Beker is ook veel loting natuurlijk, daar hebben ze de afgelopen jaren niet veel geluk mee gehad. In 2010 kon het, toen versloegen ze Twente, AZ en PSV, terwijl Ajax tegen de NEC-jes van deze wereld moest, maar besloot de KNVB om de wedstrijd toch maar over 2 wedstrijden te doen omdat Feyenoord anders wel eens zou kunnen winnenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die moet gewoon een keer doorbroken worden. Door een mazzeloverwinnig tegen zo'n Oostblokclubje ofzo.
Of ze winnen een keer de beker en halen de groepsfase direct.
het zit diepquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Beker is ook veel loting natuurlijk, daar hebben ze de afgelopen jaren niet veel geluk mee gehad. In 2010 kon het, toen versloegen ze Twente, AZ en PSV, terwijl Ajax tegen de NEC-jes van deze wereld moest, maar besloot de KNVB om de wedstrijd toch maar over 2 wedstrijden te doen omdat Feyenoord anders wel eens zou kunnen winnen
Niet zo aanstellen johquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Beker is ook veel loting natuurlijk, daar hebben ze de afgelopen jaren niet veel geluk mee gehad. In 2010 kon het, toen versloegen ze Twente, AZ en PSV, terwijl Ajax tegen de NEC-jes van deze wereld moest, maar besloot de KNVB om de wedstrijd toch maar over 2 wedstrijden te doen omdat Feyenoord anders wel eens zou kunnen winnen
Het hangt natuurlijk van de loting af, anders zouden PEC of NEC geen finalist zijn. Maar Ajax won zowel in de ArenA als in de Kuip (ruim) van Feyenoord. Dus ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
F'noord is in de kuip onverslaanbaar tegen ajax inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uithangen maar Feyenoord heeft de laatste jaren vaak een hele moeilijke loting gehad in de beker, terwijl Ajax altijd amateurclubjes tegenkomt tot in de kwartfinale.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Heel triest dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://instagram.com/p/lC52NiS-Wm/
Hier is de eckte aanvoerder Piet Pelle. Jan Joost is volgens hem een Ajacied.
Hij doelt op zijn neus denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet denken dat NEC de beker paktquote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk van de loting af, anders zouden PEC of NEC geen finalist zijn. Maar Ajax won zowel in de ArenA als in de Kuip (ruim) van Feyenoord. Dus ja.
Pelle krijgt nog wel een flinke schorsing denk ik door die actie tegen Veltman?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het interview niet gezien maar Jan Jood is toch ook gewoon een Ajacied?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee tuurlijk, Feyenoord was compleet kansloos tegen Ajax. Maar ik blijf het apart vinden dat de KNVB toen de toernooiopzet ineens veranderde ten gunste van Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk van de loting af, anders zouden PEC of NEC geen finalist zijn. Maar Ajax won zowel in de ArenA als in de Kuip (ruim) van Feyenoord. Dus ja.
Het is de beker maar. Ajax heeft ook altijd een moeilijke loting in de CL, dat heeft voor de UEFA coëfficiënt in financieel gezien grotere consequenties.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uithangen maar Feyenoord heeft de laatste jaren vaak een hele moeilijke loting gehad in de beker, terwijl Ajax altijd amateurclubjes tegenkomt tot in de kwartfinale.
Doet de KNVB niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pelle krijgt nog wel een flinke schorsing denk ik door die actie tegen Veltman?
Stiekem hoop ik het. Het seizoen is toch al verloren dus dan kun je net zo goed Te Vrede erin zetten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoeveel wedstrijden kreeg Toivonen een paar jaar terug ook alweer voor een vergelijkbare actie?quote:
Een flinke nog wel? Dit gebeurt iedere wedstrijd wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez kreeg ook nietsquote:Op zondag 2 maart 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoeveel wedstrijden kreeg Toivonen een paar jaar terug ook alweer voor een vergelijkbare actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |