abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137315837
R&P / Door verstandelijke beperking moeite met relaties

Dit was mijn vorige topic waarover ik over mijn beperking vertelde

Even een update en vraag

Binnenkort heb ik een afspraakje met een meisje wat ik al langere tijd kende
Ken haar ook vrij persoonlijk en toen was er aan haar kant al zoiets van aardige jongen

Zelf is ze 17 en ik ben 23 (Leeftijd speeld dus hier in een rol wat me tegenhoud
Maar ze is goed van karakter en ken haar ouders ook wel
Weet dat ze al weten hoe dat meisje over me denkt en ze zien op zich geen bezwaar

Maar weten jullie iets leuks te doen voor een eerste date???
En hoe kan ik (Ben soms best druk) mezelf vermannen rustig te blijven?

Alvast bedankt
koekkoek jonguh
pi_137316233
Niet anders voordoen als je bent, gewoon rustig tentje aan de tafel, praten praten praten.
  zondag 2 maart 2014 @ 18:45:23 #3
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_137317388
Gewoon ergens wat gaan drinken :)
Niet te overdreven, gewoon leuk met z'n tweeën.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_137399275
koekkoek jonguh
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:54:32 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137399954
Ga schaatsen. Je bent bezig, hoeft niet continu elkaar ongemakkelijk aan te kijken en na afloop heb je nog wat om over na te babbelen. Echt serieus vrouwen smelten op de schaatsbaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137400585
Ik zou toch ook een beetje naar haar interesses kijken. Mij zou je blij maken met een avondje thee, waterpijp, baklava (dan moet je wel een leuke plek hebben waar je dat kan doen, in het noorden heb je echt een leuke, gezellige plek daarvoor :) )... Weet echter niet of dit geschikt is als regulier eerste-date-materiaal, dat mag je lekker zelf beslissen. :+
pi_137402661
Meisje is waarschijnlijk even nerveus als jij bent, nergens voor nodig eigenlijk. Van tevoren een drankje doen kan geen kwaad. Ergens gaan drinken/eten voor 1 max 2 uurtjes is wel het makkelijkst. Tweede, derde date kan je wel naar de film gaan maar dat moet je alleen doen als het heel goed klikt. Dan kun je al wat fysieker worden. Leeftijd moet je je echt niet druk over maken, zeker als haar ouders het goed vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')