SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet zonde. Ben je bezig met het maken van die siroop enzo, waterbed, 10 kilometer folie en dan zie je na het bakken dat er toch water doorheen is gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gebruik van een ramekin is wel een goede oplossing. Ik zie mezelf al helemaal falen met het waterbed.
D: ik zie het niet eens voor me.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vet zonde. Ben je bezig met het maken van die siroop enzo, waterbed, 10 kilometer folie en dan zie je na het bakken dat er toch water doorheen is gekomen.
Haha geniaal!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd op facebook, lees mijn laatste status update
Volgens mij heb ik alleen bij de starbucks cheesecake gehad. Vond het echt niet lekker daar. En die boden was al helemaal om te huilen..quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij de bagels & beans hebben ze de lekkerrrrrrrrrrrrrrrrste cheesecake everrrrr.
Die van de starbucks vind ik ook niet te pruimen nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen bij de starbucks cheesecake gehad. Vond het echt niet lekker daar. En die boden was al helemaal om te huilen..
Why not?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus vraag me niet meer om met je te trouwen
Wow shit.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker, check dit:
http://www.bagelsbeans.nl/bagels-beans-cheesecake.shtml
Haha dat waterbedje of die ramekins is voor alle cheesecake recepten. Het zorgt ervoor dat de cheesecake niet te bruin wordt en niet gaat barsten. De mijne kun je ook zonder doen, maar dan bestaat de kans dat hij gaat barsten..quote:Op zondag 2 maart 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow shit.
Makkelijker dan jouw recept met onderwaterbadje.
Het staat anders niet aangegeven bij het B&B-recept.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dat waterbedje of die ramekins is voor alle cheesecake recepten. Het zorgt ervoor dat de cheesecake niet te bruin wordt en niet gaat barsten. De mijne kun je ook zonder doen, maar dan bestaat de kans dat hij gaat barsten..
Oke ik zeg niks. Succes.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het staat anders niet aangegeven bij het B&B-recept.![]()
http://www.elleeten.nl/Recepten/Brownie-cheesecake
dit lijkt me ook wel lekkerrrrrrrrrrromg ik krijg hier echt trek van
Bij mij kan je het over alles hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:39 schreef girlygirl8 het volgende:
Bestaat er hier zoiets als offtopic gaan? Of kun je het overal over hebben? (dus zeg maar van de hak op de tak springen)
Zou jij je principes aan de kant kunnen schuiven voor geld/macht etc.?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bij mij kan je het over alles hebben
Hangt er van af: hoeveel en waarvoor?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zou jij je principes aan de kant kunnen schuiven voor geld/macht etc.?
Slutquote:Op zondag 2 maart 2014 19:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hangt er van af: hoeveel en waarvoor?
Slut? Wacht, betaal jij mij?quote:
Eey, student zonder werk. Je weet tochquote:
En nu even serieus, zou je dat echt kunnen doen? Of zeg je dit nu maar...quote:
Als een perv. zou ik het zelfs gratis doen, maar dat ter zijde; niet alles is te koop. (nog niet!)quote:Op zondag 2 maart 2014 20:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En nu even serieus, zou je dat echt kunnen doen? Of zeg je dit nu maar...
Vertel me anders iets over je levensopvatting...
Waarom moet ik vandaag lachen om jou man.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als een perv. zou ik het zelfs gratis doen, maar dat ter zijde; niet alles is te koop. (nog niet!)
Dat is waar een slowchat voor bedoeld is. Dit is een slowchat.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:39 schreef girlygirl8 het volgende:
Bestaat er hier zoiets als offtopic gaan? Of kun je het overal over hebben? (dus zeg maar van de hak op de tak springen)
Ik hang soms de clown uit (meestal), maar kan ook heel serieus zijn hoor!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom moet ik vandaag lachen om jou man.
Wat bedoel je met levensopvatting?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En nu even serieus, zou je dat echt kunnen doen? Of zeg je dit nu maar...
Vertel me anders iets over je levensopvatting...
Je wilt er niks over kwijt, begrijpelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als een perv. zou ik het zelfs gratis doen, maar dat ter zijde; niet alles is te koop. (nog niet!)
Oh, mijn ziel verkopen zou ik wel overwegenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je wilt er niks over kwijt, begrijpelijk
Iemand anders die zijn/haar ''ziel'' wel zou kunnen verkopen?
Ja, maar wilde het met zekerheid weten....quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is waar een slowchat voor bedoeld is. Dit is een slowchat.
Ik heb zin in cheescake, maar morgen begin ik weer met dieet en kracht trainingquote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Op vluchten van THY krijg je soms ook cheesecake als toetje. Die is ook niet mis.
Turkish HairlYnes ?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Op vluchten van THY krijg je soms ook cheesecake als toetje. Die is ook niet mis.
Dus vandaag mag je nog zondigen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb zin in cheescake, maar morgen begin ik weer met dieet en kracht training
Cheesecake zit vol met proteinen, mag je dat niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb zin in cheescake, maar morgen begin ik weer met dieet en kracht training
Nou ja... hoe je in het leven staat... of je een religieuze opvatting hebt, zo nee hoe je het voor je ziet... een bepaalde doel in het leven hebt... etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat bedoel je met levensopvatting?
Best wel een brede vraag tho.
Volgens mij heb ik nog nooit met THY gevlogen..quote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |