Om je serieus in die strijd om de 2e plek te mengen is winst komend weekend min of meer noodzakelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:12 schreef Seam het volgende:
Na volgende week kunnen jullie pas zien of de 2e plaats echt haalbaar is. Als je van Vitesse wint heb je een goede kans, bij puntverlies gaat het bijna onmogelijk worden.
Leuk beredeneerd maar gebasseerd op niks natuurlijk. PEC doet het dit seizoen aardig, maar hebben ze een sterkere selectie dan PSV? Staan ze hoger? Lijkt me dat PSV daar wel gewoon gaat winnen. Vitesse wordt gewoon heel lastig, maar waarom zou je die per se moeten verliezen? Heb is niet zo dat Vitesse de pannen van het dak speelt. En Heerenveen gaan we sowieso niet verliezen, FC Finbogasson, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik verwacht dat plek 2 te hoog gegrepen is. Vitesse ga je niet winnen, en tegen Heereveen kan je ook best wel eens gaan verliezen. Gelijkspelletje wellicht tegen PEC en dan heb je nog de rest wat allemaal thuiswedstrijden zijn. Daar zie ik op Feyenoord na geen probleem. 3e/4e lijkt het maximum.
Aan de andere kant, een paar weken terug had niemand nog verwacht dat je uberhaupt nog in de buurt zou komen van een plek 2.
Nou ja, op het spel en de resultaten van het afgelopen seizoen? De afgelopen wedstrijd tegen Utrecht is de de enige wedstrijd waarin we echt onbetwist de bovenliggende partij waren die ik me kan heugen en zelfs dan blijft het tot de laatste seconde spannend omdat je maar één keer weet te scoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk beredeneerd maar gebasseerd op niks natuurlijk. PEC doet het dit seizoen aardig, maar hebben ze een sterkere selectie dan PSV? Staan ze hoger? Lijkt me dat PSV daar wel gewoon gaat winnen. Vitesse wordt gewoon heel lastig, maar waarom zou je die per se moeten verliezen? Heb is niet zo dat Vitesse de pannen van het dak speelt. En Heerenveen gaan we sowieso niet verliezen, FC Finbogasson, alsjeblieft zeg.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 18:26:00Gesprek #Ritzmaier met technische leiding #psv uitstekend verlopen. PSV heeft uitgesproken dat Oostenrijker een meerjarige aanbieding krijgt reageer retweet
Heeft Ritzmaier ook wel afgedwongen. Zou mooi zijn als ie het vertrouwen krijgt om zich volgend seizoen in de basis te knokken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 18:26:00Gesprek #Ritzmaier met technische leiding #psv uitstekend verlopen. PSV heeft uitgesproken dat Oostenrijker een meerjarige aanbieding krijgt reageer retweet
Ik ben benieuwd of Psv dan ook een huldiging krijgtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:07 schreef Buitendam het volgende:
Als dit PSV in de top 3 eindigt hebben ze het echt fantastisch gedaan. Beetje zo'n zelfde verhaal als Feyenoord toen het tweede werd.
Maar Zwolle en dat soort teams staan toch echt onder ons, is niet erg. Daar zijn ze tenslotte ook Zwolle voor, maar ga nu niet doen alsof we niet 3x zo goed zijn. Normaal win je zo'n potje gewoon.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, op het spel en de resultaten van het afgelopen seizoen? De afgelopen wedstrijd tegen Utrecht is de de enige wedstrijd waarin we echt onbetwist de bovenliggende partij waren die ik me kan heugen en zelfs dan blijft het tot de laatste seconde spannend omdat je maar één keer weet te scoren.
Dat we nu een serie hebben is erg leuk maar we hebben me toch gezwijnd, daar lusten de honden geen brood van. Dus ja, wij gaan nog wel een paar, zo niet een boel zeperds krijgen.
Moet je niet willen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Psv dan ook een huldiging krijgt
psv is inderdaad niet 3x zo goed als zwollequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar Zwolle en dat soort teams staan toch echt onder ons, is niet erg. Daar zijn ze tenslotte ook Zwolle voor, maar ga nu niet doen alsof we niet 3x zo goed zijn. Normaal win je zo'n potje gewoon.
Leren lezen, ik zeg ga nu NIET zeggen dat we NIET 3x zo goed zijn als Zwolle, oftwel: we zijn het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
psv is inderdaad niet 3x zo goed als zwolle
ja niet dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leren lezen, ik zeg ga nu NIET zeggen dat we NIET 3x zo goed zijn als Zwolle, oftwel: we zijn het wel.
Ik heb dan ook nimmer beweert dat het in de stand terug te zien is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
47 tegen 34 punten, dat is niet 3 keer zo goed
aan de hand van het spel kan je het ook moeilijk beweren, dus waarmee dan wel?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nimmer beweert dat het in de stand terug te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |