Ik ben net de hele dag bezig geweest met het optimaliseren van mijn basiskaart voor afstreep-behoeften en zulksquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:52 schreef James1988 het volgende:
Zo, mijn dag zit er weer op. De eindscore is zo'n 640 kilometer, en ik heb wat lijntjes in het oosten opgeveegd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben net de hele dag bezig geweest met het optimaliseren van mijn basiskaart voor afstreep-behoeften en zulks
voorlopig even wel ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je geforens van/naar Delft zit er inmiddels weer op denk ik?
Niet goed voor de kilometers, maar ik me zo indenken dat 4 uur per dag in de trein doorbrengen iets te veel van het goede is?quote:
Niet voor de geest, maar voor het lichaam. Vorige week met griep thuis gezeten, maandag weer begonnen, gisteren toch maar even naar de huisarts, blijk ik een longontsteking te hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet goed voor de kilometers, maar ik me zo indenken dat 4 uur per dag in de trein doorbrengen iets te veel van het goede is?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voor de geest, maar voor het lichaam.
Ha, fijn.quote:Vorige week met griep thuis gezeten, maandag weer begonnen, gisteren toch maar even naar de huisarts, blijk ik een longontsteking te hebben
Ik zou zeggen, test de voorziening voor assistentie uit, je krijgt vast wel eens vertraging waardoor je programma in het honderd loopt en zij daar op moeten acteren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
deadlock en fles alletwee in de lappenmand en dat terwijl ik nog wel een paar leuke ritjes op de planning had staan, waaronder weer eens naar Delft aankomende maandag maar ja, in een rolstoel zie ik dat niet zitten zo laat.
Maar als er niemand is moet je niet proberen op eigen houtje te vertrekken...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, test de voorziening voor assistentie uit, je krijgt vast wel eens vertraging waardoor je programma in het honderd loopt en zij daar op moeten acteren.
Had het gezien ja, ik laat me er maar niet over uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar als er niemand is moet je niet proberen op eigen houtje te vertrekken...
Best wel krom: er is geen begeleiding, maar wel iemand die bereid is een boete te schrijven (en die het dus heeft zien gebeuren).
Meniscus is verschoven toen ik in kleermakerszit op de bank zat zaterdagnacht. Gelijk teruggeschoven maar spieren waren daardoor zo verzuurd en verkrampt dat mijn been in een hoek van 90 graden stond en geen kant meer op wilde, op de SEH is m'n been recht gezet gedurende de hele ochtend en halve middag afgelopen maandag en in een spalk gezet over de lengte van bijna mijn hele been. Vanochtend opeens een zwelling die zo groot is dat mijn knie niet echt meer zichtbaar is maar meer een soort blob en nu moet ik twee weken lang mijn poot omhoog houden maar ik mag niet lopen en dus ook geen afstanden op krukken afleggen dus; rolstoel. Volgende week traumachirurgie.quote:
Ik begrijp het standpunt van NS wel (1 FTE om na 23:00 nog assistentie te verlenen aan die rolstoeler die er 1x per jaar komt is niet realistisch) maar men had zich iets flexibeler op kunnen stellen in zo'n onverwachte situatie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Had het gezien ja, ik laat me er maar niet over uit.
Klotesituatie. Beterschap en sterkte met herstel.quote:
Fuck, da's niet best zeg, donders. Sterkte daarmee!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Meniscus is verschoven toen ik in kleermakerszit op de bank zat zaterdagnacht. Gelijk teruggeschoven maar spieren waren daardoor zo verzuurd en verkrampt dat mijn been in een hoek van 90 graden stond en geen kant meer op wilde, op de SEH is m'n been recht gezet gedurende de hele ochtend en halve middag afgelopen maandag en in een spalk gezet over de lengte van bijna mijn hele been. Vanochtend opeens een zwelling die zo groot is dat mijn knie niet echt meer zichtbaar is maar meer een soort blob en nu moet ik twee weken lang mijn poot omhoog houden maar ik mag niet lopen en dus ook geen afstanden op krukken afleggen dus; rolstoel. Volgende week traumachirurgie.
Snap ik (thuiszitten is ook zomaar wat), maar neem de rust die je nodig hebt. Je wilt niet dat het nog erger wordt omdat je de boel te zwaar belast...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil gewoon aan het werkGelukkig gaan we met de arbo iets regelen zodat ik van en naar het station getransporteerd ga worden.
Hier ook nog geweest? Ik heb hier vanmorgen een uur gestaan, foto's volgen nog. Bennie was er zoals altijd ook aanwezig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:52 schreef James1988 het volgende:
ik heb wat lijntjes in het oosten opgeveegd.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voor de geest, maar voor het lichaam. Vorige week met griep thuis gezeten, maandag weer begonnen, gisteren toch maar even naar de huisarts, blijk ik een longontsteking te hebben
Beterschap beidenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
deadlock en fles alletwee in de lappenmand en dat terwijl ik nog wel een paar leuke ritjes op de planning had staan, waaronder weer eens naar Delft aankomende maandag maar ja, in een rolstoel zie ik dat niet zitten zo laat.
een Talgo-wannabee tram?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef b2py het volgende:
Als je de V250 al lelijk vindt, heeft ¦koda iets nieuws:
[ afbeelding ]
lijkt alleen te zijn wanneer het ding wil koppelen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef b2py het volgende:
Als je de V250 al lelijk vindt, heeft ¦koda iets nieuws:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |