abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137204866
Hallo...

Ik ben nieuw hier dus doe mijn best er een goed topic van te maken

Ik zal de situatie even uitleggen.

Zoals de TT al zegt heb ik een verstandelijke beperking

Ik heb ADHD Pdd-nos en leerachterstand (Heb praktijk onderwijs gedaan)
Hierdoor heb ik moeite met het op een meisje af te stappen en uberhaupt een vriendin aan me te binden,

Nu weet ik wel websites zoals zeddnet.nl maar daar zit niet veel soeps tussen
En als er een meisje opstaat die ik interessant vind woont ze te ver weg (ik woon in bourtange en die meiden vaak in hilversum randstad etc etc)

Weten jullie of er sites zijn of manieren om toch die angst te overwinnen????

Ben nu namenlijk al 3 jaar singel na een relat8ie van 5 jaar te hebben gehad
En zeg nou zelf??? alleen is ook maar alleen

Graag serieuze reacties want ik zit hier wel erg mee
Alvast dank voor jullie meedenken en reacties
koekkoek jonguh
pi_137205068
Tinder
pi_137205120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef ulq het volgende:
Tinder
Badoo
Relatieplanet
Lexa
pi_137206440
Vrees het ergste
Ik ben terug.
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:54:04 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137206567
Is dit iets voor jou?

http://www.meedating.nl
The love you take is equal to the love you make.
pi_137206885
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Is dit iets voor jou?

http://www.meedating.nl
290,- kost het, en de aanbod van dames is schaars, al is het een betere manier dan de reguliere weg voor mensen met een beperking.
pi_137206913
Ja de fuck, ik "heb" niks en ik heb er ook moeite mee. Het leven is een hel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137206927
Een verstandelijke beperking maar nog steeds beter Nederlands schrijven dan de gemiddelde fokker ^O^ .
pi_137206951
Het beste is toch nog begeven op plaatsen waar soort gelijke mensen tegemoet kunt lopen. Je gaat tenslotte ook niet in een lege vijver vissen :)
pi_137207027
Rukken.
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:17:03 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137207237
Je hebt toch 5 jaar een relatie gehad, dus het kán blijkbaar wel ^O^

Hoe ben je aan die relatie gekomen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_137207532
"Verstandelijke beperking"... Wat een zelfvertrouwen joh. Bij zo'n benaming moet ik meteen aan iemand met het syndroom van down denken.
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:31:50 #13
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_137207665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:27 schreef Aeqvitas het volgende:
"Verstandelijke beperking"... Wat een zelfvertrouwen joh. Bij zo'n benaming moet ik meteen aan iemand met het syndroom van down denken.
Dat is dan jouw fout.
pi_137208068
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Dat is dan jouw fout.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
"Daarom wordt wel gesproken van een verstandelijke handicap of een verstandelijke beperking. De term geestelijk gehandicapt werd ook gebruikt"
pi_137208244
http://www.nationaalkompa(...)tandelijke-handicap/
"Mensen met een verstandelijke handicap hebben een aangeboren of later optredende beperking in het intellectueel functioneren."

Je hebt een stoornis, geen verstandelijke handicap. ADHD/PDDnos is een diagnose die overigens zo vaak voorbij komt dat de betekenis m.i. compleet verloren is - dus ook daar moet je wat duidelijker over zijn, want anders kunnen Fok!ers je geen advies op maat bieden.
  Redactie Sport donderdag 27 februari 2014 @ 20:17:43 #16
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_137212719
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef Aeqvitas het volgende:
http://www.nationaalkompa(...)tandelijke-handicap/
"Mensen met een verstandelijke handicap hebben een aangeboren of later optredende beperking in het intellectueel functioneren."

Je hebt een stoornis, geen verstandelijke handicap. ADHD/PDDnos is een diagnose die overigens zo vaak voorbij komt dat de betekenis m.i. compleet verloren is - dus ook daar moet je wat duidelijker over zijn, want anders kunnen Fok!ers je geen advies op maat bieden.
Mensen die op een praktijkschool zitten hebben meestal een IQ van tussen de 50 en 80 en vallen dus zeker wel onder mensen met een (lichte) verstandelijke beperking. Daar hoef je geen down syndromer voor te zijn.

En dat is ook eigenlijk het 'probleem' aan deze mensen, je ziet het niet. En wie ben jij om te bepalen of hij wel of geen verstandelijke beperking heeft?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_137244904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef eleusis het volgende:
Je hebt toch 5 jaar een relatie gehad, dus het kán blijkbaar wel ^O^

Hoe ben je aan die relatie gekomen?
best wel op een lullige manier...
ik was 14 (zij 12) en waren in het zwembad in leens (daar woonde ik destijds vlakbij)
en zat als een gek met haar te flirten wat zij merkte
zo is het begonnen... moet er wel bij zeggen dat ik destijds makkelijker op een meisje afstap wat nu niet meer lukt wegens een enorm laag zelfbeeld
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:27 schreef Aeqvitas het volgende:
nou ja... ik heb adhd en pdd-nos en leerachterstand
zien ze tegenwoordig als een verstandelijke beperking
koekkoek jonguh
pi_137571208
Hou toch op iemand met een IQ van 80 is zeker geen 'gehandicapte'
Dan kan je gewoon de lts doen, daarna de mts en vervolgens een aannemingsbedrijf beginnen en op je 50ste 10 miljoen op de bank hebben.
  maandag 10 maart 2014 @ 03:49:00 #19
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137571469
Je bent een ADHD'er no offence maar maak er gebruik van. Ga eens uit en wees eens druk. Al die prikkels enzo druk worden in je hoofd enzo. Want op dat moment geneer je jezelf ook niet meer zo. Ben je de schaamte al kwijt waardoor het allemaal makkelijker word.

Kerel zodra je een labeltje opgeplakt hebt gekregen moet je gaan leven met de tekortkomingen. En daar aan werken uiteraard!!!! Maar zo nu en dan mag je er ook gebruik van maken in een positieve zin. Het is nooit een excuus voor wat dan ook. Om eventjes een duidelijk voorbeeld te geven bij walibi als je je auti pasje mee neemt mag je vooraan in de rij gaan staan(is geloof ik wel maar tot 12 jaar) bij achtbanen enzo. Maar let wel op doe dat 1 of 2 keer EN MAAK ER GEEN MISBRUIK VAN!

Ow and for the record. Hou op met dat verstandelijke beperking. Die heb je niet. Je hebt een informatieverwerkings stoornis. Wat inhoud dat jij binnenkomende informatie geregistreerd door jou zintuigen anders binnenkomen en/of worden verwerkt door je hersenen. Waardoor je anders reageert op bepaalde situaties. Anders dan de "gemiddelde" mens en zodoende acht de maatschappij het nodig je te labelen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Raggingbull op 10-03-2014 03:54:25 ]
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')