Nee hoor. De schaliegas revolutie heeft Amerika minder afhankelijk gemaakt van het Midden-Oosten, maar niet op een dergelijke schaal dat het Europa kan compenseren in het geval de Russen de gaskraan dichtdraaien.quote:
Noch van de Oekraïners, noch van de Russen maar van door Anglo-Amerikaanse fascisten gesteunde neo-nazi-elementen in Kiev.quote:
Ik stel voor dat we beginnen met het bouwen van wat extra kerncentrales.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is gewoon dat Rusland met hun gas iedereen afhankelijk kan maken.
De Europese economie leeft daar bijna van.
2quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we beginnen met het bouwen van wat extra kerncentrales.
We zijn wat verblind door de fog of warquote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:
Zijn de jonkies uit hun kazerne gebroken? Is Janoekovitsj in Kharkov of is hij gewoon aan het golfen met Poetin?
Kortom, nog wat gebeurd in mijn 2 uur afwezigheid?
Vrij weinig verandert.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:
Zijn de jonkies uit hun kazerne gebroken? Is Janoekovitsj in Kharkov of is hij gewoon aan het golfen met Poetin?
Wasgetekend John McCainquote:"[Obama] zou dit gedrag publiekelijk moeten veroordelen, gezien het waardig is gelabeld te worden als 'gangstergedrag'. Dit komt zo uit de oude Sovjet-draaiboeken. Zend je paramilitaire troepen en [geheime dienst] FSB, zaai wanorde en zeg dan dat je orde moet komen brengen. Het is het oude draaiboek dat de oude KGB-kolonel Poetin hier in werking stelt."
remove_fog_of_war.exequote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We zijn wat verblind door de fog of war
Alleen maar zinloze discussies hier boven dusquote:
Janoekovitsj heeft Poetin niet eens ontmoet. Poetin zal dat ook niet willen want Janoekovitsj is een loser in zijn ogen, heeft de zaak volkomen uit de hand laten lopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Godshand het volgende:
De MOE-landen ja. West-Europa kan het prima redden met gas uit Noorwegen en de VS (die sindskort allerlei projecten opzetten en contracten tekenen om gas over de hele wereld te exporteren).quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is gewoon dat Rusland met hun gas iedereen afhankelijk kan maken.
De Europese economie leeft daar bijna van.
Ook zo mooi als ze ontploffen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we beginnen met het bouwen van wat extra kerncentrales.
Omdat het geen oorlogsverklaring is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Oekraïne de acties van de Russen niet als oorlogsverklaring zien.
Panama niet vergetenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wasgetekend John McCain. Vietnam, Irak en Afghanistan en Libie is hij snel vergeten.
Van wie, van de NAVO?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Infection het volgende:
'Oekraïne dreigt militaire hulp in te roepen'
http://www.nu.nl/buitenla(...)-hulp-in-roepen.html
Ik denk dat als Duitse troepen Nederlandse kazernes omsingelen men het toch niet zo ziet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het geen oorlogsverklaring is.
Nee, West-Europa is juist behoorlijk afhankelijk van de Russische gas.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De MOE-landen ja. West-Europa kan het prima redden met gas uit Noorwegen en de VS (die sindskort allerlei projecten opzetten en contracten tekenen om gas over de hele wereld te exporteren).
Dat juist Europa niet enorm heeft ingezet op alternatieve energiebronnen de laatste jaren vind ik ook al tijden erg verbazingwekkend. Een continent met een energievraag die bij lange na niet op kan tegen de voorraden terwijl er wel grote politieke belangen spelen. Onbegrijpelijk dat hier niet meer geinvesteerd wordt in alternatieve energie.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nucleaire energie, maar dan krijg je al die milieuhippies op je dak natuurlijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kernramp_van_Fukushimaquote:Op zondag 2 maart 2014 16:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. En is ook helemaal niet mogelijk bij moderne kerncentrales.
De huidige neo-nazi regering die middels een staatsgreep aan de macht is gekomen ziet het wel degelijk als een oorlogsverklaring. Het gros van de bevolking en dus ook van de Oekraïense strijdkrachten denkt er anders over.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Oekraïne de acties van de Russen niet als oorlogsverklaring zien.
Dat komt omdat wij bange kleinburgers zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik denk dat als Duitse troepen Nederlandse kazernes omsingelen men het toch niet zo ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |