Cuenca fit + in vorm lijkt me toch veel beter dan wat Bojan de afgelopen periode heeft laten zien.quote:
Zelfs een hoop stront lijkt me veel beter dan Bojan dus dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 3 maart 2014 12:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Cuenca fit + in vorm lijkt me toch veel beter dan wat Bojan de afgelopen periode heeft laten zien.
Weet ik niet, denk dat hij wel wat zou hebben toegevoegd als hij niet geblesseerd was geraakt.quote:
Wel gek dat hij zegt dat het tegen Celtic, Barça en milan wél goed ging omdat die clubs initiatief nemen.quote:
Was slechts een kwestie van tijd toch? Snap ook niet waar de hoogmoed vandaan zou moeten komen dat Feyenoord beter zou presteren. Niet op basis van die bijzonder droevige selectie.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds gisteren is Feyenoord helemaal doorgeslagen en in paniek, wat een genot.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Thuis zijn ze de laatste tijd ook niet sterk meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef Gruisman het volgende:
Feyenoord is natuurlijk ook een redelijk overschat team. Pelle en Guidetti hebben echt ontzettend veel verbloemd daar en van Koeman weer een goede coach gemaakt. In de kuip zijn ze vaak landskampioen waardig maar uit is het soms echt een verschrikking
Tja, die zou qua kop daar natuurlijk prima tussen kunnen zittenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:06 schreef Herqules het volgende:
[..]
Klaassenbeetje de doorgesnoven slaven opfokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |