Het was niet serieus bedoelt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik eigenlijk alleen vrouwen met grote borsten. Een enkeling met kleine. Zo skinny als die rechtse zie ik ze ook nooit.
Sowieso raar van mannen dat jullie dat gaan vergelijken zo. Het wordt nog wat als vrouwen niet meer zitten te wachten op jullie kleine piemels maar allemaal gaan voor een BBC.
Het gaat niet zo zeer om uiterlijk maar ook vooral hoe een vrouw zich gedraagt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit is echt een Nederlandse meid.
[ afbeelding ]
Ook Nederlandse vrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je niet van natuurlijk houd ben je hier inderdaad op de verkeerde plek, gelukkig zijn er genoeg mannen die dat juist een verademing vinden, om niet te hoeven gokken wat er onder die laag make-up zit.
Heb je zelf wel door wat je typt, het is namelijk onmogelijk dat Nederlandse vrouwen anders gebouwd zijn, aangezien we in Europa haast allemaal dezelfde voorouders hebben, en ook in Amerika hebben veel dezelfde voorouders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoelt.
Maar er is zeker wel een verschil tussen Nederlandse vrouwen en buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen zijn lompe harken vergeleken met buitenlandse.
Waarom denk je dat ik dit heb gezegd? Ik heb het over het gedrag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door wat je typt, het is namelijk onmogelijk dat Nederlandse vrouwen anders gebouwd zijn, aangezien we in Europa haast allemaal dezelfde voorouders hebben, en ook in Amerika hebben veel dezelfde voorouders.
Beweren dat dus in een klein landje als Nederland ze anders gebouwd zijn dan in de omgevende landen is absoluut debiel te noemen.
Aziaten, Afrikanen enz, die zijn wel inderdaad anders gebouwd. Maar haast alle blanke mensen hebben dezelfde voorouders en zijn gewoon hetzelfde gebouwd.
Dan is blank gewoon niet jouw smaak, niks mis mee, maar ga geen dingen beweren die gewoonweg niet kloppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om uiterlijk maar ook vooral hoe een vrouw zich gedraagt.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het voorbeeld. Mijn voorkeur gaat naar de 2 buitenlandse meisjes in het midden. Ze kijken schattig en lachen lief. De Nederlandse (vooral die helemaal links en rechts) zien er uit als bitches en dat zijn ze waarschijnlijk ook. Niet veel aantrekkelijks aan.
Overigens houd ik van vrouwen die totaal geen make up gebruiken. Wanneer Nederlandse vrouwen dit doen zien ze er als een plank uit (in het gezicht) omdat ze vaak blond zijn. Daar houd ik niet van. Ze hebben totaal geen kleur in het gezicht.
Gedrag daar valt over te discussiėren, ik ken redelijk wat buitenlandse mannen en gelukkig vinden die over het algemeen Nederlandse vrouwen juist leuk en spontaan, hebben goede humor, zijn intelligent en kunnen tegen een stootje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit heb gezegd? Ik heb het over het gedrag.
Waarom ga je nu steeds in op de bouw... Daar heb ik het totaal niet over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan is blank gewoon niet jouw smaak, niks mis mee, maar ga geen dingen beweren die gewoonweg niet kloppen.
Nederlandse vrouwen zijn niet anders gebouwd dan Duitse, Vlaamse, Franse of Engelse vrouwen.
Zie bovenstaande.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom ga je nu steeds in op de bouw... Daar heb ik het totaal niet over.
Ik houd van een donker vrouw en niet huidskleur maar haar. Prachtig zonder make up want heeft altijd veel kleur in het gezicht. Nederlandse vrouwen zonder make up is gewoon erg lelijk (9 vd 10 keer).
Maar jij valt dus wel op Nederlandse vrouwen?
Ik denk dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. In mijn opzichte zijn Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk omdat ze erg mannelijk zijn (Kwa uiterlijk maar ook bijvoorbeeld erg dominant). Ze hebben een bleek gezicht wat mij niet aanspreekt en zijn totaal niet sexy vergeleken met buitenlandse(vind ik).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Ik kan op Nederlandse vrouwen vallen ja, de enige vrouw met wie ik een korte relatie heb gehad was Nederlands, en de mannen op een na ook.
Nu heb ik een IJslander en ik merk kleine verschillen in cultuur maar verders niks.
Gelukkig zijn Duitse, Engelse en Vlaamse vrouwen totaal niet zo, die zijn natuurlijk heel anders, dat merk je al als je een voet over de grens zet.....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. In mijn opzichte zijn Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk omdat ze erg mannelijk zijn (Kwa uiterlijk maar ook bijvoorbeeld erg dominant). Ze hebben een bleek gezicht wat mij niet aanspreekt en zijn totaal niet sexy vergeleken met buitenlandse(vind ik).
Maar over smaak valt niet te twisten.
Ik heb het niet over een specifiek land..?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Duitse, Engelse en Vlaamse vrouwen totaal niet zo, die zijn natuurlijk heel anders, dat merk je al als je een voet over de grens zet.....
Vertel me dus eens in vergelijking met welke vrouwen? Aangezien je nu echt lijkt te zeggen dat alle andere vrouwen in ieder ander land zo niet is en specifiek alleen alle Nederlandse vrouwen zo wel zijn.
Je hebt het over de Nederlandse vrouw, die zijn voornamelijk woonachtig in Nederland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een specifiek land..?
De typische Nederlandse vrouw. Ik denk dat iedereen wel weet hoe die eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je hebt het over de Nederlandse vrouw, die zijn voornamelijk woonachtig in Nederland.
Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlands,e Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
De typische Nederlandse vrouw. Ik denk dat iedereen wel weet hoe die eruit ziet.
Hoeft niet woonachtig te zijn in Nederland?
Dus iemand wie haar ouders beide bijvoorbeeld Spaans zijn maar in Nederland woont is een typisch Nederlandse vrouw?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlandse Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.
Of kan jij zo zeggen uit welke landen deze vrouwen komen zonder in de link te kijken?
[ [url= https://encrypted-tbn2.gs(...)EtK_k0xAg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon normale vrouwen, die je iedere dag op staat tegen zal komen.
Had 1, 2, 3 juistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik gene verschil zie in de "typische" Nederlands,e Duitse, Engelse, IJslandse en Deense vrouwen.
Of kan jij zo zeggen uit welke landen deze vrouwen komen zonder in de link te kijken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon normale vrouwen, die je iedere dag op staat tegen zal komen.
Nee, aangezien die Spaanse voorouders hebben en dus andere genen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dus iemand wie zijn ouders beide bijvoorbeeld Spaans zijn maar in Nederland woont is een typisch Nederlandse vrouw?
Een is niet eerlijk, dat is een bekend persoon maar had geen zin om verder te zoeken.quote:
Ken haar heul niet, althans, niet van foto.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een is niet eerlijk, dat is een bekend persoon maar had geen zin om verder te zoeken.
Maar mijn vriend is IJslands en die kon niet zeggen welke de IJslandse is.
Dan heb je goed gegokt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:23 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ken haar heul niet, althans, niet van foto.
Misschien moet je niet alleen op uiterlijk lettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, aangezien die Spaanse voorouders hebben en dus andere genen heeft.
Maar blanke vrouwen in Europa hebben dezelfde genen, of je nu in Duitsland of in Nederland bent.
Ze lachen allemaal op de laatste na vriendelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen op uiterlijk letten
Klopt, ben het helemaal met je eens. Genen kijken niet naar een arbitraire landsgrens. Door een lange geschiedenis zijn alle 'europese/caucasian' mensen in Noord/West Europa veelal gelijk.quote:
Zoals ik al heb aan gegeven. Iedereen zijn eigen smaak. Iedereen lacht vriendelijk wanneer deze op de foto komt dus ik snap je punt niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze lachen allemaal op de laatste na vriendelijk.![]()
Ik zeg ook nergens dat er geen verschillen kunnen zijn, maar ik hou er niet van als mensen alle mensen uit een bepaald gebied over een kam scheren, daarnaast zijn het voornamelijk Nederlandse mannen die klagen over Nederlandse vrouwen, net als Duitse mannen klagen over Duitse vrouwen en IJslandse mannen klagen over IJslandse vrouwen enz.
Dus zoals ik al schreef, het gras bij de buren is altijd groener.
Inderdaad, dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:34 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Klopt, ben het helemaal met je eens. Genen kijken niet naar een arbitraire landsgrens. Door een lange geschiedenis zijn alle 'europese/caucasian' mensen in Noord/West Europa veelal gelijk.
Ook enorm gescheiden landen (de 2 Korea's) hebben een genenpoel die enorm verwant is. Een scheiding van zo'n 70 jaar gaat daar weinig verandering in brengen.
Op basis van genen kun je inderdaad niet zeggen dat Duitse vrouwen mooier zijn dan Nederlandse. Op basis van cultuur/gedrag en dergelijke kan dat weer wel.quote:
Wat scheer jij ons toch allemaal over een kam. Wow.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoelt.
Maar er is zeker wel een verschil tussen Nederlandse vrouwen en buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen zijn lompe harken vergeleken met buitenlandse.
Natuurlijk zijn er culturele verschillen, maar zeggen dat alle Nederlandse vrouwen zich op een bepaalde manier gedragen en alle Duitse/Vlaamse/welk land dan ook vrouwen niet is nogal kortzichtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Op basis van genen kun je inderdaad niet zeggen dat Duitse vrouwen mooier zijn dan Nederlandse. Op basis van cultuur/gedrag en dergelijke kan dat weer wel.
Is alleen mijn inzage. Ik denk dat er vast wel mensen zijn met andere meningen en dat mag gerust.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat scheer jij ons toch allemaal over een kam. Wow.
Tuurlijk kun je niet iedereen op die manier over een kam scheren. Woon zelf in Hongarije en ik kan altijd Nederlanders herkennen, zonder dat ze een woord zeggen. Gegarandeerd dat 50% van de Nederlanders me ook voorbij lopen zonder dat ik ook maar iets in de gaten heb.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er culturele verschillen, maar zeggen dat alle Nederlandse vrouwen zich op een bepaalde manier gedragen en alle Duitse/Vlaamse/welk land dan ook vrouwen niet is nogal kortzichtig.
Ik probeer die arme jongen indirect complimenten te geven zodat hij wat meer zelfvertrouwen krijgt.quote:
Oké dat mag hoor alleen je hebt ons niet eens allemaal gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is alleen mijn inzage. Ik denk dat er vast wel mensen zijn met andere meningen en dat mag gerust.
Ik val gewoon niet op de Nederlandse vrouw, ik kan er ook weinig anders van maken.
Stuur ff foto danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:58 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oké dat mag hoor alleen je hebt ons niet eens allemaal gezien
Ik weet niet eens hoe een nederlandse vrouw eruit ziet
Hahahha ik had zoveel foto's in mn fotoboek staan, heb ze allemaal verwijderd sinds een week ofzo. Zal er straks 1 opzetten.quote:
Oke ik blijf je fotoboek wel stalken tot er 1 op staatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahha ik had zoveel foto's in mn fotoboek staan, heb ze allemaal verwijderd sinds een week ofzo. Zal er straks 1 opzetten.
Al denk ik dat ik wel een typische Nederlandse hork benmaar ik bedoelde ook andere meisjes uit mijn omgeving, sommigen zijn echt knap
lelijk was je alleszins niet, aan wat ik me nog herinnerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahha ik had zoveel foto's in mn fotoboek staan, heb ze allemaal verwijderd sinds een week ofzo. Zal er straks 1 opzetten.
Al denk ik dat ik wel een typische Nederlandse hork benmaar ik bedoelde ook andere meisjes uit mijn omgeving, sommigen zijn echt knap
Ik zie jou juist altijd als een elegante slanke dame, van wat ik op foto's heb gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik wel een typische Nederlandse hork ben![]()
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe godsonmogelijk lekker ik mezelf vind wowquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Yiha het volgende:
[..]
lelijk was je alleszins niet, aan wat ik me nog herinner
(maar dat weet jezelf ook wel)
Haha dank je welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie jou juist altijd als een elegante slanke dame, van wat ik op foto's heb gezien.
Ik had met mijn bouw volgens mij een negerin moeten zijn, met flinke borsten en een flinke kont maar wel een slanke taille.![]()
Zo. Deze heb ik er wel vaker op gehad dus misschien heb je m ooit wel gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oke ik blijf je fotoboek wel stalken tot er 1 op staat![]()
En het gaat niet zozeer om het uiterlijk trouwens, gedrag is ook een factor waar ik op doel.
Ik ken je verder niet dus ik kan daar geen oordeel over gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zo. Deze heb ik er wel vaker op gehad dus misschien heb je m ooit wel gezien.
Oke nu snap ik het al beter ja... Al vind ik dat ik, hoe ik praat enzo (ja behalve op fok) best oké is. Ik praat vrij netjes als ik gewoon met mensen aan het praten ben.
Maar als ik mijn kleine teen stoot aan een tafelpoot ofzo.. dan weet ik ook wel hoe ik moet schelden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |