deal verraden die daaruit komt. Hij zal in beide gevallen een ander slachtoffer zoeken.
Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Leonos het volgende:
Haha, als ik de OP zo lees, terecht dat je gepest wordt
Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Wees eens duidelijker wat vind jij terecht? Leg eens uit je maakt me nu nieuwsgierig.
Ze hebben mij nog nooit een verrader genoemd nooit. dus dat zal dan niet denk ik dan. Zeg gewoon dat ik vraag of er rekening met mij kan worden gehouden omdat ik graag leer met mijn achterstand hoe moeilijk kan het zijn.... Gewoon meedoen met de les oke overleggen praten prima als de les er geen last heeft helemaal prima! Als ik de les maar kan volgen....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Buitensluiten kun je niks aan doen.
Maar heb je zo onderhand niet door dat ze je niet mogen omdat je een verrader bent? Je wijst direct je klasgenoten aan als het je niet aanstaat, dus ze zien jou als een snitch en daarom word je gepest.
Snap je zelf dat je zo overkomt?
Verder zou ik wat details weghalen, ik ben in de buurt van Velp opgegroeid en als ik wil heb ik morgen je adres.
Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je je al drukt maakt om kankerlijer te roepen, doe ff normaal
Zou dat gaan leren dankjewel voor de tip!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfspot, leer het.
Dat maakt je minder interessant voor pesters.
Moet je natuurlijk op je werk niet zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:
[..]
Achja ik ben wel goed opgevoed en die ziekte moet je niet mee spotten punt. Ik ken genoeg mensen die daaraan dood zijn gegaan ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit. Tegen woordig is die ziekte noemen in jongerentaal "Normaal" Is het niet het is respectloos en niet aardig. Mensen zeggen tegen woordig K*nK*r dit K*nk*r leuk. Doe eens normaal man heb respect. zo kom je nooit aan een baan als je zo gaat praten tegen klanten Dit is een K*nk*r goede tv. Zou je denken dat iemand ooit dat zou waarderen?
Komt toch in de hele maatschappij nog voor?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Myrr het volgende:
Triest wel, ik begrijp ook niet dat behalve een grapje hier en daar, serieus pesten nog voorkomt op het MBO.
Dus je gebruikt 't zelf ook. Maar als jij het doet is het minder erg omdat jij het doet en een andere kijk op schelden hebt dan de ander? Beetje hypocriet, niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Djohn112 het volgende:
ik vloek er alleen mee als het me echt hoog zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |