Oja had ik gelezen laatst. Maar liefje, iedereen gaat weleens dood, jij ook, ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iemand overleden en ik zit heir nog van "huh, dood?"
[..]
Overledene hierzo
Iemand anders dan dat vrouwtje?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iemand overleden en ik zit heir nog van "huh, dood?"
[..]
Overledene hierzo
Iedere keer als ik met de trein ga. Liefst in een drukke trein, en dan op een gezicht spuiten.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat doe je zeker wel vaker, trekken in de trein.
Ja, maar bij de een is dat wat minder erg dan bij de anderquote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja had ik gelezen laatst. Maar liefje, iedereen gaat weleens dood, jij ook, ik ook.
Neequote:
ach zoiets plan je niet vantevorenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks.
Maar vond 't wel balen en voelde me beetje schuldig tegenover fee
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pis dan in die prullenbakjes![]()
goed hoor
Nopequote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach zoiets plan je niet vantevoren
Oh, had je begrafenis?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar bij de een is dat wat minder erg dan bij de ander
[..]
Nee
Lekker doggystyle met de conducteur, in het gangpad voor de ogen van de medereizigers.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedere keer als ik met de trein ga. Liefst in een drukke trein, en dan op een gezicht spuiten.
Als ik dood zou gaan, zou je het wel erg vinden hequote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nee
Mee eens!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft ze ookquote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Wat heeft Ezell een slecht invloed op jou als je zulke dingen bedenkt
Ja, en dan alles bij elkaar schreeuwen voor aandacht.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lekker doggystyle met de conducteur, in het gangpad voor de ogen van de medereizigers.
Begrijpelijk. Dan hoef je je toch ook niet te verantwoorden voor iemandquote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik was gewoon verdrietig en beetje in de war
True true. Woensdag is de crematiequote:Op zondag 2 maart 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan hoef je je toch ook niet te verantwoorden voor iemand
Gaat het nu wel weer beetje met je?quote:
En dan een orgie in de coupe. De mensen die bij de stations instappen zullen lachend toekijken om het vervolgens te filmen en op youtube te dumpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en dan alles bij elkaar schreeuwen voor aandacht.
Ah tofquote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Mn moeder was ook vet lief trouwens, die bood aan om met mij mee te gaan naar de crematie. Vond ik zo lief.
Crematie van watquote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Mn moeder was ook vet lief trouwens, die bood aan om met mij mee te gaan naar de crematie. Vond ik zo lief.
dat is wel lief jaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Vergeet Facebook niet. En dan mij taggen en miljoenen likes krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dan een orgie in de coupe. De mensen die bij de stations instappen zullen lachend toekijken om het vervolgens te filmen en op youtube te dumpen.
Ja, het is gewoon héél raar dat ze nu dood isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |