Je zult beroemd worden Etsu.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet Facebook niet. En dan mij taggen en miljoenen likes krijgen.
Maar als je weet dat het beter voor haar is geeft dat toch ook wel weer een positieve tint eraan of niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon héél raar dat ze nu dood is. Had net haar zoon aan de telefoon om even te vertellen wat er nu is gebeurt enzo en die zegt ook.. ja het ging zó snel en zó onverwachts. En dat gevoel van "huh is ze nu écht dood?!" is wel echt naar om te hebben
. Helemaal omdat die zoon (en ik) het er allebei wel mee eens zijn dat het beter voor haar is dat ze nu dood is.. Aangezien ze zelf niet die aftakeling wilde etc en verlenging van der leven niet echt alles beter zou maken ofzo
.
Een soort vriendin. Beetje ingewikkeld verhaal: ik ben 3/4 jaar geleden oid begonnen met werken bij een vrouw als huishoudelijke hulp. In die tijd dat ik daar werkte kwam ze er achter dat ze kanker had en dat ze dood ging. Toen zijn we eigenlijk gewoon vriendinnen geworden en ben ik daar ook gewoon op bezoek gegaan om te kletsen etc.. maar tegelijker tijd ook héél dicht bij haar dood gestaan. Dus dat gaf ons wel een sterke en mooie bandquote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is wel lief ja
wie was er overleden als ik vragen mag
Ja, dat zeker. Maar toch ook treurig.. maar dat is meer om 't feit dat ze kanker heeft gekregen dan dat ze nou dood isquote:Op zondag 2 maart 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je weet dat het beter voor haar is geeft dat toch ook wel weer een positieve tint eraan of niet?
Ja ik snap het wel, vind je het onrechtvaardig en alles.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een soort vriendin. Beetje ingewikkeld verhaal: ik ben 3/4 jaar geleden oid begonnen met werken bij een vrouw als huishoudelijke hulp. In die tijd dat ik daar werkte kwam ze er achter dat ze kanker had en dat ze dood ging. Toen zijn we eigenlijk gewoon vriendinnen geworden en ben ik daar ook gewoon op bezoek gegaan om te kletsen etc.. maar tegelijker tijd ook héél dicht bij haar dood gestaan. Dus dat gaf ons wel een sterke en mooie band.
[..]
Ja, dat zeker. Maar toch ook treurig.. maar dat is meer om 't feit dat ze kanker heeft gekregen dan dat ze nou dood is.
Er is maar 1 Oscaruitreiking?quote:
Neem ik nog een biertje, of ga ik over op tequila?quote:
Ja achja, beter nu overleden dan nog een maand lijdenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, vind je het onrechtvaardig en alles.
Doe niet zo chagrijnigquote:
Neem allebeiquote:Op zondag 2 maart 2014 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neem ik nog een biertje, of ga ik over op tequila?
Ben ik niet maar als mensen hier nu achterkomen hoe en wat en jouw post -wat makkelijk kan- ontcijferen, ben je nog niet klaar met mij.quote:
Ja klopt, die had me uitgenodigd om naar Leiden te komen met Heppiequote:Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fokkie, las dat jij KS al hebt gemeet?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik niet maar als mensen hier nu achterkomen hoe en wat en jouw post -wat makkelijk kan- ontcijferen, ben je nog niet klaar met mij.
Zijn er ook series genomineerd?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, die had me uitgenodigd om naar Leiden te komen met Heppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |