En weer terechtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef GGMM het volgende:
Als deze er in gaat heeft Koeman weer wat te klagen.
Kishnagodquote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
Je laat zo'n vrije trap toch niet door Siem de Jong nemen
Of in t stadionquote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle Feyenoorders zitten in het Feyenoordtopic?
quote:
Ik heb Cocu de kalimero zien uithangen.. de Boer de calimero zien uithangen, maar Koeman gaat echt naar een new levelquote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja die hebben wel users die dat doen.quote:
De Jong neemt een vrije trap en je spreekt over een mogelijk doelpunt. Dan heb je echt waanideëen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb Cocu de kalimero zien uithangen.. de Boer de calimero zien uithangen, maar Koeman gaat echt naar een new levelJa, daarom. Of het terecht is boeit niet zo. Dat gejank van hem vind ik gewoon beschamend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een racket bestellen.
Dat hij niet voor Groningen speeltquote:Op zondag 2 maart 2014 14:38 schreef KingRoland het volgende:
Wat is de zwakte van Kishna? Iets dat wij nooit zullen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |