Leer zelf koken, dat scheelt erg veel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
Varkenvlees met ui of zo, weet niet eens wat het precies was. Maar wel van de keurslager, mag je toch wel verwachten dat het ergens naar smaakt?
Mijn broer heeft gekookt, en hij kan het echt goed, dus het lag gewoon aan het vlees vermoed ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leer zelf koken, dat scheelt erg veel.
Ook bah.quote:
Ik ben sowieso niet echt een groot fan van varkensvlees. Dan liever rund.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
Varkenvlees met ui of zo, weet niet eens wat het precies was. Maar wel van de keurslager, mag je toch wel verwachten dat het ergens naar smaakt?
quote:
Precies.quote:
Ja, eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een groot fan van varkensvlees. Dan liever rund.
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, vanavond een nieuwe Top Gear op BBC 2.
Je had al een maand geleden iedere week een nieuwe aflevering kunnen zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.
Echt?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had al een maand geleden iedere week een nieuwe aflevering kunnen zien.
Je hebt al drie afleveringen gemist, scheetquote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk, ik werd die herhalingen op Veronica wel een keer zat.
Episode 1quote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt?
Godver.
Ik ben wel vorig jaar naar Top Gear Live geweest, geniaal.
4 zelfs.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt al drie afleveringen gemist, scheet
Zelfs al heb je niks met auto's, dan nog moet je het kijken voor de humor.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Top Gear? Wat zitten jullie nou stereotypen tegen te gaan? Stelletje nep-homo's!![]()
Ik vind het zelf ook leuk, ik wilde alleen even dwars doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs al heb je niks met auto's, dan nog moet je het kijken voor de humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |