Scherp!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Que pasa?
EZ is Economische Zaken, denk ik zomaar
Jep. Ik dacht, ik hou het herkenbaar voor degenen die weten waar het over gaat, maar das achteraf niet zo handigquote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Que pasa?
EZ is Economische Zaken, denk ik zomaar
Volgens mij nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jep. Ik dacht, ik hou het herkenbaar voor degenen die weten waar het over gaat, maar das achteraf niet zo handig
Maar dus, anyone?
Ja joh vaste prikquote:
Zondequote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef spiritusbus het volgende:
Helaas geen businessrun, te weinig animo op het werk, dus doen we niet mee
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef spiritusbus het volgende:
Bij ons werken er 350 mensen, maar er doen er dus niet eens 6 mee. Bij Egmond waren we ook maar met drie en verder aangevuld met zakelijke relaties..
Ik heb het paar schoenen waar ik nu op loop ook bij Step One in Borne gehaald, mede omdat ik daar goede verhalen over gehoord had.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef ibri het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen ik zou niet weten waar dat rondom almelo is. Ik zou het liefst gratis advies en dan kopen via internet met een mooie korting.
quote:Beste deelnemer, uw persoonlijke (finish)foto is op dinsdag 4 maart om 11.00 uur gereed.
Zitten er ook winkels die zo uitgebreid meten in rotterdam of den haag?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:10 schreef Voccar het volgende:
Het vorige topic ging echt snel zeg. Klote Levitas, hopelijk gaat het met wat rust en als het mentaal wat beter gaat ook beter met hardlopen.
Voor iedereen die dit weekend wel weer (lekker) gelopen heeft
[..]
Ik heb het paar schoenen waar ik nu op loop ook bij Step One in Borne gehaald, mede omdat ik daar goede verhalen over gehoord had.
Ook al moet je als je daar schoenen koopt toch nog betalen (¤15) voor de analyse, ik had daar achteraf geen moeite meer mee. Ik ben daar voor de analyse en het schoenen passen zo'n 3 kwartier binnen geweest en werd alle tijd genomen om mij goed te helpen om tot de beste schoenen te komen. De volgende keren als je daar dan komt is de analyse gratis en krijg je 10% korting op schoenen.
Runnersworld in de Theresiastraat in Den Haagquote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zitten er ook winkels die zo uitgebreid meten in rotterdam of den haag?
Leukleuk! Zet je hem ook hier en/of op facebook neer?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk wil ik hem gewoon nu maar vooruit maar weer.
19:42quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
gefeliciteerd Spirtus!
wat was je winnende tijd?
Heb bij Run2day mn schoenen gehaald en daar krijg je een loopanalyse m.b.v. een video die dan wordt bekeken. Volgens mij doen ze bij Runnerworld een soortgelijk iets, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zitten er ook winkels die zo uitgebreid meten in rotterdam of den haag?
Oh dan ga ik daar eens langs binnenkort. Hoeveel km op een paar schoenen moet ik nou aanhouden? In max hoeveel jaar? Of wat doen jullie?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Runnersworld in de Theresiastraat in Den Haag
Dat ligt aan het type schoenen, je lichaamsgewicht, je loopstijl, de ondergrond waar je meestal op loopt....zo veel verschillende factorenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar eens langs binnenkort. Hoeveel km op een paar schoenen moet ik nou aanhouden? In max hoeveel jaar? Of wat doen jullie?
Ja gewoon zo heb ik ook gehad, dat doen alle hardloopwinkels toch? Maar die toko in borne doet het nog een stukje uitgebreiderquote:Op zondag 2 maart 2014 22:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Heb bij Run2day mn schoenen gehaald en daar krijg je een loopanalyse m.b.v. een video die dan wordt bekeken. Volgens mij doen ze bij Runnerworld een soortgelijk iets, maar dat weet ik niet zeker.
Beide zaken zitten overigens sowieso in Rotterdam.
Gemiddeld hou ik zo'n 1000 km aan, maar dat hangt er maar net van af hoe hard je schoenen slijten door bijv. je loopstijl, je loopondergrond etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar eens langs binnenkort. Hoeveel km op een paar schoenen moet ik nou aanhouden? In max hoeveel jaar? Of wat doen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |