Hij lust bier.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag me echt af hoe die Dima irl was..
Iyi ki bir meeting'e katilmisin haquote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
What happened at atoll, stays at atoll.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik test het altijd op mijn terminalquote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg mijn posts (proberen te) compileren alvorens te posten.
Oh, was dat geheim? Sorry. Dan zal ik de sappige verhalen maar niet vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat haat ik het dat ik altijd vroeg weg moetquote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Toen hij z'n babysitter en diens vriendje ging projecteren op de rand van het huisquote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Adopteer er eentje![]()
[ afbeelding ]
Zoooo om gelachen als kind he
Ik ben part-time nerd. Op dit moment heb ik mijn dev-omgeving niet tot mijn beschikking.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik test het altijd op mijn terminal
Hoezo "bir", Ik heb zijn kontje vaker betastquote:
Kom wij drieën gaan ook een meeting houden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Strikte wetgeving, ze hebben ook wiet gerookt.
Dat mag je dan weer wel vertellenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, was dat geheim? Sorry. Dan zal ik de sappige verhalen maar niet vertellen.
Oke twee, drie of vier dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoezo "bir", Ik heb zijn kontje vaker betast
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stop...
Please stop....Niet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weis' kontje is toch wel mijn favo...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoezo "bir", Ik heb zijn kontje vaker betast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met TM?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom wij drieën gaan ook een meeting houden.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Weis' kontje is toch wel mijn favo...Ah kom op, hij was best wel wat aangekomen tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |