twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 12:58:03James Fofana (13), rechtsbenige verdediger, is per direct weggestuurd bij #psv. Opeenstapeling van gebeurtenissen is de reden reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 12:59:52PSV hanteert strenge gedragsregels voor jeugdspelers. Touwtjes zijn sinds poosje flink aangetrokken. Wat mij betreft goede zaak reageer retweet
Inderdaad, en die hebben niet eens een goede spits. volgens mij snappen ze het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terwijl al jaren de club met de minste tegendoelpunten kampioen wordt.
Je zou je ook afvragen van welke aard deze problemen dan waren. Het zou niet voor het eerst zijn dat een club moet om kan gaan met bepaalde jongens, terwijl een ander er totaal geen moeite mee heeft en ze binnen de kortste keren gecorrigeerd heeft of het geen issue is.quote:
Talentje wel hoor. Speelt al een hele poos een leeftijdscategorie hoger. Al is het bij donkere jongens altijd de vraag hoe oud ze echt ze echt zijn.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 17:00:15#cocu heeft #psv-selectie zojuist laten weten dat #ruiz ipv #narsingh in de basis start. Verder geen wijziging. #vitpsv reageer retweet
Cocuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 17:00:15#cocu heeft #psv-selectie zojuist laten weten dat #ruiz ipv #narsingh in de basis start. Verder geen wijziging. #vitpsv reageer retweet
Je huurt een speler voor een mijn inziens te hoog bedrag. Een speler die een wedstrijd kan openbreken, en naar zijn hand zetten. Dit heeft Ruiz al meerdermalen gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh heeft klasse die moet je laten spelen
Laat Ruiz eerst maar eens een grote wedstrijd beslissen voor PSV tegen de kleintjes lukte Ebecillio dat nog. Narsingh is een klasse buitenspeler die moet je altijd laten spelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je huurt een speler voor een mijn inziens te hoog bedrag. Een speler die een wedstrijd kan openbreken, en naar zijn hand zetten. Dit heeft Ruiz al meerdermalen gedaan.
Narsingh heeft geweldige rushes, maar zijn pass laat te vaak te wensen over.
Keuze Cocu is begrijpelijk. Ik schaal Ruiz hoger in dan Narsingh...
Rot op manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat Ruiz eerst maar eens een grote wedstrijd beslissen voor PSV tegen de kleintjes lukte Ebecillio dat nog. Narsingh is een klasse buitenspeler die moet je altijd laten spelen.
Zeker !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
HEERLIJK![]()
Tweede helft was wel echt spannend zeg, pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |