abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137382519
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Waarom wil je dan niks met hem?
Misschien wil hij niks met haar. :P
pi_137382916
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef vera166 het volgende:

[..]

Om mij heen zie ik eigenlijk alleen vrouwen met grote borsten. Een enkeling met kleine. Zo skinny als die rechtse zie ik ze ook nooit.

Sowieso raar van mannen dat jullie dat gaan vergelijken zo. Het wordt nog wat als vrouwen niet meer zitten te wachten op jullie kleine piemels maar allemaal gaan voor een BBC.
Het was niet serieus bedoelt.

Maar er is zeker wel een verschil tussen Nederlandse vrouwen en buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen zijn lompe harken vergeleken met buitenlandse.
pi_137383075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit is echt een Nederlandse meid.

[ afbeelding ]

Ook Nederlandse vrouwen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als je niet van natuurlijk houd ben je hier inderdaad op de verkeerde plek, gelukkig zijn er genoeg mannen die dat juist een verademing vinden, om niet te hoeven gokken wat er onder die laag make-up zit. ;)
Het gaat niet zo zeer om uiterlijk maar ook vooral hoe een vrouw zich gedraagt.

Bedankt voor het voorbeeld. Mijn voorkeur gaat naar de 2 buitenlandse meisjes in het midden. Ze kijken schattig en lachen lief. De Nederlandse (vooral die helemaal links en rechts) zien er uit als bitches en dat zijn ze waarschijnlijk ook. Niet veel aantrekkelijks aan.

Overigens houd ik van vrouwen die totaal geen make up gebruiken. Wanneer Nederlandse vrouwen dit doen zien ze er als een plank uit (in het gezicht) omdat ze vaak blond zijn. Daar houd ik niet van. Ze hebben totaal geen kleur in het gezicht.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:53:04 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383181
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het was niet serieus bedoelt.

Maar er is zeker wel een verschil tussen Nederlandse vrouwen en buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen zijn lompe harken vergeleken met buitenlandse.
Heb je zelf wel door wat je typt, het is namelijk onmogelijk dat Nederlandse vrouwen anders gebouwd zijn, aangezien we in Europa haast allemaal dezelfde voorouders hebben, en ook in Amerika hebben veel dezelfde voorouders.

Beweren dat dus in een klein landje als Nederland ze anders gebouwd zijn dan in de omgevende landen is absoluut debiel te noemen.

Aziaten, Afrikanen enz, die zijn wel inderdaad anders gebouwd. Maar haast alle blanke mensen hebben dezelfde voorouders en zijn gewoon hetzelfde gebouwd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:54:31 #155
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_137383213
Als TS in Amerika zou wonen had hij zichzelf ondertussen al van kant gemaakt met een legaal verkregen vuurwapen. Maar goed dat je hier bent geboren dus!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_137383264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heb je zelf wel door wat je typt, het is namelijk onmogelijk dat Nederlandse vrouwen anders gebouwd zijn, aangezien we in Europa haast allemaal dezelfde voorouders hebben, en ook in Amerika hebben veel dezelfde voorouders.

Beweren dat dus in een klein landje als Nederland ze anders gebouwd zijn dan in de omgevende landen is absoluut debiel te noemen.

Aziaten, Afrikanen enz, die zijn wel inderdaad anders gebouwd. Maar haast alle blanke mensen hebben dezelfde voorouders en zijn gewoon hetzelfde gebouwd.
Waarom denk je dat ik dit heb gezegd? Ik heb het over het gedrag.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:57:28 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383299
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om uiterlijk maar ook vooral hoe een vrouw zich gedraagt.

[ afbeelding ]

Bedankt voor het voorbeeld. Mijn voorkeur gaat naar de 2 buitenlandse meisjes in het midden. Ze kijken schattig en lachen lief. De Nederlandse (vooral die helemaal links en rechts) zien er uit als bitches en dat zijn ze waarschijnlijk ook. Niet veel aantrekkelijks aan.

Overigens houd ik van vrouwen die totaal geen make up gebruiken. Wanneer Nederlandse vrouwen dit doen zien ze er als een plank uit (in het gezicht) omdat ze vaak blond zijn. Daar houd ik niet van. Ze hebben totaal geen kleur in het gezicht.
Dan is blank gewoon niet jouw smaak, niks mis mee, maar ga geen dingen beweren die gewoonweg niet kloppen.
Nederlandse vrouwen zijn niet anders gebouwd dan Duitse, Vlaamse, Franse of Engelse vrouwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:59:01 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383348
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik dit heb gezegd? Ik heb het over het gedrag.
Gedrag daar valt over te discussiėren, ik ken redelijk wat buitenlandse mannen en gelukkig vinden die over het algemeen Nederlandse vrouwen juist leuk en spontaan, hebben goede humor, zijn intelligent en kunnen tegen een stootje.

Ik denk dat het merendeel gewoon een geval is van "Bij de buren is het gras altijd groener"
pi_137383394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan is blank gewoon niet jouw smaak, niks mis mee, maar ga geen dingen beweren die gewoonweg niet kloppen.
Nederlandse vrouwen zijn niet anders gebouwd dan Duitse, Vlaamse, Franse of Engelse vrouwen.
Waarom ga je nu steeds in op de bouw... Daar heb ik het totaal niet over.
Ik houd van een donkere vrouw en niet huidskleur maar haar. Prachtig zonder make up want heeft altijd veel kleur in het gezicht. Nederlandse vrouwen zonder make up is gewoon erg lelijk (9 vd 10 keer).

Maar jij valt dus wel op Nederlandse vrouwen?

Overigens val ik juist op blanke vrouwen maar niet op Nederlandse.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:03:55 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383518
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Waarom ga je nu steeds in op de bouw... Daar heb ik het totaal niet over.
Ik houd van een donker vrouw en niet huidskleur maar haar. Prachtig zonder make up want heeft altijd veel kleur in het gezicht. Nederlandse vrouwen zonder make up is gewoon erg lelijk (9 vd 10 keer).

Maar jij valt dus wel op Nederlandse vrouwen?
Zie bovenstaande. ;)

Ik kan op Nederlandse vrouwen vallen ja, de enige vrouw met wie ik een korte relatie heb gehad was Nederlands, en de mannen op een na ook.
Nu heb ik een IJslander en ik merk kleine verschillen in cultuur maar verders niks.

Maar ik val dus niet specifiek op iemand van een bepaald land.
pi_137383608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zie bovenstaande. ;)

Ik kan op Nederlandse vrouwen vallen ja, de enige vrouw met wie ik een korte relatie heb gehad was Nederlands, en de mannen op een na ook.
Nu heb ik een IJslander en ik merk kleine verschillen in cultuur maar verders niks.
Ik denk dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. In mijn opzichte zijn Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk omdat ze erg mannelijk zijn (Kwa uiterlijk maar ook bijvoorbeeld erg dominant). Ze hebben een bleek gezicht wat mij niet aanspreekt en zijn totaal niet sexy vergeleken met buitenlandse(vind ik).

Maar over smaak valt niet te twisten.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:08:43 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383668
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. In mijn opzichte zijn Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk omdat ze erg mannelijk zijn (Kwa uiterlijk maar ook bijvoorbeeld erg dominant). Ze hebben een bleek gezicht wat mij niet aanspreekt en zijn totaal niet sexy vergeleken met buitenlandse(vind ik).

Maar over smaak valt niet te twisten.
Gelukkig zijn Duitse, Engelse en Vlaamse vrouwen totaal niet zo, die zijn natuurlijk heel anders, dat merk je al als je een voet over de grens zet.....

Vertel me dus eens in vergelijking met welke vrouwen? Aangezien je nu echt lijkt te zeggen dat alle andere vrouwen in ieder ander land zo niet is en specifiek alleen alle Nederlandse vrouwen zo wel zijn.
pi_137383779
Mensen die denken dat genen zich laten binden door arbitraire landsgrenzen :')______________________!x1000
pi_137383808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gelukkig zijn Duitse, Engelse en Vlaamse vrouwen totaal niet zo, die zijn natuurlijk heel anders, dat merk je al als je een voet over de grens zet.....

Vertel me dus eens in vergelijking met welke vrouwen? Aangezien je nu echt lijkt te zeggen dat alle andere vrouwen in ieder ander land zo niet is en specifiek alleen alle Nederlandse vrouwen zo wel zijn.
Ik heb het niet over een specifiek land..?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:12:57 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137383834
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een specifiek land..?
Je hebt het over de Nederlandse vrouw, die zijn voornamelijk woonachtig in Nederland.
pi_137383881
Elk land heeft mooie vrouwen, elk land heeft lelijke vrouwen. Ben zelf niet enorm gecharmeerd van de Nederlandse cultuur, die ken ik inmiddels wel. Ik streef erna om door middel van vrouwen nieuwe culturen te leren kennen ;)
pi_137383897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt het over de Nederlandse vrouw, die zijn voornamelijk woonachtig in Nederland.
De typische Nederlandse vrouw. Ik denk dat iedereen wel weet hoe die eruit ziet.
Hoeft niet woonachtig te zijn in Nederland?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:19:11 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137384052
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:14 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

De typische Nederlandse vrouw. Ik denk dat iedereen wel weet hoe die eruit ziet.
Hoeft niet woonachtig te zijn in Nederland?
Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlands,e Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.

Of kan jij zo zeggen uit welke landen deze vrouwen komen zonder in de link te kijken?

Dit zijn gewoon normale vrouwen, die je iedere dag op staat tegen zal komen.
pi_137384092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlandse Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.

Of kan jij zo zeggen uit welke landen deze vrouwen komen zonder in de link te kijken?

[ [url= https://encrypted-tbn2.gs(...)EtK_k0xAg]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus iemand wie haar ouders beide bijvoorbeeld Spaans zijn maar in Nederland woont is een typisch Nederlandse vrouw? :')
pi_137384135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlands,e Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Had 1, 2, 3 juist *O*
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:22:26 #171
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137384158
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dus iemand wie zijn ouders beide bijvoorbeeld Spaans zijn maar in Nederland woont is een typisch Nederlandse vrouw? :')
Nee, aangezien die Spaanse voorouders hebben en dus andere genen heeft.
Maar blanke vrouwen in Europa hebben dezelfde genen, of je nu in Duitsland of in Nederland bent.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:22:48 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137384176
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Had 1, 2, 3 juist *O*
Een is niet eerlijk, dat is een bekend persoon maar had geen zin om verder te zoeken. :P
Maar mijn vriend is IJslands en die kon niet zeggen welke de IJslandse is. ;)
pi_137384201
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een is niet eerlijk, dat is een bekend persoon maar had geen zin om verder te zoeken. :P
Maar mijn vriend is IJslands en die kon niet zeggen welke de IJslandse is. ;)
Ken haar heul niet, althans, niet van foto.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:26:17 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137384278
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:23 schreef Sauslepel het volgende:

[..]

Ken haar heul niet, althans, niet van foto.
Dan heb je goed gegokt. :P
pi_137384321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, aangezien die Spaanse voorouders hebben en dus andere genen heeft.
Maar blanke vrouwen in Europa hebben dezelfde genen, of je nu in Duitsland of in Nederland bent.
Misschien moet je niet alleen op uiterlijk letten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')