Inderdaad, laat TS eens naar de VS gaan en dan zal hij inzien dat er niet veel verschil is tussen de vrouwen hier en daar. En dat zijn visie sterk beperkt is door inderdaad TV en totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid..quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
TS kent Amerika alleen van films en MTV
Girls Gone Wild.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
TS kent Amerika alleen van films en MTV
Utopie.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:49 schreef Leandra het volgende:
Dan had je vader je moeder niet ontmoet en was jij er niet geweest.
Dat denk jij.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Gast, bijna elk wijf in Amerika is 150 kilo
Dit ja.quote:
Voor losbandige chicks met curves kun je beter naar zuid-amerika gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ze hebben tenminste curves ook.
Ja dat had ook goede keus geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Je opa had zo te horen beter naar Roemenië kunnen gaan
Dan had je nu zitten jankzakken dat hij in NL had moeten blijven, want gratis geld.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja dat had ook goede keus geweest.
ááán de overkaaannnt.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef tetouaribo het volgende:
Sommigen zeggen het gras is ceel groener
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Rodawa het volgende:
Ondanks de TT verwachtte iedereen dat dit topic over meisjes zou gaan.
De OP stelt niet teleur.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, meiden hier denken dat ze prinsessen zijn en alleen maar op het allerbeste recht hebben. Ook al zijn het zelf vadsige biggenzeugen met een kop die zo lelijk is dat je er nog niet een vogel op zou willen laten schijten en zijn ze zo stom als het achtereind van een varken.
Is al gedaan. Geld inzamelen is de enige optie.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Kunnen we Dima niet helpen? Geld inzamelen en dan een mooie schone regelen die hem een fijne avond/nacht bezorgt?
Of samen met hem uitgaan ofzo.
Topquote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al gedaan. Geld inzamelen is de enige optie.
Gast, ik woon in Amerika (om precies te zijn Miami).quote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb het idee meisjes wonend in amerika zijn wat losbandiger en nemen vaker initiatief, ook hebben ze meer stoornissen lijkt wel waardoor ze ook weer makkelijker en kinkier zijn dan nl meisjes
vaak zijn de meisjes uit amerika ook petite al dan niet in combinatie met curves
hier in nl zijn de meisjes vaak skinny of fatsig en als ze klein zijn hebben ze vaak van die stalpoten
amerikaanse meisjes gaan vaker naar de gym en doen wat meer moeite om fit body te krijgen/behouden
woonde ik maar in amerika
ja volgens mij is ijsland echt super jaquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja volgens mij is ijsland echt super ja
inteelt volk daar
als je daar als buitenlander komt heb je ze voor het kiezen me dunkt
ik geef niemand de schuldquote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]IJsland inteelt volk noemen en Amerika niet.....
Overigens kan je andere niet de schuld geven van je incompetentie. De lucht kwaliteit maakt ook niet uit voor een ketting roker.
Nee maar jij houdt wel de stelling dat het je in Amerika beter zou afgaan, dan hier. Dat is niet zeggen dat de mensen het hier schuld zijn, maar wat het wel zegt is, dat het daar makkelijker zou zijn dan hier. Maar newsflash als jij niet weet hoe je vrouwen moet aanspreken etc.... Dan gaat het je ook nooit lukken.quote:
Haha dat is juist lachen tochquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Amerika (om precies te zijn Miami).
Er zijn weinig echt Amerikaanse (blanke meiden) hier, wel heel veel Latinas, zijn ze losbandig?, sommige wel, maar Nederlandse meiden kunnen dat ook zijn.
Geloof mij als ik zeg dat een Nederlandse meid echt veel chiller is (je kan met rauwe Nederlandse humor komen en ze lachen met je mee), doe dat bij een Amerikaanse of een Latina en je hebt gelijk vieze blikken en de "Oh mai god, u r so rude" of de "wow, that is like SO offensive like what the fuuucckk"..
er zullen vast wel leuke Amerikaanse meiden zijn maar die heb ik niet leren kennen...
Ik mis de Nederlandse vrouw!
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, meiden hier denken dat ze prinsessen zijn en alleen maar op het allerbeste recht hebben. Ook al zijn het zelf vadsige biggenzeugen met een kop die zo lelijk is dat je er nog niet een vogel op zou willen laten schijten en zijn ze zo stom als het achtereind van een varken.
Die andere Turk ging Canada en zijn zoon was de oprichter van BlackBerryquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn opa kreeg twee uitnodigingen. NL en Canada. Kiest die NL.
Ja, het had erger gekund idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die andere Turk ging Canada en zijn zoon was de oprichter van BlackBerry![]()
Bekijk het positief, je woont tenminste niet in Duitsland
Opzich logisch, de VS heeft een hele diverse populatie en IJsjesland... tja men ging daar niet voor niks het menselijke genome onderzoekenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]IJsland inteelt volk noemen en Amerika niet.....
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Kunnen we Dima niet helpen? Geld inzamelen en dan een mooie schone regelen die hem een fijne avond/nacht bezorgt?
Of samen met hem uitgaan ofzo.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al gedaan. Geld inzamelen is de enige optie.
Hahah grappenmaker... ben jij ooit in Miami geweest?.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, ik vind van niet.. Latinas zijn heel erg snel op hun teentjes getrapt dus vind ze maar beetje saaiquote:Op zondag 2 maart 2014 22:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha dat is juist lachen toch
Als ze dan boos worden
Ik ben van mening dat het ook wel een beetje ligt aan de lokatie hoor..quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef faf het volgende:
TS lul niet zo dom.
In Australie is het uitgaan ook veel losbandiger (meisjes moeten op hoge hakken/strakke jurkjes). Als ze dat niet zijn/doen komen ze soms niet eens binnen.
Hun denken weer: "allemaal blondjes in NL/DUI". Kijk hoe veel gasten hier weer over Zweden denken, of sommige zeggen "veel oostblok meisjes, zijn makkelijk/geil".
Ligt puur aan jezelf, niet aan een plaats.Stap uit je droom, en ga gewoon op chicks af. Niet denken dat en dat. Als je de juiste gevoelens bij een chick weet los te maken, is neuken overal mogelijk. Kan je dat niet, is neuken nergens mogelijk.
Misschien vallen de dames in Nederland wel op iemand van Zuid-Amerikaanse afkomst, en in Miami niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het ook wel een beetje ligt aan de lokatie hoor..
Voorbeeld, ik ben echt totaal geen playboy, in tegendeel zelfs.. maar in NL leerde ik toch regelmatig meiden kennen en af en toe klikte het met een en dan had ik een leuke tijd.
Nu ben ik bijna 2 jaar geleden naar Miami gegaan om te studeren, redelijk vaak uitgeweest maar het lijkt alsof ik hier gewoon geen klik kan maken met Zuid-Amerikaanse vrouwen (ben zelf Zuid-Amerikaans dus wtf)
in die twee jaar tijd had ik maar met 2 meiden in bed kunnen duiken (niet gedaan, want tienermoeders en niet mijn type) maar in NL had ik toch echt veel meer kansen dan hier.
December in NL op vakantie geweest en heb me wel vermaakt met wat dames om het zo maar te zeggen.
Nee, maar wel in Tennessee. Het viel me op dat de vrouwen daar echt veel vriendelijker en toegankelijker zijn dan hier. Misschien ligt het aan de stad waar je woont (in Amsterdam wonen relatief gezien ook veel meer bitches), maar doorgaans heb ik de indruk dat vrouwen in Amerika veel opener en toegankelijker zijn. In Tennessee lopen ook niet zoveel latina's. Maar gewoon gezonde, lekkere blanke vrouwen met een southern insteek.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah grappenmaker... ben jij ooit in Miami geweest?.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk dat ik in Nederland meer aandacht krijg omdat ik "exotisch" ben vergeleken met de andere mannen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien vallen de dames in Nederland wel op iemand van Zuid-Amerikaanse afkomst, en in Miami niet?
Tennessee is ook wel een wereld van verschil hoor.. ik vergeet vaak dat ik in Amerika ben en de weinige Amerikanen (blanken) die je hier tegen komt zeggen ook van, dit is heel anders vergeleken met andere staten.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, maar wel in Tennessee. Het viel me op dat de vrouwen daar echt veel vriendelijker en toegankelijker zijn dan hier. Misschien ligt het aan de stad waar je woont (in Amsterdam wonen relatief gezien ook veel meer bitches), maar doorgaans heb ik de indruk dat vrouwen in Amerika veel opener en toegankelijker zijn. In Tennessee lopen ook niet zoveel latina's. Maar gewoon gezonde, lekkere blanke vrouwen met een southern insteek.
Wel heb je er af en toe van die reli-bitches tussen zitten
Mwah, viel mee met het negergehalte. In de grote steden zag ik echter wel 1 op de 4 negers.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tennessee is ook wel een wereld van verschil hoor.. ik vergeet vaak dat ik in Amerika ben en de weinige Amerikanen (blanken) die je hier tegen komt zeggen ook van, dit is heel anders vergeleken met andere staten.
De Amerikanen noemen Miami dan ook vaak een klein Zuid-Amerika in Amerika.
Er is niks mis met Dima's uiterlijk. Hij moet alleen werken aan z'n social skillsquote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef vera166 het volgende:
Godverdomme![]()
Als je er zelf lekker uit zou zien zou je elk meisje in Nederland kunnen krijgen.
Ga van FOK af en get yourself together. Stop met jankenvrouwen willen zelf janken, niet een man die dat ook doet.
Precies. Dima behoort tot top 3 fok hunksquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Er is niks mis met Dima's uiterlijk. Hij moet alleen werken aan z'n social skills
Bron: http://www.nationaalkompa(...)llen-internationaal/quote:Van de inwoners van de Verenigde Staten met obesitas neemt de body mass index (BMI) toe tot extreem hoge waarden. In de Verenigde Staten heeft één op de drie mensen obesitas. Daarnaast zijn drie van de vier mannen en twee van de drie vrouwen te zwaar (BMI>25). Het percentage ligt hoog, maar is de laatste tien jaar niet meer toegenomen. In de Verenigde Staten nam de prevalentie van ernstig overgewicht toe sinds de periode 1976-1980. Die trend heeft zich na 2000 niet voortgezet.
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Lekker oppervlakkig ook weer, het draait tevens niet alleen om uiterlijk he..quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef vera166 het volgende:
Godverdomme![]()
Als je er zelf lekker uit zou zien zou je elk meisje in Nederland kunnen krijgen.
Ga van FOK af en get yourself together. Stop met jankenvrouwen willen zelf janken, niet een man die dat ook doet.
quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef vera166 het volgende:
Godverdomme![]()
True, maar verder lijkt ts weinig te bieden te hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkig ook weer, het draait tevens niet alleen om uiterlijk he..
Ik dacht dat TS makkelijk over het hoofd werd gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
True, maar verder lijkt ts weinig te bieden te hebben.
Dan wordt het een beetje lastig, alhoewel ik van mening ben dat iedereen iets te bieden heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
True, maar verder lijkt ts weinig te bieden te hebben.
als je hier niks weet te pakken pak je daar ook niks.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ook hebben ze meer stoornissen lijkt wel waardoor ze ook weer makkelijker en kinkier zijn dan nl meisjes
Is er ook een top 3 babes?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Dima behoort tot top 3 fok hunks
Jawel, wel als je gewoon een keer wilt neuken. Dan draait het wel om uiterlijk en niks anders. En dat is oppervlakkig ja, ik vind dat ook stom. Betekent niet dat ik niet weet hoe het werkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkig ook weer, het draait tevens niet alleen om uiterlijk he..
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet maar ik vond het een vrij logische conclusie.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Er is niks mis met Dima's uiterlijk. Hij moet alleen werken aan z'n social skills
korea, paradijsquote:Op maandag 3 maart 2014 16:33 schreef Aapmensch het volgende:
Soms dan praat ik met Amerikanen die dan beweren dat het allemaal wel meevalt met hoe veel mensen daar te dik zijn. Dan kom ik met een verwijzing naar de OECD chart en dan beweren ze nog zo van zie je wel maar 35% zijn te dik!
[ afbeelding ]
Latina'squote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Amerika (om precies te zijn Miami).
Er zijn weinig echt Amerikaanse (blanke meiden) hier, wel heel veel Latinas, zijn ze losbandig?, sommige wel, maar Nederlandse meiden kunnen dat ook zijn.
Geloof mij als ik zeg dat een Nederlandse meid echt veel chiller is (je kan met rauwe Nederlandse humor komen en ze lachen met je mee), doe dat bij een Amerikaanse of een Latina en je hebt gelijk vieze blikken en de "Oh mai god, u r so rude" of de "wow, that is like SO offensive like what the fuuucckk"..
er zullen vast wel leuke Amerikaanse meiden zijn maar die heb ik niet leren kennen...
Ik mis de Nederlandse vrouw!
Ik ben zelfs op het punt dat ik tijdens uitga haast niet meer in ga op blanke meiden. (Of ze moeten best tof zijn)quote:
Ja dat mag.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben zelfs op het punt dat ik tijdens uitga haast niet meer in ga op blanke meiden. (Of ze moeten best tof zijn)
Mag ik nu bij de Officiële fanclub?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |