Zoiets als Ruiz of Tadic inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vertikt het om enig defensief werk te doen. Hij was goed geweest maar dan als buitenspeler
Die jongen heeft veel meer kwaliteiten dan een Tadic.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die vertikt het om enig defensief werk te doen. Hij was goed geweest maar dan als buitenspeler
Zo vaak speelt hij toch niet bij Benfica?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft veel meer kwaliteiten dan een Tadic.
welk geld? Wat vraagt heerenveen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
die garantie heb je nooit maar voor dat geld kan je het rusuco wel nemen.
Doodzonde. Weet ook niet de oorzaak maar amper wat gespeeld, hadden ze gewoon in de zomer moeten aantrekken.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak speelt hij toch niet bij Benfica?
Altijd doen. Heb je voor 5 miljoen (met Zivkovic erbij) twee grote Nederlandse talenten.quote:
Liever alles op de bank houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoef je het niet voor te laten dan, afhankelijk van zijn persoonlijke eisen
Ach als hij denkt hier een miljoen te kunnen verdienen dan is hij toch niet geschikt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoef je het niet voor te laten dan, afhankelijk van zijn persoonlijke eisen
Dan mag hij lekker naar PSV gaan om vervolgens te mislukken.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als hij denkt hier een miljoen te kunnen verdienen dan is hij toch niet geschikt.
Zie ik ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag hij lekker naar PSV gaan om vervolgens te mislukken.
oh ja fuckquote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Zivkovic denk ik...
het spijt me.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak je ons een beetje lekker met niks ...
Daarom denk ik ook niet dat het TH voor hem gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Ziyech zal niet meer dan een Narsingh kosten en die ging weg voor 4,1 miljoen. Vraag is alleen of hij geschikt is en nodig met Serero, Duarte, Andersen, Lobotka, Klaassen en Schone op die posities.
Speelt prima de laatste weken als hij mee moet doen inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:39 schreef Sandersson het volgende:
Vond Poulsen weer lekker degelijk spelen vandaag. Vooral na de 1-2.
Verwacht wel dat hij tegen Cambuur wel weer Riedewald op linksback durft te zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Speelt prima de laatste weken als hij mee moet doen inderdaad.
2016 met een optie tot 2017quote:Op maandag 3 maart 2014 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
Tot wanneer loopt Kishna zijn contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |