Ja vooral in Las Vegas was dat best balen hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ehhh shit man, te jong om te zuipen.
netjes, ik moet nog meer van Amerika zien.
Ben in New jersey, en New york geweest en nu Miami dus :p
Woon met ouders, mag niet werken (heb voorlopig nog me studenten visum), dus heb het niet voor het zeggen waar ik ga wonen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ga dan naar the keys of Orlando ofzo? Minder latina's.
Ja zonde he. Die attitude staat ze niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Woon met ouders, mag niet werken (heb voorlopig nog me studenten visum), dus heb het niet voor het zeggen waar ik ga wonen.
Dus tjah, het is me trouwens opgevallen dat de latina's die net uit zuid-amerika komen of daar wonen veel relaxder zijn omdat ze niet zijn "verpest" om het zo maar te zeggen.
vrijdagnacht in de Jimmyquote:Op zondag 2 maart 2014 15:01 schreef Unlabeled het volgende:
De chickies in Holly (en op Tinder) zijn vaak vadsig en lelijk ja, want het tokkie-gehalte ligt daar hoog.
Misschien moet je de volgende keer Jimmy Woo gaan proberen. Wel eerst snuiven alvorens je in die omgeving begeeft
Ik zeg niks ik stel een vraagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |