Je moet zelf kappen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd moet echt kappen met z'n 'GOAL' terwijl het niet zo is, zeker 10 keer per wedstrijd.
Dat bepaalt hij zelf wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd moet echt kappen met z'n 'GOAL' terwijl het niet zo is, zeker 10 keer per wedstrijd.
Ambrosius is een top moderator, jij niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk met Ambrosius eens.
Ik ben van mening dat hij gewoon helemaal moet kappen.
Jawel, het antwoord staat ook gewoon op diezelfde paginaquote:Op zondag 2 maart 2014 18:27 schreef OverRated het volgende:
http://www.sport1.nl/ronaldo
Werkt al niet meer nu
Zoveel mensen luisteren er direct naar Sierd.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:27 schreef OverRated het volgende:
http://www.sport1.nl/ronaldo
Werkt al niet meer nu
Nu wel weer ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, het antwoord staat ook gewoon op diezelfde pagina.
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
In het kader van offtopic posts a la hafcfan: VVV verloren in IJmuiden, kan titel vergeten. Nooit meer Limburg.
Milan - Juve is Fox international, dat heb ik nietquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeinz maakt nog betere gifjes dan jij.
Ah das balen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Milan - Juve is Fox international, dat heb ik niet
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Barça v Almeria staat op het punt van beginnen.
Deze wedstrijden zijn alleen leuk als de uitploeg snel voorkomt. Anders worden het slachtpartijen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
Barcelona fans verwachten 5, 6, of zelfs 7-0.
Wel zonde dat we het zonder de grote El Sierd moeten doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is ook een prima wedstrijd om te kijken.
Dat zou het helemaal een topshow maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel zonde dat we het zonder de grote El Sierd moeten doen.
Het beste lijkt er wel af ja.quote:
Sinds wanneer zijn ballenjongens überhaupt van een dusdanige leeftijd. Dan vraag je ook wel een beetje om dit soort onnodige provocatiesquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:42 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke ballenjongens verdienen een stomp in hun gezicht.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:42 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke ballenjongens verdienen een stomp in hun gezicht.
Deed het daar gelijk al goed. Malaga wilde zijn huur niet voor niks koste wat kost omzetten in koop.quote:
Weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken? Bij Kayserispor speelde hij één oké seizoen, maar verder..quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed het daar gelijk al goed. Malaga wilde zijn huur niet voor niks koste wat kost omzetten in koop.
Maar eigenlijk presteerde hij in Turkije ook al boven verwachting.
Ik heb hem paar wedstrijden meer dan prima zien spelen. Dat hij daarna buiten de boot viel door het aantal buitenlanders staat daar los van.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken? Bij Kayserispor speelde hij één oké seizoen, maar verder..
Rayo zorgt heel vaak voor hele leuke wedstrijdenquote:
quote:This is clearly a fixed game
quote:This match has all signs of a fixed match
quote:Sociedad outplayed at home by Rayo???
Huiliesquote:Sociedad one of the best home teams, while Rayo being one of the worst away teams. Just look at the number of goals conceded
Barca krijgt volgende week de genadeklap van Real en dan gaat het tussen de twee Madrileense clubs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zometeen Atleti.
Veel mooier dan die andere witte plastic club uit Madrid.
Ja zoiets..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Barca krijgt volgende week de genadeklap van Real en dan gaat het tussen de twee Madrileense clubs.
quote:
Hoe gaat hij doen als atletico kampioen zou worden dit jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd, doe niet zo ontzettend debiel man.
True, maar rood terwijl je op de brancard ligt. Heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 17 maart 2014 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Nog wel een leuk laatste half uur daardoor.
DMquote:Op zondag 23 maart 2014 13:55 schreef Jeloecha het volgende:
Iemand toevallig al een goede stream voor vanavond?
Sport1 is gratis deze maandquote:Op zondag 23 maart 2014 13:55 schreef Jeloecha het volgende:
Iemand toevallig al een goede stream voor vanavond?
quote:Op zondag 23 maart 2014 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in HD via Ziggo
Als 1 baas
Hopelijk met Sierd
Met Sierd jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in HD via Ziggo
Als 1 baas
Hopelijk met Sierd
Waarom eigenlijk altijd een apart topic voor de grote wedstrijden?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaalsz
VBL / [El Clasico] Real Madrid v FC Barcelona #1 De laatste kans voor Barça
Ok, vind je het niet raar dat er niemand hier post?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
3-3 inmiddels 2 x onterechte pingels en onterecht rood voor Ramos ..
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
3-3 inmiddels 2 x onterechte pingels en onterecht rood voor Ramos ..
Ik zocht voor de wedstrijd en vond niets en nu zie ik hetquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, vind je het niet raar dat er niemand hier post?
Lees mijn onderschrift eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Frustratie van een pauper real supporter
Zo zeker was je dus niet. Was ook pas z'n tweede hattrick tegen Halal Madrid.quote:
Was gewoon een kut scheids, wel mooi dat Real er meer nadeel van had. MESSIquote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Lees mijn onderschrift eens zou ik zeggen.
3 uit ? Of is dat niet te vinden ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
3 zou wel erg weinig zijn maar het gaat vooral om die stappen die hij dan doet, daar ga je voor naar het stadion.
Sociedad speelt mooi voetbalquote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Als je je echt de tering verveelt: Almeria-Sociedad nu live op Sport 1.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Als je je echt de tering verveelt: Almeria-Sociedad nu live op Sport 1.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |