For some.quote:
'quote:
Je denkt dat ik achterlijk ben.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu wilt zeggen, maar je spuit toch sperma? Of komt er satesaus uit?
He?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Zo zo, hehe. Heb 't nog nooit zo sterk meegemaakt dat ik echt iets heb van 'wtf, dood?!!?".
hoe is het?quote:
Hoezo kon jij niet meeten?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Zo zo, hehe. Heb 't nog nooit zo sterk meegemaakt dat ik echt iets heb van 'wtf, dood?!!?".
Watquote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja, iemand overleden en ik zit heir nog van "huh, dood?"quote:
Overledene hierzoquote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe is het?
[..]
Hoezo kon jij niet meeten?
Heh?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Mweh, ben doodmoe en moet nodig pissen maar zit in een bomvolle trein en wil niet van m'n plekje afquote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe is het?
[..]
Hoezo kon jij niet meeten?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zag sperma staan en toen was de aap van de dam.
oh vervelendquote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iemand overleden en ik zit heir nog van "huh, dood?"
[..]
Overledene hierzo
pis dan in die prullenbakjesquote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mweh, ben doodmoe en moet nodig pissen maar zit in een bomvolle trein en wil niet van m'n plekje af
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |