ik sluit me hierbij aan. Er zijn de laatste tijd net even te veel incidenten bij de HTM geweest om het zomaar voorbij te laten gaan ...quote:
Veel te veel ernstige incidenten ja. Eigenlijk een schande dat ILT kennelijk door VBOV daarop gewezen moet worden en zelf nog niet het verband gelegd had.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik sluit me hierbij aan. Er zijn de laatste tijd net even te veel incidenten bij de HTM geweest om het zomaar voorbij te laten gaan ...
Hoho, wie zegt dat ILenT geen lopend onderzoek al heeft?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te veel ernstige incidenten ja. Eigenlijk een schande dat ILT kennelijk door VBOV daarop gewezen moet worden en zelf nog niet het verband gelegd had.
Ik. Niemand zegt dat dat wel zo is.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoho, wie zegt dat ILenT geen lopend onderzoek al heeft?
Ik denk dat 95% van de dingen die ILenT doet niet bekend is bij het brede publiek, laat staan bij het hobby publiek.quote:
En dus moet ik vooral maar aannemen dat men ermee bezig is, al was het maar OMDAT er iets gebeurd is?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat 95% van de dingen die ILenT doet niet bekend is bij het brede publiek, laat staan bij het hobby publiek.
Nee, maar je stelt wel dat het een schande is dat ILenT er zelf niet aan denkt en door een clubje er op wordt gewezen, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dus moet ik vooral maar aannemen dat men ermee bezig is, al was het maar OMDAT er iets gebeurd is?
Pfft en je komt nieteens even gedag zeggen als je in dezelfde trein zit als ik?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Salatrel het volgende:
Aan capaciteit geen gebrek tussen den Haag c en Rotterdam. Mijn SPR reed met virm6 ipv een sgm3 en vertraging bij aankomst in Rotterdam was slechts 1,5 minuten.
Nou en? Ik mag dat stellen. Aan ILT om het te weerleggen. Of niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, maar je stelt wel dat het een schande is dat ILenT er zelf niet aan denkt en door een clubje er op wordt gewezen, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Onder het motto 'pakken wat je pakken kunt en die treinen laten rijden'. En ja, dat is positief.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Salatrel het volgende:
Aan capaciteit geen gebrek tussen den Haag c en Rotterdam. Mijn SPR reed met virm6 ipv een sgm3 en vertraging bij aankomst in Rotterdam was slechts 1,5 minuten.
Alsof die het wat boeit wat een roeptoeter op het www zegtquote:Op zondag 2 maart 2014 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Ik mag dat stellen. Aan ILT om het te weerleggen. Of niet.
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Alsof die het wat boeit wat een roeptoeter op het www zegt
Als dat zo is dan zal dat vanzelf blijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoho, wie zegt dat ILenT geen lopend onderzoek al heeft?
toen ik op het perron liep op den Haag c stond er idd nog Venlo op de koersrolquote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Onder het motto 'pakken wat je pakken kunt en die treinen laten rijden'.
Wist niet dat ze zoveel van dat spul staande haddenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn vanuit Arnhem Goederen 9 ICRm BDs-rijtuigen naar Haarlem gesleept ten behoeve van ombouw voor de HSL, zodat daar ook met stuurstanden kan worden gereden
[ afbeelding ]
Een van die prachtige voorbeelden van kapitaalvernietiging door NS.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef dennistd het volgende:
Er zijn er 32 waarvan er maar 18 in dienst zijn, vanwege de grote hoeveelheden ICRm in de Benelux en ICD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |