Ben net klaar met die lezing over ar-Rahman, krijg ik dit, zo ineens van heel euforisch naar geshocktquote:Op zondag 2 maart 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Je liet me eerst ook schrikken met die negers.
Hhhhhhh germ.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben net klaar met die lezing over ar-Rahman, krijg ik dit, zo ineens van heel euforisch naar geshockt
Duurde langer dan 2 seconden hoor, zat er te kijken, hlml gechoqueerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhh, zeur niet. Ik had het binnen 2 sec al vanzelf aangepast.
Audu billah, ik kreeg het net die 2 seconden te zienquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhh, zeur niet. Ik had het binnen 2 sec al vanzelf aangepast.
Awww meid toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duurde langer dan 2 seconden hoor, zat er te kijken, hlml gechoqueerd.
Hhhhhhhhhhquote:Op zondag 2 maart 2014 15:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Audu billah, ik kreeg het net die 2 seconden te zien
Nuchter? Na 1 liter whiskey?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Duuude. Punt is dat ik nuchter blijf. Al heb ik 1 liter op. Geef mij gewoon een fles droge witte wijn.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
Wat er word gedaan met Moslims in Burma.![]()
Moge Allah hun bijstaan en hun leed verminderen. Ameen.
Staat niets van bloed op de foto ofzo maar toch voor de zekerheid in een spoilertagDat heb je zeker van een Facebook-account waar er van alles wordt beweerd zonder het te dubbelchecken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar eens op Google/Tineye naar de afkomst van die foto. Niet afkomstig uit Burma in ieder geval.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2014 16:01:41 ]
Nee, kreeg 'm van mijn broer. Dacht dat dit een nieuwsartikel was ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb je zeker van een Facebook-account waar er van alles wordt beweerd zonder het te dubbelchecken?
Zoek maar eens op Google/Tineye naar de afkomst van die foto. Niet afkomstig uit Burma in ieder geval.
Ik heb te sterke witte ridder gevoelens, als ik hiernaar kijk kan ik heel de dag niet meer rustig zitten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb je zeker van een Facebook-account waar er van alles wordt beweerd zonder het te dubbelchecken?
Blame my brother.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip, tweede keer dat je met zulke nepdingen komt! Vanaf nu geloof ik neksss meer van je!
Bronnen niet nacheckenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, kreeg 'm van mijn broer. Dacht dat dit een nieuwsartikel was ofzo.
Ik vertrouwde jou ook als op nieuws aankwam.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn broer als het op nieuws aankomt.
Nou..
nu niet meer.
nee hoor jij mag crip hebben vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhh
Ga ga ga ga.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vertrouwde jou ook als op nieuws aankwam.
Nu niet meer, forever untrustworthy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |