Dat ze online is zegt niet dat ze met jou moet praten. Ik ben ook vaak online om even met 1 iemand wat af te spreken ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef ikkeniewetuu het volgende:
ja als iemand zo kortaf is af en toe dan sta je er niet bij stil natuurlijk maar mocht dit vaker voorkomen dan komt het wel gevoeliger over ...
toevallig zei ik net van : je bent ook lekker spraakzaam :p waarop zij antwoorde : ja ik ben bezig ... terwijl ze wel online is steeds hmm??
dat maakt het wel lastig af en toe en misschien had ik het niet moeten zeggen en stel ik me wel aan ..
maarja ik weet het even niet zeg..
Wat wil je aanpakken? Laat haar gewoon met rust want ze heeft geen interesse.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef ikkeniewetuu het volgende:
Greye en blondetrien, als ik nog meer vragen heb dan mag ik die toch wel stellen hea? fijn haha :$!
en ik kijk het inderdaad even aan maar nog iets ...
het lastige is ook dat zij door de weeks tot 5 op school zit en na schooltijd tot 9 uur moet werken op de meeste dagen.. hoe ga ik dit aanpakken
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit hartstikke duidelijk hoor: ze heeft geen interesse in je.
Wellicht vond zij de date tegenvallen.
Als ik een jongen niet interessant vind reageer ik ook niet/kortaf.
Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit hartstikke duidelijk hoor: ze heeft geen interesse in je.
Wellicht vond zij de date tegenvallen.
Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Greye het volgende:
[..]
Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.
"Als ik x doe..."
En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Ok, goed punt. En inderdaad, ipv gewoon afwijzen moet het weer zo moeilijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Reageer je ongeinteresseerd en kortaf daarop?
Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelfquote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Reageer je ongeinteresseerd en kortaf daarop?
Ik wed dat als TS niks zegt zij ook niks zegt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelfDaar hoef je helemaal niks tot weinig voor te doen.
Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat als TS niks zegt zij ook niks zegt.
Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Je blijft er een beetje in hangen ja als je als man iets wilt, dat is enorm kut.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Greye het volgende:
[..]
Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.
Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat als TS niks zegt zij ook niks zegt.
Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont terwijl jij als man een poging doet haar te leren kennen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt.Als je me direct iets vraagt ben ik juist erg direct en eerlijk ... it takes two to tango.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont?
Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.
Ik heb het hier niet over als ik met iemand gedate heb, of als iemand vraagt om af te spreken, dan ben ik wel duidelijk.
Misschien bedoelt iemand op een vriendschappelijke manier de berichtjes?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.
Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |