Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, 2-0
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, 1-0
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, 1-0
Zondag 2 februari: RKC - PSV, 2-0
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, 3-2
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, 2-1
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, 0-2
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 2-3
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, 0-1
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
quote:
Die garantie heb je nooit natuurlijk.
Over wie hebben ze het dan
edit; nevermind
[ Bericht 34% gewijzigd door DaveDave09 op 02-03-2014 21:30:16 ]
hhhhh
PSV

tweede plek lijkt me prima haalbaar
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom zou Batshuayi naar Nederland komen. Fabian Schär zag de Eredivisie ook niet zitten. En terecht overigens.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Het was een open deur plaatje.
quote:
Hij moet gewoon naar z'n perspectieven kijken, wellicht een verstandige jongen, en we kunnen natuurlijk Bakkali inzetten om hem nog eens extra te overtuigen.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef DeParo het volgende:[..]
Hij moet gewoon naar z'n perspectieven kijken, wellicht een verstandige jongen, en we kunnen natuurlijk Bakkali inzetten om hem nog eens extra te overtuigen.
Bakkali zal wel goed kunnen vertellen dat je bij PSV alle speeltijd krijgt ja. Als je 3 concurrenten eens geblesseerd zijn.
Oh.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 3 maart 2014 07:11 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Bakkali zal wel goed kunnen vertellen dat je bij PSV alle speeltijd krijgt ja. Als je 3 concurrenten eens geblesseerd zijn.

Wollah mattieee PSV Isch mooie cloeb
quote:

dit zou een aankoop zijn en geen jeugd, dus dan speel je sowieso
quote:

Bakkali had bij Ajax ook niet in de basis gestaan hoor, jeugd of geen jeugd. Hij presteert gewoon niet. De beste moet spelen, of dat Ruiz of huurbasis is of Bakkali uit de eigen jeugd, als ze dan gelijkwaardig zijn kun je kiezen voor eigen jeugd.
Seam
Pillz-E
quote:
Weer een concurrent minder voor jullie volgend seizoen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Popescu moet de gevangenis in

;
Oud-PSV'er Gheorghe Popescu is veroordeeld tot drie jaar en één maand cel voor het verduisteren van belastinggeld en zijn betrokkenheid bij het witwassen van geld bij voetbaltransfers. Dat heeft een Roemeense rechtbank vandaag besloten.
Naast Popescu zijn nog zeven Roemeense voetbalofficials veroordeeld, waarvan Cristi Borcea (oud-bestuurder Dinamo Boekarest) de hoogste straf kreeg met zes jaar en vier maanden cel. In november 2012 werd de straf al uitgesproken. Vandaag verloor Popescu zijn hoger beroep.
Popescu speelde tussen 1990 en 1994 voor PSV. Daarna volgden onder meer Tottenham, Barcelona, Galatasaray en Lecce.
(
http://nos.nl/artikel/618925-oudpsver-popescu-moet-cel-in.html)
"You can call me Susan if it makes you happy"
Ruiz heeft nu al meer gedaan voor ons dan Toivonen in anderhalf jaar.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef TLC het volgende:Popescu moet de gevangenis in

;
Oud-PSV'er Gheorghe Popescu is veroordeeld tot drie jaar en één maand cel voor het verduisteren van belastinggeld en zijn betrokkenheid bij het witwassen van geld bij voetbaltransfers. Dat heeft een Roemeense rechtbank vandaag besloten.
Naast Popescu zijn nog zeven Roemeense voetbalofficials veroordeeld, waarvan Cristi Borcea (oud-bestuurder Dinamo Boekarest) de hoogste straf kreeg met zes jaar en vier maanden cel. In november 2012 werd de straf al uitgesproken. Vandaag verloor Popescu zijn hoger beroep.
Popescu speelde tussen 1990 en 1994 voor PSV. Daarna volgden onder meer Tottenham, Barcelona, Galatasaray en Lecce.
(
http://nos.nl/artikel/618925-oudpsver-popescu-moet-cel-in.html)
Durf te wedden dat als hij voor Ajax had gespeeld dit natuurlijk gewoon weer met een sisser zou zijn afgelopen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Buitendam
Commissaris.
quote:
De rekening ga je nog wel krijgen met een Bakkali wiens ontwikkeling stil staat.
Dit, dus.
quote:
Bakkali is 17 en speelt na zijn geweldige start gewoon als een krant. Jammer dat hij niet meer in Jong PSV mag spelen, want dat is het podium waar hij het nu zou moeten laten zien. Narsingh is een ander verhaal.
Misschien Bakkali maar laten meedoen bij de A1? Geen idee of hij dat zelf ziet zitten, maar qua leeftijd kan het nog en het lijkt me beter dan een half jaar helemaal geen wedstrijden spelen..
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef LudoSanders het volgende:[..]
Bakkali is 17 en speelt na zijn geweldige start gewoon als een krant. Jammer dat hij niet meer in Jong PSV mag spelen, want dat is het podium waar hij het nu zou moeten laten zien. Narsingh is een ander verhaal.
Het feit dat hij als een krant speelt wil juist zeggen dat hij zich moet ontwikkelen. Nu zit hij tegen teams als Go Ahead uit zijn neus te vreten. Ik denk dat je wat dat betreft Bazoer de credits moet geven.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Buitendam het volgende:[..]
Het feit dat hij als een krant speelt wil juist zeggen dat hij zich moet ontwikkelen. Nu zit hij tegen teams als Go Ahead uit zijn neus te vreten. Ik denk dat je wat dat betreft Bazoer de credits moet geven.
Hij was zelfs bij Jong de laatste keer met afstand de slechtste man van het veld, daar had hij de kans moeten hebben om zich te ontwikkelen en weer naar zijn vorm terug te groeien. Zou Bazoer niet de positie van Hendrix hebben bekleed in het huidige PSV?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:14 schreef LudoSanders het volgende:[..]
Hij was zelfs bij Jong de laatste keer met afstand de slechtste man van het veld, daar had hij de kans moeten hebben om zich te ontwikkelen en weer naar zijn vorm terug te groeien. Zou Bazoer niet de positie van Hendrix hebben bekleed in het huidige PSV?
Zou kunnen, maar waarom zou zo'n jongen dat afwachten? PSV betaalt liever grof geld voor een jongen die graag wedstrijdfit wil worden om naar een betere club te verkassen dan eigen talenten voorop te stellen. Dat doet Ajax toch stukken beter en Bazoer had zijn persoonlijke Ruiz niet nodig om dat te moeten ondervinden.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Buitendam het volgende:[..]
Zou kunnen, maar waarom zou zo'n jongen dat afwachten? PSV betaalt liever grof geld voor een jongen die graag wedstrijdfit wil worden om naar een betere club te verkassen dan eigen talenten voorop te stellen. Dat doet Ajax toch stukken beter en Bazoer had zijn persoonlijke Ruiz niet nodig om dat te moeten ondervinden.
De enige fout die PSV in dezen gemaakt heeft is dat ze hem een wedstrijd te veel hebben laten spelen voor 1. Verder vergeet je dat die jongen pas net 18 is, en gewoon blij moet zijn dat hij überhaupt al zoveel wedstrijden heeft mogen spelen. Het zal verder volledig aan Bakkali zelf liggen, wil hij dit seizoen weer meer aan spelen toe komen. PSV is geen liefdadigheidsinstelling waar je even schattig opgesteld wordt, omdat ze bij hunnie van Ajax toevallig ook jong zijn.
Mijn inziens krijgt hij toch een aardige kans bij PSV. Wb zoveel meer jeugdspelers itt eerdere jaren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
De enige fout die PSV in dezen gemaakt heeft is dat ze hem een wedstrijd te veel hebben laten spelen voor 1. Verder vergeet je dat die jongen pas net 18 is, en gewoon blij moet zijn dat hij überhaupt al zoveel wedstrijden heeft mogen spelen. Het zal verder volledig aan Bakkali zelf liggen, wil hij dit seizoen weer meer aan spelen toe komen. PSV is geen liefdadigheidsinstelling waar je even schattig opgesteld wordt, omdat ze bij hunnie van Ajax toevallig ook jong zijn.
Mijn inziens krijgt hij toch een aardige kans bij PSV. Wb zoveel meer jeugdspelers itt eerdere jaren.
Natuurlijk is PSV geen liefdadigheidsinstelling, maar als je ziet wat Ruiz kost en waar PSV nog voor speelt dan is die huursom toch totaal niet te verantwoorden? Helemaal niet als je een jeugdspeler hebt die flink potentie heeft. Speelde PSV mee om het kampioenschap dan had ik de huur van Ruiz toegejuicht, die huursom haal je er dan weer dik uit. Op dit moment snap ik niet waarom PSV zo'n peperdure speler aantrekt.
Dit, dus.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef Buitendam het volgende:[..]
Natuurlijk is PSV geen liefdadigheidsinstelling, maar als je ziet wat Ruiz kost en waar PSV nog voor speelt dan is die huursom toch totaal niet te verantwoorden? Helemaal niet als je een jeugdspeler hebt die flink potentie heeft. Speelde PSV mee om het kampioenschap dan had ik de huur van Ruiz toegejuicht, die huursom haal je er dan weer dik uit. Op dit moment snap ik niet waarom PSV zo'n peperdure speler aantrekt.
Was en ben ik het ook met je eens ja. Maar als Ruiz zo doorgaat en het zorgt voor rechtstreeks Europees voetbal, hoor je mij iniedergeval niet klagen. Dan heeft de gok wmb goed uitgepakt.
Het gezeik over wat ruiz gekost heeft moet eens ophouden.Deze man besliste al 3 wedstrijden en is tenminste een speler waarvoor je naar het stadion komt.Van mij mogen ze hem langer houden maar dat zal wel niet lukken.
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 09:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Knap hoor de wedstrijden die hij beslist heeft. Natuurlijk moet je hem nog steeds erin schieten maar zo bijzonder was dat allemaal niet.
Nou nou..dit heb ik nog niemand zien doen in Nederland 3x achter elkaar.En hij deed het bij twente ook continue
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 09:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Knap hoor de wedstrijden die hij beslist heeft. Natuurlijk moet je hem nog steeds erin schieten maar zo bijzonder was dat allemaal niet.
Het pijnlijke is dat het ook allemaal niet zo bijzonder hoeft te zijn in de NL competitie anno 2014.

Met "gewoon die simpele ballen erin schieten" kom je ontzettend ver in Nederland momenteel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En die zullen ook nog wel een paar keer het deksel op de neus krijgen, net als in de eerste seizoenshelft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Sja ik vind het vrij treurig dat dit Ajax kampioen gaat worden zelden zo'n slecht Ajax gezien. Maar veel punten laten ze niet meer liggen daar geloof ik niets van
Ben ik wel met je eens, in het begin van het seizoen heeft dat met de opbouw van een nieuw elftal te maken en dat staat nu redelijk met de hoogste ondergrens van NL.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:[..]
Ben ik wel met je eens, in het begin van het seizoen heeft dat met de opbouw van een nieuw elftal te maken en dat staat nu redelijk met de hoogste ondergrens van NL.
Precies, als er een kans was voor PSV of Twente om kampioen te worden dan was het dit seizoen wel.
inslagenreuring
"The bulletdodger"
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 08:23 schreef Tallie1982 het volgende:Het gezeik over wat ruiz gekost heeft moet eens ophouden.Deze man besliste al 3 wedstrijden en is tenminste een speler waarvoor je naar het stadion komt.Van mij mogen ze hem langer houden maar dat zal wel niet lukken.
Gelukkig hebben jullie een speler die voor 62.500 euro per wedstrijd, er af en toe eentje beslist tegen de minder goden. Blijft een treurige keuze uiteraard, dat mag jij wel onder ogen zien mannetje.
Overigens laat hij nog steeds niet veel zien, dus dat valt allemaal mee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:
Op woensdag 5 maart 2014 11:29 schreef inslagenreuring het volgende:[..]
Gelukkig hebben jullie een speler die voor 62.500 euro per wedstrijd, er af en toe eentje beslist tegen de minder goden. Blijft een treurige keuze uiteraard, dat mag jij wel onder ogen zien mannetje.
Overigens laat hij nog steeds niet veel zien, dus dat valt allemaal mee.
Nou, top.
inslagenreuring
"The bulletdodger"
quote:
Ja niet dus. Dat wanbeleid brengt dat clubje nog weleens diep in de problemen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
quote:
Mooi toch, PSV helemaal kapot. Kunnen jullie weer mooi schuimbekken, ik snap je zorgen niet zo.