quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
en je linkerhand?quote:
Bij ernie past ook een banaan in zijn oor, dus wie weet hoe ver die dingen kunnen rekkenquote:
Nou, doe dat danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar dan liever een die nog gaat gebeuren ook
Daar fap ik mannen mee. Dus helaas.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je linkerhand?
[..]
Bij ernie past ook een banaan in zijn oor, dus wie weet hoe ver die dingen kunnen rekken
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je linkerhand?
[..]
Bij ernie past ook een banaan in zijn oor, dus wie weet hoe ver die dingen kunnen rekken
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
Verzin dan effe een TT als je zonodig post 300 en 301 moet volblaten.
Doe eens met je voeten en dan met je scherpe teennagels zijn eikel bewerken.quote:
Hij is niet mijn eerste, nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meerdere zelfs? Daar zal gitaar blij mee zijn
Dat jaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
Verzin dan effe een TT als je zonodig post 300 en 301 moet volblaten.
Goeden tip.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens met je voeten en dan met je scherpe teennagels zijn eikel bewerken.
Ik ben in mijn liefdevolle bui vandaagquote:
Sorry Aldo. Ik kon niet langer op je wachten.quote:
ja godverdommequote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Aldo. Ik kon niet langer op je wachten.
Beter.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Aldo. Ik kon niet langer op je wachten.
Wil je nou echt dat ik een klacht indien?quote:
* Fera verft zich witquote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja godverdomme![]()
ik wil enkel witte blaadjes
Ik denk, ik krijg ook een keer een leuke DMquote:
Op vrouwengebied ben ik wel hartstikke wit.quote:
Klacht? Heel fok weet over mijn PoHi Ik denk dat een klacht daarvoor niet meer nodig is :8quote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je nou echt dat ik een klacht indien?
Minderjarige-die-loog-over-leeftijd.
Oh, laat maar dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Op vrouwengebied ben ik wel hartstikke wit.
Agossiequote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk, ik krijg ook een keer een leuke DM
Soppen in een pot verf?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En hoe ga je dat daaronder aanpakken dan?
Jij wilt geen maagdelijke vrouwen?quote:
moet wel rode verf zijn hequote:
Het leven van een man op FOK!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet wel rode verf zijn heIk wil met rode lakens naar mijn familie kunnen rennen
Liever niet, nee.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet wel rode verf zijn heIk wil met rode lakens naar mijn familie kunnen rennen
Ben je geen goede lerares dan?quote:
Succes daarmee.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik je helemaal fine-tunen naar mijn smaak
Vind zo'n bang vogeltje niet zo sexy.quote:
Zijn ze allemaal bang dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind zo'n bang vogeltje niet zo sexy.
Heel erg. Smerig zelfs.quote:
Hoeft niet inderdaad, maar volgens mij is het vrij normaal om wat zenuwen te voelen en niet helemaal te weten wat je moet doen.quote:
Teken een pijl op je lichaamquote:Op zondag 2 maart 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet inderdaad, maar volgens mij is het vrij normaal om wat zenuwen te voelen en niet helemaal te weten wat je moet doen.
Ja oké, maar dat gaat ook wel weer over. Dan ontwikkelt ze zich misschien tot een waar seksbeest.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet inderdaad, maar volgens mij is het vrij normaal om wat zenuwen te voelen en niet helemaal te weten wat je moet doen.
Yeah bitch, cars.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj, die dude die Jessie van Breaking Bad speelt is bij Top Gear
bb2?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj, die dude die Jessie van Breaking Bad speelt is bij Top Gear
Vond het nog redelijk rap gaan andersquote:Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah gevonden
kostte wat moeite want J. zat big tip in texas te kijken
quote:
wat precies?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond het nog redelijk rap gaan anders
Voetbalgerelateerd zeker.quote:
Nopequote:
Ajaxquote:
Tussen mijn antwoord en jouw reactie zat niet zo langquote:
Dat snap ik wellicht wel maar ik vroeg aan Vinnie wat zo rap gingquote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Dat ontbreekt helaas nog
[..]
Ajax
Ja joh ik zei het net al maar toen kon meneer het niet vinden in de reguliere lijst met zendersquote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen mijn antwoord en jouw reactie zat niet zo lang
Ja mijquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, accu is weer wat geladen. Heb ik wat gemist hier?
Mooi.quote:
Start altijd om 21.00 @ BBC2quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh ik zei het net al maar toen kon meneer het niet vinden in de reguliere lijst met zenders
nu op de decoder
Ja dat weet ik wel maar zuchtquote:
Bummerquote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar zucht
ik zit achter de laptop en J kijkt tv
snooki en jwoowww
dus ik zei doe maar ff BBC2
Nee, doei.quote:
Geen idee, ik ken je nog niet lang genoeg. Impress me.quote:
Er was net een flinke virtuele orgie gaande, maar de modjes hebben ingegrepenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, accu is weer wat geladen. Heb ik wat gemist hier?
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je nog niet lang genoeg. Impress me.
Wat vind jij van Grimes? Artiest.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was net een flinke virtuele orgie gaande, maar de modjes hebben ingegrepen
Ik mis ook alle lol.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was net een flinke virtuele orgie gaande, maar de modjes hebben ingegrepen
Ja, vind je 'm mooi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vind je 'm mooi?Ik deed er 18 minuten overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja ik vind hem best mooi
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 21:58:35 ]
Jouw quote is ge-edit!!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik wellicht wel maar ik vroeg aan Vinnie wat zo rap ging
Ik wil er nog een keer overheenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed er 18 minuten over![]()
En ja ik vind hem best mooi
Ohquote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer overheen
Het was een trouwring-grap hé
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat nog terug ga lezen?
Kan die dat niet zelf?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet zo nog even de tondeuse over J's hoofd doen
Oh, ik vind haar wel lelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm.... raakt m'n snaar niet helemaal...
Het kan ermee door![]()
Vrouwtje zelf ik wel heet
quote:
Kan die dat zelf niet eens?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet zo nog even de tondeuse over J's hoofd doen
ik miste wat van het verhaal omdat ik deel1 niet gezien hebquote:
Deel 1 was Chicks'n'kittycatsquote:Op zondag 2 maart 2014 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik miste wat van het verhaal omdat ik deel1 niet gezien heb
Kippen en buurpoezen dan?quote:
Lief dat je die aanbiedt.quote:
Crackertrekmeet met Vinniiee en Faxie!quote:
Er zijn maar drie poezen van wie ik commando's aanneem, en jij bent er niet één van.quote:
Het was een verzoek.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn maar drie poezen van wie ik commando's aanneem, en jij bent er niet één van.
Doe je mee?quote:
Een verzoek begint doorgaans met een 'wil je...', 'kan je...' en eindigt met een alsjeblieft. Wat jij deed was toch echt wat ze in de Nederlandse grammatica de gebiedende wijs noemen. Ergo, een commando.quote:
Nee, rukkende mannen zijn voor mij een turn-off, dan verlies ik en mag ik vervolgens die cracker consumeren. Nee, dank je.quote:
Ik heb toch andere associaties bij commando's...maar goed, dan bemoei je je er wel mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verzoek begint doorgaans met een 'wil je...', 'kan je...' en eindigt met een alsjeblieft. Wat jij deed was toch echt wat ze in de Nederlandse grammatica de gebiedende wijs noemen. Ergo, een commando.
Natuurlijk nietquote:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, rukkende mannen zijn voor mij een turn-off, dan verlies ik en mag ik vervolgens die cracker consumeren. Nee, dank je.
Nicequote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We spelen donkey kong op de n64
Bukken! Schreeuw om genade! Lik me lik me!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb toch andere associaties bij commando's...maar goed, dan bemoei je je er wel mee.
Meer van die mannen in groene uniformen die tegen elkaar brullen. En dan denken dat ze heel wat zijn...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bukken! Schreeuw om genade! Lik me lik me!![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Ook allemaal gebiedende wijs.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
jeesus faxie wat geilquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Meer van die mannen in groene uniformen die tegen elkaar brullen. En dan denken dat ze heel wat zijn...
Leven.quote:
quote:
#duleefquote:
Goedzoquote:
whatsup?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teveel
[..]
Joh
Je mag soms best wel eens wat specifieker zijn hoor
Niks bijzonders maar gewoon druk int hoofdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
#duleef
[..]
Goedzo
[..]
whatsup?
Ik doe niet veel anders dan bestaan tegenwoordig.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
#duleef
[..]
Goedzo
[..]
whatsup?
Is het een leuk bestaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe niet veel anders dan bestaan tegenwoordig.
oh okayquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar gewoon druk int hoofd
Nee. Ik wil werken.quote:
Ik zit nu in de hoek van mijn bank, maar dat zit heul niet lekkerquote:
Nah, beetje duur was diequote:
Hoiquote:
Een poef een idee?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit nu in de hoek van mijn bank, maar dat zit heul niet lekker
En er zijn ook geen hoekstukken verkrijgbaar
[..]
Nah, beetje duur was die
[..]
Hoi
Je kan de bank nog ruilenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit nu in de hoek van mijn bank, maar dat zit heul niet lekker
En er zijn ook geen hoekstukken verkrijgbaar
[..]
Nah, beetje duur was die
[..]
Hoi
Poef/hocker is inderdaad wel een ideequote:
Goed punt. Maar die andere bank was ook veel duurderquote:
Keuzes keuzes vinniequote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poef/hocker is inderdaad wel een idee
[..]
Goed punt. Maar die andere bank was ook veel duurder
zoiets jaquote:
So true.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keuzes keuzes vinnie
#firstworldproblems
jij wilt teveel
Nice, jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoiets ja
de reden waarom ik een los ding heb . je kan er los op zitten, aanschuiven aan de bank
en ik verhuis regelmatig intern
Krabpaalquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice, ja![]()
Ik heb een poef waar ik dingen in kan doen. Extra handig. Gebruikte 'm ook veel om op te zitten of voor mn voeten, maar dat was vooral in Amersfoort. Nu is het een krabpaal voor de katten -- met wat handige inhoud
Megafijn in ieder geval
Ja heb ik ook. kan ik mijn dekentje indoenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice, ja![]()
Ik heb een poef waar ik dingen in kan doen. Extra handig. Gebruikte 'm ook veel om op te zitten of voor mn voeten, maar dat was vooral in Amersfoort. Nu is het een krabpaal voor de katten -- met wat handige inhoud
Megafijn in ieder geval
Is ook niet erg. Zie het als doelen. Goede motivatie voor sparen, extra werken e.d.quote:
Dat dan weer wel. Het zou wel haalbaar moeten zijn, denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook niet erg. Zie het als doelen. Goede motivatie voor sparen, extra werken e.d.
Ik heb er ook last van. M'n rekening is er niet zo blij meequote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Ik ga maar niet eens een lijstje maken want dan word ik niet vrolijk
De onrealistische dingen volhouden is ook niet goed. Mjaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook niet erg. Zie het als doelen. Goede motivatie voor sparen, extra werken e.d.
Ik wil ook zoveel, kan alleen heel weinig. Moet nu sowieso al mijn geld sparen, zodat ik vanaf volgend jaar een buffer heb als stufi wegvalt. Maar zodra het kan komt er een grotere tv, een fijner bed, wil zelfs op den duur een nieuwe vloer. En nog zoveel meer:Dquote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Ik ga maar niet eens een lijstje maken want dan word ik niet vrolijk
Ik zou op papier 2 lijstjes maken. Alle dingen die je wilt, en dan al die dingen in volgorde zetten van musthave (vooral op gebied van 'nodig') tot niet perse. En dan sparen tot je het eerste van je lijstje kan strepen etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Het zou wel haalbaar moeten zijn, denk ikOoit, misschien
Sparen kan ook best lastig zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou op papier 2 lijstjes maken. Alle dingen die je wilt, en dan al die dingen in volgorde zetten van musthave (vooral op gebied van 'nodig') tot niet perse. En dan sparen tot je het eerste van je lijstje kan strepen etc.
Zo heb ik het gedaan in ieder geval, werkt prima
we zijn fokkers hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sparen kan ook best lastig zijn
helemaal met een sociaal leven
Waarom denk je dat ik 2 baantjes heb?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. M'n rekening is er niet zo blij mee
Oh dat zal wel een aardige impact hebben ja als stufi weg valtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel, kan alleen heel weinig. Moet nu sowieso al mijn geld sparen, zodat ik vanaf volgend jaar een buffer heb als stufi wegvalt. Maar zodra het kan komt er een grotere tv, een fijner bed, wil zelfs op den duur een nieuwe vloer. En nog zoveel meer:D
Nee ik doe het niet. Des te groter de kans dat ik er niet meer aan denkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou op papier 2 lijstjes maken. Alle dingen die je wilt, en dan al die dingen in volgorde zetten van musthave (vooral op gebied van 'nodig') tot niet perse. En dan sparen tot je het eerste van je lijstje kan strepen etc.
Zo heb ik het gedaan in ieder geval, werkt prima
Wat is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Oh dat zal wel een aardige impact hebben ja als stufi weg valt
Dat zal vast wel wat schelen jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesWel het voordeel dat ik tegen die tijd manager bij de Mc ben
oh jaquote:
En een studiequote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik 2 baantjes heb?
Nou een beetje als FOK!, maar dan in eenzelfde ruimte.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet. Des te groter de kans dat ik er niet meer aan denk
[..]
Wat is dat?
ik heb een relatie met een fokkerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ja
Mijn betere vrienden zijn stiekem ook gewoon FOK!kers. Nog beter, er zit er eentje hier Donkey kong te spelen
[..]
En een studie
Ik niet zo heel veel, 15 ofzo nu? En sommigen zijn nu soort van beste vriendenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een relatie met een fokker
beste vriendinnetje is een fokster
heb veeeeeeeeel fokkers gemeet
Het was een retorische vraag.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou een beetje als FOK!, maar dan in eenzelfde ruimte.
En met alcohol soms.
En hier en daar stopt iemand een pik in een ander.
Ik ben niet zo goed met sarcasme omgaanquote:
Dat blijktquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met sarcasme omgaan
Halloquote:
Was wel druk zeker of niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Motor gereden vandaag, zoals het hoort voor een newbie.![]()
Viel mee eigenlijk, 1 groepje gespot die 3x probeerde links af te slaan en zich steeds laat bedachtquote:
Oh dat valt nog wel mee inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Viel mee eigenlijk, 1 groepje gespot die 3x probeerde links af te slaan en zich steeds laat bedacht
Verder een paar losse rijders en een enkele duo.
Wat gaafquote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
awesome![]()
http://www.onesarcasticbr(...)overs-furry-friends/
Bij 1 pauze kwam er een gezin langs toen ik alweer wilde vertrekken, die pa wachten en tegen zijn zoontje van; kijk dan. Dus ik start hem en geef wat gasquote:
De cat transit systemquote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
awesome![]()
http://www.onesarcasticbr(...)overs-furry-friends/
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat gaaf
[..]
Bij 1 pauze kwam er een gezin langs toen ik alweer wilde vertrekken, die pa wachten en tegen zijn zoontje van; kijk dan. Dus ik start hem en geef wat gas. Die pa; daar gaat ie
![]()
Ik zwaaide vandaag op het water naar een schattig meisje van een jaar of 2-3. Helemaal blij enzoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik zwaai ook meestal naar kinderen als ze kijken, mooi joh, die lach op hun gezicht
Why wait?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een broekslang![]()
Ik ga wel ooit (dat zeg ik al jaren) katjes halen
Hehehehe, zo herkenbaarquote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zwaaide vandaag op het water naar een schattig meisje van een jaar of 2-3. Helemaal blij enzo![]()
Zeldzame momenten dat ik geen hekel aan kinderen heb
Dat was te verwachtenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een broekslang![]()
Ik ga wel ooit (dat zeg ik al jaren) katjes halen
Nee, echt, nee, nee, neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik hem aan mijn gashendel zou laten trekken, toch maar niet gedaan.
Had makkelijk gekund met jouw motorquote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik hem aan mijn gashendel zou laten trekken, toch maar niet gedaan.
Zo heel duur is verzorging van katten niet. Maar kan het me voorstellenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moneys. Moet het big spenden nog even afleren...
Wat ben je per maand kwijt dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo heel duur is verzorging van katten niet. Maar kan het me voorstellen![]()
Katten zijn in ieder geval mijn allerbeste investering geweest ever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil deze douche
[ afbeelding ]StortdoucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
16 euro aan voer. Hooguit een tientje aan kattenbakspul, maar als je ze vrij naar buiten laat heb je dat veel minder, of zelfs niet, nodig. Enige grote uitgaven waren de doktersbezoeken die moesten. Max. 180 samen. Eenmalig.quote:
quote:
Paarden rij ik ook rustig voorbij ja, beter dat ze die beesten in het weiland of de pan houden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
Had makkelijk gekund met jouw motor
Ik doe het meestal niet, bang dat ze schrikkenNet zoals bij paarden, daar rij ik ook altijd zo rustig mogelijk langs
/edit: oh wacht, dat kindNee dat zou ik niet doen
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil deze douche
[ afbeelding ]Ik ooookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit als ik een huis koop wil ik dat echt in mijm badkamer
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hm valt mee dan ja. Ik denk niet dat ik ze buiten laat.... wil geen dooie kat aantreffen op straat.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
16 euro aan voer. Hooguit een tientje aan kattenbakspul, maar als je ze vrij naar buiten laat heb je dat veel minder, of zelfs niet, nodig. Enige grote uitgaven waren de doktersbezoeken die moesten. Max. 180 samen. Eenmalig.
Ze kunnen schrikken van veel geluid heb ik begrepen, meestal probeer ik er rustig voorbij te rollen met ingeknepen koppelingquote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Paarden rij ik ook rustig voorbij ja, beter dat ze die beesten in het weiland of de pan houden.
En een bad natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ooook![]()
Ooit als ik een huis koop wil ik dat echt in mijm badkamer
Klopt, ligt wel geheel aan de training en dus de persoon die erop zit. Zijn meestal van het type volk wat de weg opeistquote:Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ze kunnen schrikken van veel geluid heb ik begrepen, meestal probeer ik er rustig voorbij te rollen met ingeknepen koppeling
Oh daar heb ik eigenlijk nooit last van. Als ik ze zie lopen dan lopen ze aan de zijkant van de wegquote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, ligt wel geheel aan de training en dus de persoon die erop zit. Zijn meestal van het type volk wat de weg opeist
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Over badkamers gesproken, ik ga nu echt echt echt douchen![]()
Fijne avond
Douchse en slaap lekkerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond
Als je katten laat wennen aan kattenbakspul van de Lidl (heel fijn spul!) ben je heel goedkoop uitquote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm valt mee dan ja. Ik denk niet dat ik ze buiten laat.... wil geen dooie kat aantreffen op straat.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond
Ik ga uit een asiel halen als ik katjes haalquote:Op zondag 2 maart 2014 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je katten laat wennen aan kattenbakspul van de Lidl (heel fijn spul!) ben je heel goedkoop uit![]()
En als je met kittens begint ben je meer kwijt dan wanneer je ze uit het asiel haalt, geloof ik.
Ik ken er 1 die vond dat ik op een 80 weg maar terug naar 30 moest omdat er een knol liep... Hallo, ga dan niet op een 80 weg lopenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oh daar heb ik eigenlijk nooit last van. Als ik ze zie lopen dan lopen ze aan de zijkant van de weg
Als er de ruimte er voor is, doe ik dat wel, maar mijn motor maakt ook iets meer geluid dan de jouwequote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die vond dat ik op een 80 weg maar terug naar 30 moest omdat er een knol liep... Hallo, ga dan niet op een 80 weg lopen
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
Fijne avondquote:Op zondag 2 maart 2014 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond
Was notabene met mijn auto, als er iets weinig geluid maakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Als er de ruimte er voor is, doe ik dat wel, maar mijn motor maakt ook iets meer geluid dan de jouwe
Jezusquote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was notabene met mijn auto, als er iets weinig geluid maakt.
Mijne ookquote:Op zondag 2 maart 2014 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo heel duur is verzorging van katten niet. Maar kan het me voorstellen![]()
Katten zijn in ieder geval mijn allerbeste investering geweest ever!
Ik zit voor die 2 van mij aan de 20 euro voer denk ik en 15 euro voor de kattenbak denk ik als ik de rekening van mijn laatste bestelling zo terug kijk. Maar ik kiep mijn kattenbak om ipv scheppen als je schept scheelt dat al de helft. Voer is ook maar een schatting, kan dat tgnd er dichterbij zit.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
16 euro aan voer. Hooguit een tientje aan kattenbakspul, maar als je ze vrij naar buiten laat heb je dat veel minder, of zelfs niet, nodig. Enige grote uitgaven waren de doktersbezoeken die moesten. Max. 180 samen. Eenmalig.
Nachtbraker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |