Ik ben sowieso niet echt een groot fan van varkensvlees. Dan liever rund.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
Varkenvlees met ui of zo, weet niet eens wat het precies was. Maar wel van de keurslager, mag je toch wel verwachten dat het ergens naar smaakt?
quote:
Precies.quote:
Ja, eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een groot fan van varkensvlees. Dan liever rund.
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, vanavond een nieuwe Top Gear op BBC 2.
Je had al een maand geleden iedere week een nieuwe aflevering kunnen zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.
Echt?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had al een maand geleden iedere week een nieuwe aflevering kunnen zien.
Je hebt al drie afleveringen gemist, scheetquote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.
Episode 1quote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt?
Godver.
Ik ben wel vorig jaar naar Top Gear Live geweest, geniaal.
4 zelfs.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt al drie afleveringen gemist, scheet
Zelfs al heb je niks met auto's, dan nog moet je het kijken voor de humor.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Top Gear? Wat zitten jullie nou stereotypen tegen te gaan? Stelletje nep-homo's!![]()
Ik vind het zelf ook leuk, ik wilde alleen even dwars doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niks met auto's, dan nog moet je het kijken voor de humor.
ja zag dat idd vanmiddag ook jaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:37 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een oplossing als je nooit DMs krijgt, Voorschrift.
Je bent zelf een narcis!quote:
Zo'n leuke film... binnenkort maar weer eens een keer uit de kast tevoorschijn halenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook al eeuwen terug dat ik die heb gezien zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |