Zeker. Hebben het prima gedaan.quote:
Dat mag in vlaanderen.quote:
Maar geen streak.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef meneerfiets het volgende:
8-belgen in de Top-10 , Krijg een beetje een cyclocross-gevoel
*sweepquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef marcodej het volgende:
Echt een teamplayer is die Vanmarcke niet he?
twitter:sepvanmarcke twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 20:04:37Btw, I didn't mean to chase @lars_boom on the paddestraat. I explaned that action to my team afterwards. Sorry if it looked bad. reageer retweet
Vandaag reed ie ook voor zichzelf, en rijdt Hofland in de weg in de sprint.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:sepvanmarcke twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 20:04:37Btw, I didn't mean to chase @lars_boom on the paddestraat. I explaned that action to my team afterwards. Sorry if it looked bad. reageer retweet
Ik heb het verdrongen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*sweep
Maar begrijpelijke fout, ze hebben het er de afgelopen maand maar 300000 keer over gehad.
Woensdag de Strade Bianchiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef meneerfiets het volgende:
En hop naar de 3-daagse Van West-Vlaanderen.
Op het werk de GP Samyn kijken, kan ik ook niet makenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Woensdag is GP Samyn, die is live op Eurosport 2.
Eerst gaat Johnnie er nog even mee flaneren in de Giro.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef forzaudinese het volgende:
Kwam net in me op dat er dit jaar een NK is waar Hofland de trui kan pakken. Zou het wel leuk vinden zo'n jonge gast in het rood wit blauw.
Kenny onderschattenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef forzaudinese het volgende:
Kwam net in me op dat er dit jaar een NK is waar Hofland de trui kan pakken. Zou het wel leuk vinden zo'n jonge gast in het rood wit blauw.
Volg de twitter maar van hem ! Bij sporza heb ik hem gister en vandaag steeds horen zeggen dat hij zo blij is met de sterke ploeg om hem heen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef groenen het volgende:
Wat een dwaas die Vanmarcke. als hij nu eens de sprint aantrekt voor Hofland in plaats van voor zichzelf te rijden.
Wordt nog lachen met Boom en Vanmarcke, want die haantjes gaan natuurlijk geen poot voor elkaar uitsteken.
De sprint van Hofland werd aangetrokken door Boonen, da's een veel betere optie.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef groenen het volgende:
Wat een dwaas die Vanmarcke. als hij nu eens de sprint aantrekt voor Hofland in plaats van voor zichzelf te rijden.
En dan moest Boonen door het geknoei van Van Keirsbulck eigenlijk vroeger aangaan dat hij zelf wilde, het kon eigenlijk niet idealer verlopen. Ik zie alleen maar andere scenario's waar het verschil groter was geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De sprint van Hofland werd aangetrokken door Boonen, da's een veel betere optie.
Klopt ik had ook nooit het idee dat Hofland een serieuze bedreiging was voor Boonen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan moest Boonen door het geknoei van Van Keirsbulck eigenlijk vroeger aangaan dat hij zelf wilde, het kon eigenlijk niet idealer verlopen. Ik zie alleen maar andere scenario's waar het verschil groter was geweest.
Zo vroeg ging Boonen nou ook weer niet aan. Het was niet bepaald een lange sprint.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan moest Boonen door het geknoei van Van Keirsbulck eigenlijk vroeger aangaan dat hij zelf wilde, het kon eigenlijk niet idealer verlopen. Ik zie alleen maar andere scenario's waar het verschil groter was geweest.
Het zijn de woorden van Boonen, niet de mijne (dat hij later wilde aangaan vanwege de zware tegenwind).quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo vroeg ging Boonen nou ook weer niet aan. Het was niet bepaald een lange sprint.
Ja hij zal best tot 100 meter hebben willen wachten, maar het was nu maar een sprint van nog geen 200 meter. Zelfs met tegenwind is dat niet lang.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van Boonen, niet de mijne (dat hij later wilde aangaan vanwege de zware tegenwind).
twitter:MarcelSieberg twitterde op maandag 03-03-2014 om 08:03:43For what we have new rules??? Front group all on the asphalt *bike path* Peloton all on the cobbles. http://t.co/ldoDhtmr4I reageer retweet
Als Sieberg in de kopgroep had gezeten had hij natuurlijk wel netjes over de kasseien gereden, terwijl de rest het fietspad koosquote:Op maandag 3 maart 2014 09:34 schreef Spies het volgende:
Sieberg is boos omdat de kopgroep op het fietspad reed ipv de kasseientwitter:MarcelSieberg twitterde op maandag 03-03-2014 om 08:03:43For what we have new rules??? Front group all on the asphalt *bike path* Peloton all on the cobbles. http://t.co/ldoDhtmr4I reageer retweet
Er was er wel één die over de kasseien reed, die zal ook wel gedacht hebben dat hij bij een massale dq de overwinning zou pakkenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als Sieberg in de kopgroep had gezeten had hij natuurlijk wel netjes over de kasseien gereden, terwijl de rest het fietspad koos
Inderdaad. Je hoopt stiekem dat ie tijdens een sprint een keer wordt neergehoekt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:32 schreef wimderon het volgende:
Sieberg is trouwens wel de laatste die over zoiets moet klagen als je hem elke sprint weer als een totale malloot zich af ziet laten zakken als hij z'n werk gedaan heeft
Zo zien fietspaden er wel vaker uit in België.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is dat geen fietspad, maar de berm.
Zou toch eeuwig zonde zijn als ze daar een grote pot geld vinden om hun wegennet op te knappen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zo zien fietspaden er wel vaker uit in België.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |