SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OOK, IK ONTKEN NIETS. JESUS
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat lekker met de bitcoin he?
komt door je autismequote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?
ik ook niet ;$quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
:$ ik wist niet dat je boos zou worden
Kan nog lager gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.
wat is de garantie dat hij nog omhoog gaat?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.
DogeCoinquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Helaas vrees ik wel voor bepaalde altcoins van mij
Ik heb vakantie dus /carequote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet tot 4 uur
moet morgen weer school enzo
Er is geen garantie. Maar ja de reden dat het zo laag is is door een exchange die vervelend ging doen, als steeds mensen realiseren dat er dus eigenlijk niks aan de hand is speculeer ik dat het weer omhoog gaat. Ook stijgt de bekendheid met de dag. Er zijn vast wel wat rijke prinsen die het leuk vinden en grote bevolkingsgroepen die het binnekort gaan gebruiken. Maar niks is zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is de garantie dat hij nog omhoog gaat?
Gelderland he. Achterhoeeeekquote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je nu vakantie hebben wtf huh ik had 2 weken geleden vakantie.
Ik slijm toch op elk meisje.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar is snow knap dan dat spatie zo zit te slijmen?
Snow is heetquote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar is snow knap dan dat spatie zo zit te slijmen?
mt gox kapt er mee, steeds meer landen verbannen het. ik zie het niet zo zonnig in voor de bitcoin.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is geen garantie. Maar ja de reden dat het zo laag is is door een exchange die vervelend ging doen, als steeds mensen realiseren dat er dus eigenlijk niks aan de hand is speculeer ik dat het weer omhoog gaat. Ook stijgt de bekendheid met de dag. Er zijn vast wel wat rijke prinsen die het leuk vinden en grote bevolkingsgroepen die het binnekort gaan gebruiken. Maar niks is zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |