Hoe prachtig ik het idee ook vind. En hoe enig het me ook lijkt om te zien hoe PSV failliet verklaard wordt. Is er zonder Goliath geen David, zonder Satan geen God en zonder Hector geen Achilles. Met andere woorden: zonder PSV devalueert het gloriegevoel van wederom een titel nog meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi toch, PSV helemaal kapot. Kunnen jullie weer mooi schuimbekken, ik snap je zorgen niet zo.
Nou zeg wat zullen we schuimbekkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi toch, PSV helemaal kapot. Kunnen jullie weer mooi schuimbekken, ik snap je zorgen niet zo.
mooiste moment van het seizoen neem ik aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom staat dat doelpunt tegen Ajax nog steeds in de OP?
Lijkt 't op inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
mooiste moment van het seizoen neem ik aan?
vind het ook apart, en helemaal na de 1-0 nederlaagquote:
Waarom zou dat juweeltje van een doelpunt in een 4-0 gewonnen wedstrijd minder mooi worden na een nipt verloren uitwedstrijd tegen de huidige koploper?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind het ook apart, en helemaal na de 1-0 nederlaagmaar de feyenoorders hebben ook nog steeds de 2-2 (een gelijkspel notabene) van vorig jaar erin staan
is goed hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou dat juweeltje van een doelpunt in een 4-0 gewonnen wedstrijd minder mooi worden na een nipt verloren uitwedstrijd tegen de huidige koploper?
Oftewel, gewoon laten staan.
Ik pak er nog een red bull op, proost.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed hoorik snap het wel, leuk doelpunt tegen het grote ajax
ik heb er al 33 opquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik pak er nog een red bull op, proost.
Ik had 'm doorquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk 33
daar gaat mijn grap
goed, ik edit het, en vervolgens passen jullie alle quotes/posts aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat Tyron stoer wil refereren aan 34 landstitels maar hij faalt, dit wordt pas nummer 33.
Ik weet niet hoe tja77 daar over denkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
goed, ik edit het, en vervolgens passen jullie alle quotes/posts aan
deal?![]()
Tsja..hoe houd je jezelf klein? Voor een tijdje leuk en aardig zo'n overwinning, maar ondertussen is de waarde ervan alweer behoorlijk gedevalueerd. Als het nou 10-0 was geworden was er tenminste nog iets bijzonders gebeurd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou dat juweeltje van een doelpunt in een 4-0 gewonnen wedstrijd minder mooi worden na een nipt verloren uitwedstrijd tegen de huidige koploper?
Oftewel, gewoon laten staan.
Zoals ik al zei, mooi doelpunt, gewoon laten staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja..hoe houd je jezelf klein? Voor een tijdje leuk en aardig zo'n overwinning, maar ondertussen is de waarde ervan alweer behoorlijk gedevalueerd. Als het nou 10-0 was geworden was er tenminste nog iets bijzonders gebeurd.
Er is ondertussen alweer genoeg anders gebeurd volgens mij
Doet me wat denken aan Twente-PSV toen het 2-2 werd. Terwijl Twente was weggespeeld en alleen nog een gelijkmaker wist te scoren door hun 12e man Blom, erna buiten heel stoer achter een hek gaan lopen provoceren alsof je zojuist de Champions League hebt gewonnen. Provinciaal gedrag..
Done.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
goed, ik edit het, en vervolgens passen jullie alle quotes/posts aan
deal?![]()
Dat hoop ik ook...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]thanks
ik hoop dat jullie boven feyenoord eindigen![]()
Beter alternatief dan Blind.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
Depay en Rekik prima gespeeld tegen Frankrijk.
Rekik wel weinig te doen gehad maar viel iig niet door de mandquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
Als je goed speelt.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakkali zal wel goed kunnen vertellen dat je bij PSV alle speeltijd krijgt ja. Als je 3 concurrenten eens geblesseerd zijn.
Laatste 10 minuten toen de wedstrijd eigenlijk al voorbij was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef Scarface88 het volgende:
Hij staat er voornamelijk om dit soort reacties.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind het ook apart, en helemaal na de 1-0 nederlaagmaar de feyenoorders hebben ook nog steeds de 2-2 (een gelijkspel notabene) van vorig jaar erin staan
mijn reactie was een reactie op iemand die vroeg waaromquote:Op donderdag 6 maart 2014 03:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij staat er voornamelijk om dit soort reacties.
Ja, want een doelpunt is mooier als het tegen Ajax wordt gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed hoorik snap het wel, leuk doelpunt tegen het grote ajax
precies mijn puntquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want een doelpunt is mooier als het tegen Ajax wordt gemaakt.
Ach, je weet het nooit. De afgelopen 4 seizoenen won PSV telkens maar met 1 doelpunt verschil van Utrecht thuis.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, we gaan wraak nemen...
echt hoor....
Dat had ik ook gezien ja, maar volgens mij hebben wij in de competitie nog nooit gewonnen in Eindhoven, alleen in de beker ooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, je weet het nooit. De afgelopen 4 seizoenen won PSV telkens maar met 1 doelpunt verschil van Utrecht thuis.
Ja, dat was wel een wedstrijd waar het voor PSV even allemaal goed viel. Al vond ik Utrecht ook niet heel sterk en was die Bulthuis als een idioot bezig de hele tijd met z'n overtredingen en gedragquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien ja, maar volgens mij hebben wij in de competitie nog nooit gewonnen in Eindhoven, alleen in de beker ooit.
Toch heb ik altijd weer stiekeme hoop hoor, zolang we het maar niet zo weggeven als in de thuiswedstrijd, dat was voor mijn gevoel onnodig. (eerste 3 kansen 3 goals iirc)
Nee we waren zeker niet sterk, maar ook wel een beetje pech toen, 2 keer geel voor De Ridder bv waarvan die 2e echt nergens over ging..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een wedstrijd waar het voor PSV even allemaal goed viel. Al vond ik Utrecht ook niet heel sterk en was die Bulthuis als een idioot bezig de hele tijd met z'n overtredingen en gedrag
Boljegod volgend seizoen bij het eerste? Doet het volgens mij best goed in Jong PSV toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV wint weer, ditmaal uit bij nummer 5 FC Eindhoven met 1-2. Boljevic scoort opnieuw, maakt de winnende.
Doet het heel goed ja, hij is nog gehuurd en aan het einde van dit seizoen kunnen ze de optie tot koop lichten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Boljegod volgend seizoen bij het eerste? Doet het volgens mij best goed in Jong PSV toch?
Kortom: het kan bijna niet misgaan vanavond.quote:PSV krabbelt gestaag weer op
PSV kruipt met pijn en moeite weer omhoog op de ranglijst. Het gaat allemaal nog niet van harte, maar het belangrijkste in Eindhoven is dat er weer punten worden gehaald. Zaterdagavond ontvangt de ploeg van Phillip Cocu zijn favoriete opponent: FC Utrecht.
De club uit de Domstad verloor sinds mei 1997 al zijn zeventien uitduels met PSV. Tegen geen andere andere club heeft PSV zo'n lange reeks van gewonnen thuiswedstrijden. Utrecht boekte op 25 oktober 1980 zijn enige uitzege tot nu toe op PSV. Het werd toen 2-3.
Utrecht-PSV was keerpunt
Dit seizoen speelt Utrecht een opvallende rol in de prestaties van PSV. De wedstrijd in Galgenwaard op 15 december 2013 tussen de teams (1-5) markeerde het einde van een dramatische reeks voor de Brabanders, die zeven duels op rij niet konden winnen. Sindsdien zegevierde PSV in acht van de tien competitieduels.
Topscorer Memphis Depay en Bryan Ruiz, sinds de winterstop gehuurd van Fulham, zijn een belangrijke factor in deze reeks. De aanvallers scoorden tot nu toe drie keer op rij. Jeremain Lens was de laatste PSV'er die vier competitieduels op rij tot scoren kwam (april-mei 2013).
Vijf punten in uitduels
Valt er dan niets te halen voor FC Utrecht? De cijfers zeggen dat de Domstedelingen op nagenoeg niets hoeven te rekenen. Utrecht is dit seizoen, samen met SC Cambuur, de slechtst presterende club in uitwedstrijden. Beide ploegen sprokkelden buitenshuis slechts vijf punten bij elkaar.
http://nos.nl/artikel/620577-psv-krabbelt-gestaag-weer-op.html
En juist dan zul je net zien dat het misgaat...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kortom: het kan bijna niet misgaan vanavond.
Zou dit seizoen wel typeren inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
En juist dan zul je net zien dat het misgaat...
Heb je de weds gezien?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doet het heel goed ja, hij is nog gehuurd en aan het einde van dit seizoen kunnen ze de optie tot koop lichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |